eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiWykonanie w 2008 r. remontu bieżącego dróg gminnych żwirowych i gruntowych, polegającego na pozyskaniu, dowiezieniu, profilowaniu i zagęszczeniu dostarczonej pospółki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Mońki: Wykonanie w 2008 r. remontu bieżącego dróg gminnych żwirowych i gruntowych, polegającego na pozyskaniu, dowiezieniu, profilowaniu i zagęszczeniu dostarczonej pospółki.
Numer ogłoszenia: 18607 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mońki, ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7162587, fax 085 7162587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.um.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2008 r. remontu bieżącego dróg gminnych żwirowych i gruntowych, polegającego na pozyskaniu, dowiezieniu, profilowaniu i zagęszczeniu dostarczonej pospółki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie w 2008r. remontu bieżącego dróg gminnych żwirowych i gruntowych na terenie gminy Mońki, polegającego na pozyskaniu, dowiezieniu, profilowaniu i zagęszczeniu dostarczonej pospółki. Zakres robót. Dostarczona i wbudowana pospółka powinna być odpowiedniej jakości i powinna spełniać wymagania dla kruszyw naturalnych stosowanych do wykonywania remontów nawierzchni żwirowych. Dostarczenie odpowiedniej ilości pospółki, która zapewni ciągłość robót na drodze, lecz nie mniej niż 200ton w ciągu dnia roboczego /w godz. 700 - 1500 / chyba, że potrzeby zamawiającego w danym dniu będą mniejsze. Remonty wykonywane będą w czasie i zakresie i w zależności od potrzeb wykonywania remontów poszczególnych dróg gminnych oraz w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst z 2007 r.- Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy - spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnie - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta ostateczna pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia oferenta z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art.22 ust. 1 pkt 1-4 - Prawa zamówień publicznych na załączonym wzorze nr 2, c) Kserokopię aktualnego wyciągu z właściwego rejestru stwierdzającego stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) w przypadku składania oferty przez spółkę osobową - umowę tej spółki, e) w przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością uchwałę zgromadzenia wspólników lub innego uprawomocnionego organu upoważniającego zarząd spółki do czynności określonych w ar. 230 kodeksu spółek handlowych, f) w przypadku realizacji przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców - pisemną ofertę podwykonawcy skierowanej do oferenta, określającej zakres rzeczowy robót do wykonania, ich wycenę i wartość robót brutto, oraz wymagany okres gwarancji z terminem realizacji. Obowiązuje wymóg postaci oferty jak w pkt.11 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.5.2. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) W przypadku złożenia przez dwa lub kilka przedmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (konsorcjum), do oferty musi być załączona umowa konsorcjum zawarta notarialnie potwierdzonymi podpisami, z której wynikać będzie w szczególności: - jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, - zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, - określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia wydłuży o okres gwarancji i rękojmi, - sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt.11.5.1 od lit. b do lit. e. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt.11.5.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.um.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, pok. 102..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Mońkach, ul. Słowackiego 5A, 19-100 Mońki, pok. 114..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.