Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-05
Mrocza: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 185774 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy , Plac 1 Maja 9, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3856359, faks 52 3227259.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2011 2012 Opis części zamówienia: Część I zamówienia - przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy. Trasa ilość uczniów - przywozy Kosowo - Mrocza= 15 Krukówko - Mrocza=11 Samsieczynek - Mrocza=4 Drążno - Mrocza=16 Drążonek - Mrocza=0 Wyrza Siekierk.- Mrocza=8 Wyrza - Mrocza=29 Matyldzin - Mrocza=7 Krukówko PKP - Mrocza=0 Rościmin - Witosław=32 Rościmin - Mrocza=16 Witosław - Mrocza=0 Orle - Mrocza=5 Orlinek - Mrocza=27 Wiele - Mrocza=39 Konstantowo - Mrocza=13 Drzewianowo - Mrocza=67 Słupówko - Mrocza=9 Ostrowo - Mrocza = 23 Razem: 321 Trasa ilość uczniów odwozy - pierwsze Mrocza- Kosowo= 1 Mrocza-Krukówko = 1 Mrocza-Samsieczynek =0 Mrocza-Drążno =0 Mrocza-Drążonek =0 Mrocza-Wyrza Siekierk.=2 Mrocza-Wyrza =10 Mrocza-Matyldzin=3 Mrocza-Krukówko PKP =0 Witosław-Rościmin =22 Mrocza-Rościmin =1 Mrocza-Witosław =1x0,5 Mrocza-Orle =0 Mrocza-Orlinek =14 Mrocza-Wiele=15 Mrocza-Konstantowo =9 Mrocza-Drzewianowo =27 Mrocza-Słupówko =4 Mrocza-Ostrowo=11 Razem: 121 Trasa ilość uczniów-odwozy drugie Mrocza- Kosowo= 14 Mrocza-Krukówko = 10 Mrocza-Samsieczynek =4 i 9x0,5 Mrocza-Drążno =16 Mrocza-Drążonek =10x0,5 Mrocza-Wyrza Siekierk.=6 Mrocza-Wyrza =19 Mrocza-Matyldzin=4 Mrocza-Krukówko PKP =0 Witosław-Rościmin =10 Mrocza-Rościmin =15 Mrocza-Witosław =46x0,5 Mrocza-Orle =5 i 4x0,5 Mrocza-Orlinek =13 Mrocza-Wiele=24 Mrocza-Konstantowo =4 Mrocza-Drzewianowo =40 Mrocza-Słupówko =5 Mrocza-Ostrowo=12 Razem: 270 Trasa ilość opiekunów nad uczniami 0 Krukówko - Mrocza=1 Wyrza Siekierk.- Mrocza=1 Wyrza - Mrocza=4 Matyldzin - Mrocza=2 Rościmin - Witosław=8 Rościmin - Mrocza=1 Witosław - Mrocza=1 Orlinek - Mrocza=7 Wiele - Mrocza=1 Drzewianowo - Mrocza=9 ostrowo - Mrocza= 1 Razem 36 opiekunów Przywóz 289 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 8:05 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o godz. 8:15 ) Przywóz 32 uczniów z Rościmina do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu na godz. 7:40 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu o godz. 7:50). Odwozy uczniów dotyczą: a) pierwsze odwozy (I) w poszczególnych kierunkach między godz.12:00 a 13:15 obejmują dzieci oddziałów 0 i uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy, b) drugie odwozy (II) w poszczególnych kierunkach między godz. 14:00 a 15:30 obejmują uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i uczniów klas I-III Gimnazjum, c) w niektóre dni tygodnia, w zależności od sporządzonych planów lekcyjnych szkół liczba uczniów w pierwszym i drugim odwozie może ulec zmianie (uczniowie klas IV-VI Szkoł Podstawowych i klas I-III Gimnazjum kończą zajęcia w godz. między 12:00 a 13:15, lub nieliczni uczniowie klas I-III Szkół Podstawowych zostają na dodatkowych zajęciach). Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy. Część II zamówienia - przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek. Trasa oraz ilość km. przywóz Samsieczynek - Mrocza=12 Drążonek - Mrocza= 5,6 Drążno - Mrocza= 7,2 Razem: 24,8 km. Trasa oraz ilość km. odwóz Mrocza - Drążonek - Samsieczynek=12 Mrocza - Drążno=7,2 Drążno - Drążonek=3,6 Razem: 22,8 km. Trasa ilość uczniów - przywozy Samsieczynek - Mrocza=18 Drążonek - Mrocza= 19 Drążno - Mrocza= 20 Trasa ilość uczniów - odwozy pierwsze godz. 12:50 Mrocza - Drążonek - Samsieczynek=18 Mrocza - Drążno=19 Razem: 37 Trasa ilość uczniów - odwozy Drążno - Drążonek=10 Razem 10 Przywóz 57 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 8:05 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o godz. 8:15 ) Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz stanowi 48 km. Przewoźnik w ramach świadczonej usługi zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu. Koszt opieki nad uczniami w czasie dowozu wkalkulowany jest w ostateczną cenę oferty. