eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaModernizacja Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-01-21

Trzebnica: Modernizacja Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2
Numer og³oszenia: 18618 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, tel. 071 3120901 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.trzebnica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa oraz budowa wêz³ów sanitarnych w tym wêz³a sanitarnego dla niepe³nosprawnych - przebudowa kuchni samoobs³ugowej. - monta¿ platformy zewnêtrznej dla niepe³nosprawnych w Szkolnym Schronisku M³odzie¿owym Dworek w Kuraszkowie, przy ul. Turystycznej 2 Istniej±cy budynek schroniska jest budynkiem wolnostoj±cym parterowym z poddaszem u¿ytkowym, czê¶ciowo podpiwniczony. Dach dwuspadowy, kryty blacha. Konstrukcja tradycyjna murowana. Budynek wybudowany na prze³omie wieków, oko³o 1890r. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej i jest w wykazie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Parametry budynku 1 Powierzchnia zabudowy 289,21 m2 2 Powierzchnia u¿ytkowa 470,71 3 Kubatura 2470,64 Parametry remontowanych pomieszczeñ 1 Powierzchnia kuchni 12,05 m2 2 Powierzchnia wêz³a sanitarnego - parter 33,8 m2 3 Powierzchnia wêz³a sanitarnego - piêtro 12,3 m2 Zakres prac obejmuje: Prace przygotowawcze i rozbiórkowe - rozbiórka posadzek, wyk³adzin oraz ok³adzin ¶ciennych podlegaj±cych wymianie - rozbiórka posadzki betonowej pod platformê - rozbiórka ¶cian dzia³owych - wykucie z muru otworów drzwiowych Prace remontowo-budowlane a) Roboty murarskie: - wykonanie nowych ¶cianek dzia³owych z G-K - zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych - wykonanie p³yty pod platformê pionow± - monta¿ nadpro¿y drzwiowych - domurowanie komina wentylacyjnego b) Roboty tynkarskie - Wykonanie nowych tynków c) Roboty malarskie - malowanie ¶cian i sufitów d) Roboty posadzkowe i ok³adzinowe - licowanie ¶cian p³ytkami ceramicznymi - posadzki z p³ytek GRES e) Prace ociepleniowe - ocieplenie ¶cian nowoprojektowanej ³azienki we³na mineralna f) Roboty towarzysz±ce - monta¿ platformy pionowej - monta¿ rolety termicznej - wymiana czê¶ci stolarki drzwiowej - obudowa szachtów - monta¿ ¶cianek systemowych g) Roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Prowadzenie robót przy wykonaniu instalacji elektrycznych - Instalacje wewnêtrzne elektryczne: - o¶wietlenie. - gniazda 1 fazowe. - zasilanie wentylacji. - demonta¿ starych instalacji Prowadzenie robót przy wykonaniu instalacji sanitarnych: - monta¿ urz±dzeñ, - monta¿ ruroci±gów, - monta¿ armatury odcinaj±cej, reguluj±cej i zabezpieczaj±cej, - monta¿ automatyki i sterowania, - monta¿ izolacji termicznej, - monta¿ uk³adu odprowadzania spalin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 8 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót - za³±cznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy sk³adaj± wa¿n± i odpowiedni± ofertê oraz spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1. posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej a ponadto 5. brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Sprawdzenie ww warunków udzia³u w postêpowaniu odbywaæ siê bêdzie na podstawie przed³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ wg zasady spe³nia, nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wype³niony i podpisany formularz oferty - zgodne z za³±cznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. Podpisany kosztorys ofertowy w formie uproszczonej - sporz±dzony na podstawie za³±czonych (za³±cznik nr 2) przedmiarów; 3. Formularz elementów rozliczeniowych - zgodne z za³±cznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ; 4. W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu o których w pkt. IV ust. 1, 2, 3, 4 a) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodne z za³±cznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 10 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) tj: b) wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2 roboty),w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju (odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia- tj. np. roboty remontowe, przebudowa obiektów) i warto¶ci (o warto¶ci min. 50.000,00 z³ /s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych/ brutto ka¿de zadanie), daty i miejsca wykonania (oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone (referencje); zgodny z za³±cznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ c) op³acona polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia- na kwotê min. 20.000,00 z³ /s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych/. 5. W celu wykazania przez Wykonawcê braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) tj: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodne z za³±cznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ 6. Zaakceptowany wzór umowy za³±cznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia. a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie - pe³nomocnictwo b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie s± zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê reguluj±ca wspó³pracê tych Wykonawców. 8. Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817), dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 9. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wymaganych dokumentów, o¶wiadczeñ czy pe³nomocnictw lub nie spe³ni jednego b±d¼ wiêcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony postêpowania, z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, pok 32.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla województwa Dolno¶l±skiego na lata 2007 - 2013.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.