Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-09
Bydgoszcz: budowa boisk sportowych w ramach programu
Moje boisko - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 186126 - 2008; data zamieszczenia: 09.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, fax 052 3619151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boisk sportowych w ramach programu
Moje boisko - ORLIK 2012
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Boisko piłkarskie o pow. 1860 m2:
- dostawa i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej min. 60 mm
Zadanie II: Wykonanie podbudowy i nawierzchni z asfaltobetonu na boisku wielofunkcyjnym do koszykówki i siatkówki o pow. 617 m2 :
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltobetonu o łącznej gr. 7 cm
Zadanie III: Wykonanie nawierzchni z poliuretanu na boisku wielofunkcyjnym do koszykówki i siatkówki o pow. 617 m2
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 36.63.30.00 - Sztuczna trawa Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.33.00 - Sztuczna trawa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich pięciu latach zrealizował lub realizuje roboty co najmniej jedną robotę rodzajowo odpowiadającą zamówieniu (ZADANIU) na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z potwierdzeniem należytego wykonania tej roboty;
3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia.
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z zakresu wykonywanej roboty budowlanej - w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz drogowej wraz z potwierdzeniem tych uprawnień..
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia.
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert .
b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów - dotyczy wszystkich ZADAŃ.:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (ZADANIA) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
Wykonawca dostarczy potwierdzenie należytego wykonania każdej z prac, na jakie składa ofertę. (W przypadku Oferty na Zadanie I, Wykonawca przedłoży dokumenty np. referencje, potwierdzające wykonanie w wymaganym okresie 5 lat, nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego o podobnej powierzchni itp). Jedno z nich lub wszystkie łącznie muszą odpowiadać wartości przedmiotu zamówienia
b) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu atesty, orzeczenia techniczne, certyfikaty zgodności itp. na wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia.
Dla oferowanej trawy syntetycznej, Wykonawca dostarczy
- atest PZH,
- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB ,
- autoryzacje producenta lub przedstawiciela krajowego,
- potwierdzoną przez producenta kartę techniczną oferowanej trawy;
- Certyfikat FIFA 1 STAR lub 2 STAR;
Dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej, Wykonawca dostarczy:
- atest PZH,
- certyfikat IAAF First Class lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877 lub aprobata techniczna ITB,
- autoryzacje producenta lub przedstawiciela krajowego,
- potwierdzoną przez producenta kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie zał nr. 4 do SIW,.(oddzielnie dla poszczególnych ZADAŃ w zależności od rodzaju robót i wymaganych prawem kwalifikacji)
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał osobowy do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykaże co najmniej jedną osobę posiadającą (dla każdej branży) wymagane uprawnienia i wpisaną na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa
1) w celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczęnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych
ul. Smoleńska 43
85-871 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Robót Publicznych
ul. Smoleńska 43
85-871 Bydgoszcz
SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I: Boisko piłkarskie:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) dostarczenie trawy syntetycznej o poniższych parametrach wskazanych szczegółowo w STWiOR:
- trawa z przeznaczeniem na boisko piłkarskie, posiadająca certyfikat FIFA 1 lub 2 Star,
- wysokość min. 60 mm,
- włókno monofilowe, poliuretanowe,
- wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM,
(wykonawca nawierzchni sportowych, po ich wykonaniu, zobowiązany jest do dostarczenia oświadczenia o nie przekroczeniu, w materiałach stosowanych do wykonania nawierzchni, zawartości metali ciężkich - zgodnie z wartościami granicznymi zawartymi w PN)
b) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej na powierzchni 1860 m2,
c) namalowanie lub wklejenie linii wyznaczających krawędzie boiska,. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.63.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II: Wykonanie podbudowy i nawierzchni z asfaltobetonu na boisku wielofunkcyjnym do koszykówki i siatkówki o pow. 617 m2 :.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm o gr. 10 cm na wykonanej wcześniej przez Zamawiającego warstwie odsączającej.
b) wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltobetonu na powierzchni 617 m2
W skład podbudowy wchodzą następujące warstwy :
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna 0/8 mm o grubości 3 cm
- nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca 0/12,8 mm o grubość 4 cm
- nawierzchnia ma być odpowiednio wyprofilowana spadkami podłużnymi i poprzecznymi,
- wolna od wszelkich zanieczyszczeń utrudniających ułożenie warstwy poliuretanowej. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Wykonanie nawierzchni z poliuretanu na boisku wielofunkcyjnym do koszykówki i siatkówki o pow. 617 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie nawierzchni poliuretanowo-gumowej
- Nawierzchnia sportowa poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm (mata gumowa wykonana na miejscu instalacji przez maszynę + natrysk PU) - na podbudowie asfaltobetonowej. (zgodnie z EN 14877)
- wykonana wg DIN 18035/6
- nawierzchnia bezspoinowa,
- przepuszczalna dla wody, odporna na kolce,
- posiadająca certyfikat IAAF First Class oraz Aprobate ITB
b) naniesienie linii boisk: koszykówka, siatkówka. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy II post.
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- "Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina"
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- "Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym: ogólnodostępnego, rekreacyjnego placu zabaw przy ulicy Szkolnej w Chynowie"
więcej: Sztuczna trawa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





