Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Gorzyce: Ocieplenie budynków Domu Pomocy Społecznej w Gorzycach - I etap , w ramach zadania Termomodernizacja zespołu budynków DPS Gorzyce.
Numer ogłoszenia: 186110 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 032 4511232 w. 351, fax 0-32 4511225 w. 310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie budynków Domu Pomocy Społecznej w Gorzycach - I etap , w ramach zadania Termomodernizacja zespołu budynków DPS Gorzyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie ocieplenia budynków Domu Pomocy Społecznej w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 22 , metodą BSO na bazie styropianu z wykończeniem cienkowarstwowego tynku silikatowego. Zakres I etapu obejmuje budynki wybudowane w technologii tradycyjnej ze ścianami warstwowymi tj. budynki I, II, III, IV, łącznik, IX, XIV, XVII. Przeznaczeniem budynków I, II, III, IV jest funkcja mieszkalna wraz z niezbędnymi pomieszczeniami funkcjonalnymi placówki. Łącznik stanowi połączenie komunikacyjne pomiędzy budynkami II i III, budynek IX - kuchnia wraz z zapleczem, budynek XIV - pralnia wraz zapleczem, budynek XVII -budynek garażu wraz z zapleczem i stacją trafo. Łączna powierzchnia zabudowy wynosi 3.349,55m2 a kubatura 28.397,00m3. Zakres robót obejmuje : 1)roboty rozbiórkowe (demontaż stolarki drzwiowej; skucie wytypowanych tynków; demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; demontaż krat okiennych, demontaż parapetów ceramicznych), 2)demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej z nowym zwodem pionowym na przedłużonych wspornikach, 3)remont posadzek balkonów i tarasów ułożeniem płytek mrozoodpornych typu GRES min. V kl. ścieralności, 4)montaż stolarki drzwiowej- drzwi 2-skrzydłowe rozwieralne, wykonane z tworzyw sztucznych z profili komorowych o wsp. U =1,4 W/m2K, w kolorze białym a z zewnątrz okleina w kolorze brązowym, ze szprosami nakładkowymi , przeszklone, dolne kwatery ocieplone, 5)docieplenia : a)ściany -styropian EPS 70-040 gr.11cm,oscieża styropian EPS 70-040 gr.3cm oraz tynki silikatowe, cienkowarstwowe ,granulacja 2,0 mm ,faktura baranek, b)podcienia - styropian EPS 70-040 gr.12 cm oraz tynki silikatowe, cienkowarstwowe, granulacja 2,0 mm , faktura baranek; c)tarasy - styropian EPS 100-038 gr 10cm oraz tynki silikatowe, cienkowarstwowe ,granulacja 2,0 mm ,faktura baranek d)stropy ostatniej kondygnacji nieogrzewanych pomieszczeń II piętra - wełna mineralna gr. 10 cm. klasy A1 klasyfikacji ogniowej; e)ściany wewnętrzne pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi II pietra - styropian gr. 6cm oraz malowanie farba emulsyjną; f)cokół - styropian 14cm EPS 70-040 oraz okładzina z mrozoodpornych płytek klinkierowych; 6) montaż parapetów z blachy powlekanej oraz parapetowych kształtek klinkierowych, 7) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej, rury spustowe i rynny z blachy stalowej powlekanej, 8)zabezpieczenie antykorozyjne istniejących elementów stalowych oraz impregnacja elementów drewnianych, 9) montaż i demontaż rusztowań, 10) montaż zaworów podpionowych - 7kpl.zawory regulacyjno pomiarowe, kołnierzowe, PN16, spiż, DN 50, wraz z uzupełnieniem izolacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 12.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia tj : wykażą wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania ociepleń budynków o wartości co najmniej 800.000,00 zł (brutto), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje, protokoły odbiorów). 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty. 4)W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien wypełnić pkt 3 Formularza oferty (tabelka) w którym winien wykazać wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty w zakresie wykonania ociepleń budynków o wartości co najmniej 800.000,00 zł (brutto), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie należy podać wartość robót oraz datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). Wykonawca winien wykazać, że robota ta była wykonana w ramach jednej umowy. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul.Boguminska 22 44-350 Gorzyce sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul.Bogumińska 22 44-350 Gorzyce sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Wykonywanie robót budowlanych polegających na odnowieniu powłok malarskich w pomieszczeniach Administracji oraz Rehabilitacji zlokalizowanych w WOLOiZOL w Gorzycach przy ulicy Zamkowej 8
- Dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich oraz drobiu świeżego i podrobów drobiowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Zakup sprzętu i materiałów z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzycach.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





