Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kutno: wykonanie remontów dróg powiatowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Mieczysław Stępczyński, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax 024 3554784, e-mail: starostwo@www.kutno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kutno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie. Referat Inwestycji i Programów Pomocowych, Mieczysław Stępczyński, ul.Oporowska 7, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-243554735, fax 0-24 3554735, e-mail: zamowienia@www.kutno.pl, www.kutno.finn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe w Kutnie -kancelaria, Mieczysław Stępczyński, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 0-24 3554735, fax 0-24 3554735, e-mail: zamowienia@www.kutno.pl, www.kutno.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontów dróg powiatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: powiat kutnowski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontów dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w zakresie; 1.Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno- asfaltową KR2(jak dla warstwy ścieralnej na drogach powiatowych. Łącznie 17090,5 m2 / 1196,33 Mg . Zakładana grubość 70kg/m2. Lokalizacja wyrównań i wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową KR2 (jak dla warstwy ścieralnej) produkowaną w otaczarkach, na drogach powiatowych przy średniej głębokości wyboi 4 cm. Zakres robót 2860m2. Szczegółowy zakres, terminy realizacji, warunki wykonania i odbioru oraz wymagania zawarte są Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 05.03.17.11 i innych - załącznik nr 2 do SIWZ CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisano w Szczegółowych Specyfiakcjach Technicznych, która są załączone do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontów dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w zakresie; 1.Mechaniczne wyrównanie nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno- asfaltową KR2(jak dla warstwy ścieralnej na drogach powiatowych. Łącznie 17090,5 m2 / 1196,33 Mg . Zakładana grubość 70kg/m2. Lokalizacja wyrównań i wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową KR2 (jak dla warstwy ścieralnej) produkowaną w otaczarkach, na drogach powiatowych przy średniej głębokości wyboi 4 cm. Zakres robót 2860m2. Szczegółowy zakres, terminy realizacji, warunki wykonania i odbioru oraz wymagania zawarte są Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 05.03.17.11 i innych - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10000zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z nich musi spełnić powyższy warunek. 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać że: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min 2 remonty dróg o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia b) posiadają personel odpowiedzialny za realizacje zamówienia , posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Wykonawca składając ofertę, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1000000zł b) Wykonawca składający ofertę musi posiadać płynność finansowa przynajmniej w ostatnim roku liczoną ze wzoru x = aktywa obrotowe/ zobowiązania krótkoterminowe większą niż 1 c) Wykonawca składający ofertę musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1000 000PLN. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy 1.5 Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ . Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 oraz pkt 1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty, druk załącznik nr 3 do SIWZ b) wypełniony formularz kosztorysu ofertowego-druk w załączniku nr 4 do SIWZ c) Oświadczenie zgodne z art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk załącznik nr 5 do SIWZ d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie remontów dróg o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia -druk załącznik nr 6 do SIWZ. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie f) Wykaz personelu do realizacji zamówienia z załączonymi uprawnieniami-druk załącznik nr 7 g) kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z charakterem niniejszego zamówienia h) informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata- formularz załącznik nr 8 i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert j) ) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert k) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert m) informacja z banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, n) dokument potwierdzający wniesienie wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.finn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 11:30, Sala konferencyjna Starostwa Powiatowego w Kutnie ul Kościuszki 16.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





