Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Szczecin: Renowacja sieci wodociągowej
Numer ogłoszenia: 185899 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Golisza 10, 71-682 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4221261, fax 091 4221258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja sieci wodociągowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie renowacji, przy zastosowaniu technologii bezwykopowych, około 5316 m sieci wodociągowej o średnicy od 100 mm do 125 mm. Zakres renowacji sieci wodociągowej objęty zamówieniem znajduje się w obszarze centrum lewobrzeżnego Szczecina .. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. opracowanie projektu budowlanego dla poddawanych renowacji odcinków sieci, b. uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień (łącznie z pozwoleniem na budowę, jeśli okaże się to konieczne) dla dokumentacji, o której mowa w podpunkcie powyżej, c. opracowanie projektów wykonawczych, d. wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń, e. wykonanie prób końcowych, f. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie i pozostałych pozwoleń koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 90.000 PLN Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, j.t.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu przetargowym oraz informacje i dokumenty jakie Wykonawca musi dostarczyć 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a. Wykonawca musi potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 EUR netto, którego przedmiotem było projektowanie i renowacja sieci wodociągowej o średnicy min. DN 100 metodą bezwykopową o długości co najmniej 2 km lub: Wykonawca musi potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie Projektu budowlanego, który uzyskał wymagane zatwierdzenia dla: co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej renowacji sieci wodociągowej o średnicy min. DN100 metodą bezwykopową o długości co najmniej 1 km i wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 EUR dotyczącą renowacji sieci wodociągowej o średnicy min. DN 100 metodą bezwykopową o długości co najmniej 1 km . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych zamówień (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego zamówienie było realizowane c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), e. wskazanie miejsca wykonania, f. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności: Przedstawiciel Wykonawcy musi spełniać następujące wymagania: posiadać wyższe wykształcenie, co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty po stronie Wykonawcy jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko - dyrektor techniczny, dyrektor ds. inwestycji) oraz posiadający doświadczenie w zarządzaniu, co najmniej jedną inwestycją o wartości robót min. 1,5 mln EURO netto zrealizowaną zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC lub równoważnymi. (dla realizacji niniejszego zamówienia wymagane będzie stanowisko w pełnym wymiarze czasu) Kierownik budowy musi spełniać następujące wymagania: mieć wyższe wykształcenie techniczne oraz pełne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - wykazać się co najmniej 6-letnim doświadczeniem jako kierownik budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego; (dla realizacji niniejszego zamówienia wymagane będzie stanowisko w pełnym wymiarze czasu) Główny Projektant musi spełniać następujące wymagania: mieć wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - wykazać co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia przy projektowaniu sieci wodociągowych oraz posiadać doświadczenie w projektowaniu min. 1 inwestycji z zakresu renowacji lub budowy sieci wodociągowej o łącznej długości 2 km; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, - dokumenty potwierdzające, że wskazane w pkt 9.1.2) IDW osoby: Kierownik Budowy, Projektant sieci wodociągowej, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, zaświadczenie z właściwej okręgowej izby inżynierów o przynależności do niej), - informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. Wszyscy eksperci kluczowi wymagani w ofercie winni posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. 4) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 1. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a. Wykonawca osiągnął, w każdym z trzech ostatnich lat roczne obroty na poziomie minimum 1.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1.500.000 PLN W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi przedłożyć kopię polisy a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Stosownie do treści §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 9.1.1)a., 9.1.1)b. i 9.1.1)d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) pkt 9.1.1)c. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP 3. Stosownie do treści §2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1)a. i b. oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1)b., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1)a., 9.1.1)b., 9.1.1)c. i 9.1.1)d., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszych IDW. Oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających Ofertę wspólną (jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczcie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Baku Polskiego NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronach portalu internetowego UZP.. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 7. Dokumenty, o których mowa powyżej w pk. 9.1 - 9.4 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dodatkowo dokumenty, o których mowa w pkt 9.2 - 9.4, muszą być przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia i wykazy muszą zostać złożone w formie oryginału, zgodnie z zapisem pkt 14.2.7 IDW. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno: a. jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, b. wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, c. każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: 1) sposób ich współdziałania, 2) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, 3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, 4) porozumienie powinno zawierać wskazanie, że Pełnomocnik jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców razem i każdego osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu f. Wykaz wykonywanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia g. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, w tym: - wykaz osób (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną); - dokumenty potwierdzające, że osoby: które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 j.t. ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83 poz. 578), lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania, tzn.: kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o przynależności danej osoby do właściwej Izby samorządu zawodowego. - informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. h. Rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres i. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek o posiadanych środkach finansowych w wymaganej wysokości lub zdolności kredytowej Wykonawcy. j. Kopię polisy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oraz: zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zwik.szczecin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2008 godzina 12:00, miejsce: 70-010 Szczecin ul. Szczawiowa 54 Sekretariat Wydziału ds. Inwestycji Współfinansowanych z Funduszu Spójności.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Funduszu Spójności w ramach realizacji Programu Poprawa jakości wody w Szczecinie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





