Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Kraków: Dostawę środków czystości i artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 186255 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, faks (012) 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę środków czystości i artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 3 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1. Dostawa środków czystości do codziennego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do Siwz. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk (kol. 5,6,7) należy dołączyć do składanej oferty. Opisu parametrów można dokonać poprzez wypełnienie kolumny 7 lub poprzez dołączenie kart charakterystyki lub ulotek informacyjnych zawierających opis parametrów. Zadanie 2. Dostawa profesjonalnych środków czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1B do niniejszego wniosku, który w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 po wypełnieniu stosownych rubryk (kol.5,6,7) należy dołączyć do składanej oferty. Ponadto, należy wskazać nazwę (markę handlową) proponowanego produktu oraz dołączyć kartę charakterystyki preparatu chemicznego i ulotkę informacyjną potwierdzającą parametry środka czystości. Zadanie 3. Dostawa artykułów higienicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1C do niniejszego wniosku. W przypadku składania oferty na zadanie nr 3, załącznik ten po wypełnieniu stosownych rubryk (kol. 5,6,7) należy dołączyć do składanej oferty. Opisu parametrów można dokonać poprzez wypełnienie kolumny 7 lub poprzez dołączenie kart charakterystyki lub ulotek informacyjnych zawierających opis parametrów. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia próbek towaru, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Abika Hurtownia Środków Czystości i Chemii Gospodarczej J. Anderszewski, W. Anderszewski, il. Radzikowskiego 7, 31-315 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212209,40
Oferta z najniższą ceną: 212209,40 / Oferta z najwyższą ceną: 215330,75
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CPS Danomatic Krzytsztof Węgrzyniak, Śledziejowice 351, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93822,00
Oferta z najniższą ceną: 93822,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95621,35
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Zabłocki Michał Bajorek, ul. Radzikowskiego 51, 31-315 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217371,20
Oferta z najniższą ceną: 217371,20 / Oferta z najwyższą ceną: 228687,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości i artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, są to produkty powszechnie dostępne na rynku u wielu Wykonawców i posiadające ustalone standardy jakościowe. Zamawiający nie określa w tym względzie szczególnych wymagań. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. Tym samym spełnione są przesłanki z art. 70 ustawy Pzp, do zastosowania trybu zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





