Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego- pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, do kontaktów: Grazyna Wilczak, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29, e-mail: pordzp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pord.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego- pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdańsk, ul. Równa 19 / 21. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot postępowania stanowią roboty oznaczone tytułem : \Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego - pięciokondygnacyjnego oraz wykonanie modernizacji budynku byłej stołówki na garaże Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w GdańskuZaprojektowanie i wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową modernizacji budynku pięciokondygnacyjnego wraz z parterowym łącznikiem. Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania byłej stołówki na garaże zgodnie z dokumentacją projektową przekazana przez Zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: -Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 44 ustawy Pzp, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenia osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz -Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty -Sprawozdanie finansowe (wyłącznie w zakresie bilansu i rachunku zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego zostało sporządzone wraz z opinią biegłego), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo jego części za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek / rachunki bankowe, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze od określonych w pkt 5.2.1.a. i b SIWZ Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie niższą niż cena ofertowa -Oświadczenie potwierdzające, że przed przekazaniem placu budowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę lub inny dokument ubezpieczenie na daną budowę, obejmującą wyłącznie okres trwania budowy. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 Wykonawca winien dołączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego- zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty. Informacja na Formularzu 3.2 wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.2 SIWZ -Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia w formie oświadczenia dołączonego do oferty -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do niniejszej SIWZ. --Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.4.SIWZ Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające,że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie ( np. listy referencyjne, protokoły odbioru); -Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 (\Podwykonawcy\) do niniejszej SIWZ. Podwykonawcy wskazani w Formularzu 3.4 muszą być również wskazani w pkt 8 Formularza Oferty. -Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.5.SIWZ Przedłożenie informacji na Formularzu 3.4 wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt 6.1.2.÷6.1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2 ÷ 6.1.4,SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 6.1 SIWZ (lub w pkt 6.3 SIWZ jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę -W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt 6.2.1.÷ 6.2.8.SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową modernizacji budynku pięciokondygnacyjnego wraz z parterowym łącznikiem. Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania byłej stołówki na garaże zgodnie z dokumentacją projektową przekazana przez Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 10
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych); 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. wniosą wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że: a) Posiada średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN; b) Dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 900 000 PLN. Przed podpisaniem umowy przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza powinien przed przekazaniem placu budowy przedłożyć Zamawiającemu ubezpieczenie na daną budowę, obejmującą wyłącznie okres trwania budowy. Minimalne warunki ubezpieczenia na daną budowę ustala się następująco: - Minimalne ubezpieczenie robót oraz placu budowy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu utraty lub uszkodzenia sprzętu wynosi 0,2 mln PLN, - Minimalne ubezpieczenie własności (innego mienia) 1 mln PLN, - Minimalne ubezpieczenie z tytułu śmierci lub kalectwa 4 mln PLN od każdego zdarzenia. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (CAR) +OC. Ubezpieczenie na dana budowę powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: - WYKONAWCA, - ZAMAWIAJĄCY, tj. Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, - PODWYKONAWCY i inne firmy formalnie zatrudnione na budowie. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami przewidzianymi do zatrudnienia na stanowiskach podanych poniżej, które muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoby przewidziane do zajmowania stanowisk wymienionych w pkt od I do VII muszą posiadać odpowiednie zgodne z obowiązującym Prawem budowlanym ( Rozdział 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity z 2003 r. Dz.U. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5 poz. 42). Wymaga się udokumentowania odpowiednio dla I - VII ich uprawnień (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) odpowiednio projektowych lub budowlanych oraz wykazaniem się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego: I. Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik budowy; II. Projektant Architekt musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie przynajmniej 5 lat w projektowaniu obiektów kubaturowych odniesionych do architektury obiektu; III. Projektant Konstruktor musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie przynajmniej 5 lat przy projektowaniu obiektów kubaturowych odniesionych do konstrukcji obiektu; IV. Projektant Instalacji Sanitarnych - musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci; instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat; V. Projektant Elektryk musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat; VI. Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót sanitarnych; VII. Kierownik Robót Elektrycznych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych; b) Dopuszcza się łączenie obowiązków tzn. pełnienie obowiązków projektanta i kierownika robót w danej branży przez tę samą osobę, jeżeli spełnia ona wszystkie warunki postawione dla obu stanowisk; c) Dopuszcza się wskazanie na stanowisko IV, V, VI, VII po dwie osoby na odpowiednie stanowisko posiadające odrębnie uprawnienia dla sieci zewnętrznych i instalacji wewnętrznych z zachowaniem obowiązku wykazania się przez każdą z nich doświadczeniem wymaganym odpowiednio dla każdego ze stanowisk. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Potencjał techniczny O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy dysponujący potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w sposób wskazany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawcy W wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.4. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dokumentacje projektowe wielobranżowe odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. wykonał projekt modernizacji lub budowy obiektu użyteczności publicznej ( w tym co najmniej jeden obiekt projektowany dla prowadzenia szkoleń lub/i egzaminowania kierowców lub/i kandydatów na kierowców) na podstawie, których wydana została prawomocna decyzja pozwolenie na budowę. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wybudował lub wykonał modernizację odpowiadającą swoim rodzajem i wartością modernizacji stanowiącej przedmiot zamówienia co najmniej dwa obiekty o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2 lub kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 Podwykonawstwo a) Zamawiający dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców; b) Wykonawca, wskaże w ofercie te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także poda nazwy (firm) proponowanych Podwykonawców na Formularzu 3.4.; c) Zamawiający w przypadku Podwykonawcy robót budowlanych w zakresie wykonania dokumentacji projektowej wielobranżowej żąda zamieszczenia na Formularzu 3.4. i dołączenia do oferty informacji potwierdzających spełnienie przez Podwykonawców warunków dotyczących doświadczenia zawodowego Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć od Podwykonawców dokumenty. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa powyżej oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 44 ustawy Pzp, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenia osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty -Sprawozdanie finansowe (wyłącznie w zakresie bilansu i rachunku zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego zostało sporządzone wraz z opinią biegłego), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo jego części za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w której Wykonawca posiada rachunek / rachunki bankowe, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze od określonych w pkt 5.2.1.a. i b SIWZ Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie niższą niż cena ofertowa; -Oświadczenie potwierdzające, że przed przekazaniem placu budowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę lub inny dokument ubezpieczenie na daną budowę, obejmującą wyłącznie okres trwania budowy. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (\Potencjał kadrowy\), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do niniejszej SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 Wykonawca winien dołączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych (potwierdzonych wpisami w drodze decyzji do centralnego rejestru) oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego- zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty. Informacja na Formularzu 3.2 wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.2 SIWZ -Informację o dysponowaniu potencjałem technicznym wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia w formie oświadczenia dołączonego do oferty; -Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do niniejszej SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.4.SIWZ Do informacji winny być załączone dokumenty potwierdzające,że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie ( np. listy referencyjne, protokoły odbioru) -Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 (\Podwykonawcy\) do niniejszej SIWZ. Podwykonawcy wskazani w Formularzu 3.4 muszą być również wskazani w pkt 8 Formularza Oferty. -Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.5.SIWZ Przedłożenie informacji na Formularzu 3.4 wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt 6.1.2.÷6.1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2 ÷ 6.1.4,SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 6.1 SIWZ (lub w pkt 6.3 SIWZ jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę -W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt 6.2.1.÷ 6.2.8.SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl. Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na konto zamawiającego Kredyt Bank S.A. I Oddział w Gdańsku Nr 33 1500 1025 1210 2008 3256 0000 lub w kasie w siedzibie Zamawiajacego Gdańsk, ul. Równa 19/21. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 09:15, POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU, Gdańsk, ul. Równa 19/21 pok Nr 14 I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dwóch Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla przebudowy i rozbudowy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego w Legionowie z podziałem na odcinek północny i południowy
- Roboty budowlane w ramach zadania "Szpital-ogród" Radom-Krychnowice"
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Wykonanie projektu budowlanego przebudowy rozdzielni głównej niskiego napięcia na potrzeby SPZOZ w Lubartowie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Przebudowa i remont komunalnego budynku mieszkalnego wraz z urządzeniami budowlanymi przy ul., Armii Krajowej 30 w Grójcu na działce o nr ewid. 1340/1.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1809L w miejscowości Ostrówek, Szpica, Zawadów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





