eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TERMINIE OD 15.02.2016 R DO 31.12.2016 R. Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W OŁAWIE NA UL. BRONIEWSKIEGO 6 I KUTROWSKIEGO 31a WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-17

Jelcz-Laskowice: DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TERMINIE OD 15.02.2016 R DO 31.12.2016 R. Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W OŁAWIE NA UL. BRONIEWSKIEGO 6 I KUTROWSKIEGO 31a WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI
Numer ogłoszenia: 186105 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach , ul. W. Witosa 41, 55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3181128, faks 071 3188986.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zea-jelcz-laskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TERMINIE OD 15.02.2016 R DO 31.12.2016 R. Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W OŁAWIE NA UL. BRONIEWSKIEGO 6 I KUTROWSKIEGO 31a WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :DOWOŻENIE I ODWOŻENIE PO ZAJĘCIACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TERMINIE OD 15.02.2016 R DO 31.12.2016 R. Z GMINY JELCZ-LASKOWICE DO ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W OŁAWIE NA UL. BRONIEWSKIEGO 6 I KUTROWSKIEGO 31a WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI w dni nauki szkolnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego. Dowóz uczniów do szkół winien odbywać się dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonych w windę lub najazdy oraz miejsca przystosowane do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, mających zdolność przewozową : 1. jeden pojazd na trasie Grędzina - Grędzina Kolonia - Chwałowice - Jelcz-Laskowice, ul. Polna, Aleja Wolności, Liliowa - Oława, sześcioro dzieci w tym dwoje na wózkach inwalidzkich plus obsługa. 2. drugi pojazd na trasie Jelcz-Laskowice, ul. Techników, ul. Hirszfelda - Miłocice - Biskupice Oławskie - Oława, dziesięcioro dzieci plus obsługa. Ilość miejsc w pojeździe powinna umożliwić przyjęcie dodatkowo do przewozu w okresie umowy co najmniej dwóch uczniów zapewniając równocześnie dwa miejsca do przewozu osób na wózkach inwalidzkich. Podana liczba uczniów oraz przebiegi tras mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy. Przejazdy od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. Zajęcia odbywają się w godzinach rannych od godziny 7:50 i trwają do godzin popołudniowych do godz. 14:00. Ostateczne godziny do ustalenia z dyrekcją szkoły. Przewidywana dzienna ilość kilometrów do przejechania na oba pojazdy wynosi 170 km Przewidywana ilość dni nauki szkolnej w okresie realizacji zamówienia wynosi 187. Adresy uczniów zostaną podane Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Rozkład jazdy zostanie ustalony przez Wykonawcę z Dyrektorem Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie przed podpisaniem umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Ilość opiekunów dostosowana do potrzeb wg uznania Wykonawcy, zapewniający bezpieczeństwo dzieci - minimalnie jeden opiekun na każdy pojazd..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem niezbędnej aktualnej licencji do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 t. o transporcie drogowym ( dz. U. z 2012 r. poz1265 z późn. zmianami )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej jedną umowę o takim samym charakterze

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponować w momencie realizacji przedmiotu zamówienia ( umowa najmu, umowa leasingu ) sprawnymi technicznie środkami transportu do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - odpowiednio wyposażonych w liczbie i wielkości niezbędnej do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobami, które będą pełnić funkcję kierowcy posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów wg załącznika nr 7 do SIWZ - osobami, które będą pełnić funkcje opiekuna - pełnoletnie mające zdolność do czynności prawnych, o nieposzlakowanej opinii

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie ( załącznik nr 2 do SIWZ )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wyposażenie umożliwiające wjazd wózka inwalidzkiego do samochodu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego 2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy 3) siły wyższej 4) zmiany liczby dowożonych dzieci 5) zmiany godzin rozkładów jazdy 6) zmiany trasy mającej wpływ na jej długość 7) zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zea-jelcz-laskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny ( sekretariat ), ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.