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0, 60.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem uprawnień - aktualną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na okres obejmujący termin wykonywania zadania oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku do SIWZ oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania tj. przewóz uczniów do szkół przez okres co najmniej 10 - ciu miesięcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany Wykaz usług - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonane należycie i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku Nr 1 do SIWZ oraz wykaże, że posiada środki transportu umożliwiające jednorazowo przewiezienie podane w SIWZ ilości uczniów z poszczególnych miejscowości - zgodnie z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty ww. dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa wypełniony i podpisany wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które w dniu przystąpienia do realizacji zadania będą posiadać uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi kat. D Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca składa polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone na załączniku nr 1 do SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy, może mieć również miejsce w następujących sytuacjach: 1) przesunięcia terminu prowadzenia zajęć szkolnych; 2) zmiana liczby przewożonych dzieci; 3) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 4) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 5) wystąpienia utrudnień w ruchu z powodu robót drogowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które ze względów obiektywnych uniemożliwiają wykonanie usługi zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 7) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zmianami) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, mających wpływ na zmianę stawki podatku VAT. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mrocza.pl ( zakładka Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty
ul. Plac 1 Maja 9
89-115 Mrocza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty ul. Plac 1 Maja 9 89-115 Mrocza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy i Witosławiu, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa ilość uczniów - przywozy Kosowo - Mrocza= 15 Krukówko - Mrocza=11 Samsieczynek - Mrocza=4 Drążno - Mrocza=16 Drążonek - Mrocza=0 Wyrza Siekierk.- Mrocza=8 Wyrza - Mrocza=29 Matyldzin - Mrocza=7 Krukówko PKP - Mrocza=0 Rościmin - Witosław=32 Rościmin - Mrocza=16 Witosław - Mrocza=0 Orle - Mrocza=5 Orlinek - Mrocza=27 Wiele - Mrocza=39 Konstantowo - Mrocza=13 Drzewianowo - Mrocza=67 Słupówko - Mrocza=9 Ostrowo - Mrocza = 23 Razem: 321 Trasa ilość uczniów odwozy - pierwsze Mrocza- Kosowo= 1 Mrocza-Krukówko = 1 Mrocza-Samsieczynek =0 Mrocza-Drążno =0 Mrocza-Drążonek =0 Mrocza-Wyrza Siekierk.