Ogłoszenie z dnia 2008-08-09
Zakopane: Samochód terenowy Land Rover Defender 110 lub równoważny
Numer ogłoszenia: 186129 - 2008; data zamieszczenia: 09.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, fax 018 2014731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.topr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód terenowy Land Rover Defender 110 lub równoważny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód terenowy Land Rover Defender 110 lub równoważny - nowy, 1 sztuka z wymaganym wyposażeniem: Silnik 2,5 litra diesel Liczba siedzeń - 9 Przednia szyba ogrzewana Hak holowniczy z regulowaną wysokością Belka ochronna podwozia Autoalarm Dodatkowy zestaw kół z oponami zimowymi firmy Goodrich lub równoważne Sygnały alarmowe umieszczone na dachu 2 szt Dodatkowe reflektory umieszczone na dachu 2 szt Bagażnik dachowy z aluminiową skrzynią na narzędzia wbudowaną w bagażnik Rama ochronna przód z linkami stalowymi Progi stalowe Niezależne dodatkowe ogrzewanie zasilane paliwem ze zbiornika samochodu Wyciągarka linowa ( ślimakowa) z napędem elektrycznym i akcesoriami do zaczepiania liny, długość liny min 20 metrów, siła uciągu min. 5.000 kG Dodatkowe gniazdo do podłączenia wyciągarki umieszczone wewnątrz samochodu Halogen tylny Podnośnik do samochodu umożliwiający jego użycie po zamontowaniu wciągarki Nosze karetkowe wraz z platformą noszową zamontowane zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawnymi obowiązującymi dla karetek pogotowia. Siedzenia rozmieszczone w sposób umożliwiający montaż platformy z noszami karetkowymi, z możliwością ich szybkiego przemontowania w okresach niewykorzystywania noszy karetkowych Dodatkowe oświetlenie umożliwiające obserwację pacjenta Kolor samochodu - zielony ciemny Uwaga: montaż noszy karetkowych oraz rozmieszczenie siedzeń należy dokonać poprzez ich demontaż z innego pojazdu zamawiającego, tego samego typu do pojazdu zakupywanego. W pojeździe, w którym nastąpi demontaż wyposażenia medycznego należy zamontować siedzenia w sposób standardowy dla pojazdów tego typu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 2.000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z zapisami siwz dostępnymi na stronie www.topr.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 13:45, miejsce: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.09.2008.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem
- Zakup i sukcesywna dostawa leków II
- Utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych, wystawowych i wielorodzinnych TPN w roku 2026
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





