eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY WARMIŃSKO - MAZURSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W OLSZTYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Olsztyn: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY WARMIŃSKO - MAZURSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W OLSZTYNIE
Numer ogłoszenia: 185980 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie , ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5357684, faks 089 5357684.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY WARMIŃSKO - MAZURSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W OLSZTYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne 1. Komputer stacjonarny # 1 - 1 szt. 2. Komputer stacjonarny # 2 - 8 szt. 3. Komputer stacjonarny # 3 - 1 szt. Oprogramowanie 1. Oprogramowanie graficzne #1 - 1 szt. 2. Oprogramowanie graficzne #2 - 1 szt. 3. Pakiet biurowy - 15 szt. Urządzenia drukujące 1. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne #1 - 1 szt. 2. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne #2 - 9 szt. Komputery przenośne i akcesoria komputerowe 1. Komputer przenośny #1 - 1 szt. 2. komputer przenośny #2 - 4 szt. 3. Monitor - 18 szt. 4. Torba #1 - 1 szt. 5. Torba #2 - 4 szt. 6. Mysz - 15 szt. 7. Flashdrive - 95 szt. 8. Zestaw klawiatura + mysz - 8 szt. 9. Projektor multimedialny - 1 szt. 10. Ekran projekcyjny - 1 szt. 11. Niszczarka - 7 szt. 12. Dysk twardy #1 - 1 szt. 13. Dysk twardy #2 - 5 szt. 14. Aparat fotograficzny #1 - 1 szt. 15. Aparat fotograficzny #2 - 3 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4, 30.12.12.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.74.60-1, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.14.00-8, 37.45.33.00-1, 38.65.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania Nr 1: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc PLN), dla Zadania Nr 2: 600 zł (słownie: sześćset PLN), dla Zadania Nr 3: 800 zł (słownie: osiemset PLN), dla Zadania Nr 4: 1000 zł (słownie: jeden tysiąc PLN),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagany warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagany warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagany warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagany warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagany warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy: - w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, - zmian technologicznych spowodowanych w szczegolności nastepującymi okolicznosciami: niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w formularzu oferty, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.w-modr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko - Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie Ul. Jagiellońska 91 10-356 Olsztyn pokój nr 27 tel. /fax. (89) 535-76-84 wewn. 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Warmińsko - Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie Ul. Jagiellońska 91 10-356 Olsztyn sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny # 1 - 1 szt. 2. Komputer stacjonarny # 2 - 8 szt. 3. Komputer stacjonarny # 3 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie graficzne #1 - 1 szt. 2. Oprogramowanie graficzne #2 - 1 szt. 3. Pakiet biurowy - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne #1 - 1 szt. 2. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne #2 - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputery przenośne i akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer przenośny #1 - 1 szt. 2. komputer przenośny #2 - 4 szt. 3. Monitor - 18 szt. 4. Torba #1 - 1 szt. 5. Torba #2 - 4 szt. 6. Mysz - 15 szt. 7. Flashdrive - 95 szt. 8. Zestaw klawiatura + mysz - 8 szt. 9. Projektor multimedialny - 1 szt. 10. Ekran projekcyjny - 1 szt. 11. Niszczarka - 7 szt. 12. Dysk twardy #1 - 1 szt. 13. Dysk twardy #2 - 5 szt. 14. Aparat fotograficzny #1 - 1 szt. 15. Aparat fotograficzny #2 - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 30.23.46.00-4, 30.23.74.60-1, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 30.19.14.00-8, 37.45.33.00-1, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.