=2 Mrocza-Wyrza =10 Mrocza-Matyldzin=3 Mrocza-Krukówko PKP =0 Witosław-Rościmin =22 Mrocza-Rościmin =1 Mrocza-Witosław =1x0,5 Mrocza-Orle =0 Mrocza-Orlinek =14 Mrocza-Wiele=15 Mrocza-Konstantowo =9 Mrocza-Drzewianowo =27 Mrocza-Słupówko =4 Mrocza-Ostrowo=11 Razem: 121 Trasa ilość uczniów-odwozy drugie Mrocza- Kosowo= 14 Mrocza-Krukówko = 10 Mrocza-Samsieczynek =4 i 9x0,5 Mrocza-Drążno =16 Mrocza-Drążonek =10x0,5 Mrocza-Wyrza Siekierk.=6 Mrocza-Wyrza =19 Mrocza-Matyldzin=4 Mrocza-Krukówko PKP =0 Witosław-Rościmin =10 Mrocza-Rościmin =15 Mrocza-Witosław =46x0,5 Mrocza-Orle =5 i 4x0,5 Mrocza-Orlinek =13 Mrocza-Wiele=24 Mrocza-Konstantowo =4 Mrocza-Drzewianowo =40 Mrocza-Słupówko =5 Mrocza-Ostrowo=12 Razem: 270 Trasa ilość opiekunów nad uczniami 0 Krukówko - Mrocza=1 Wyrza Siekierk.- Mrocza=1 Wyrza - Mrocza=4 Matyldzin - Mrocza=2 Rościmin - Witosław=8 Rościmin - Mrocza=1 Witosław - Mrocza=1 Orlinek - Mrocza=7 Wiele - Mrocza=1 Drzewianowo - Mrocza=9 ostrowo - Mrocza= 1 Razem 36 opiekunów Przywóz 289 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 8:05 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o godz. 8:15 ) Przywóz 32 uczniów z Rościmina do Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu na godz. 7:40 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu o godz. 7:50). Odwozy uczniów dotyczą: a) pierwsze odwozy (I) w poszczególnych kierunkach między godz.12:00 a 13:15 obejmują dzieci oddziałów 0 i uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy, b) drugie odwozy (II) w poszczególnych kierunkach między godz. 14:00 a 15:30 obejmują uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Mroczy, Szkoły Podstawowej w Witosławiu z miejscowości Rościmin i uczniów klas I-III Gimnazjum, c) w niektóre dni tygodnia, w zależności od sporządzonych planów lekcyjnych szkół liczba uczniów w pierwszym i drugim odwozie może ulec zmianie (uczniowie klas IV-VI Szkoł Podstawowych i klas I-III Gimnazjum kończą zajęcia w godz. między 12:00 a 13:15, lub nieliczni uczniowie klas I-III Szkół Podstawowych zostają na dodatkowych zajęciach). Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0, 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - przewóz uczniów do i ze: SP w Mroczy, Gimnazjum w Mroczy oraz oddziału przedszkolnego Przedszkola Miejskiego w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek. Trasa oraz ilość km. przywóz Samsieczynek - Mrocza=12 Drążonek - Mrocza= 5,6 Drążno - Mrocza= 7,2 Razem: 24,8 km. Trasa oraz ilość km. odwóz Mrocza - Drążonek - Samsieczynek=12 Mrocza - Drążno=7,2 Drążno - Drążonek=3,6 Razem: 22,8 km. Trasa ilość uczniów - przywozy Samsieczynek - Mrocza=18 Drążonek - Mrocza= 19 Drążno - Mrocza= 20 Trasa ilość uczniów - odwozy pierwsze godz. 12:50 Mrocza - Drążonek - Samsieczynek=18 Mrocza - Drążno=19 Razem: 37 Trasa ilość uczniów - odwozy Drążno - Drążonek=10 Razem 10 Przywóz 57 uczniów dotyczy dowozu uczniów z poszczególnych miejscowości do Mroczy na godz. 8:05 (rozpoczęcie zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej w Mroczy, Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mroczy oraz w oddziale przedszkolnym Przedszkola Miejskiego w Mroczy o godz. 8:15 ) Dzienna długość tras obejmujących przywóz i odwóz stanowi 48 km. Przewoźnik w ramach świadczonej usługi zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu. Koszt opieki nad uczniami w czasie dowozu wkalkulowany jest w ostateczną cenę oferty. Podane liczby uczniów do przewozu są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.00.00-0, 60.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MROCZA
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2025 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kolbudy
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych od 1 września 2025 roku do 26 czerwca 2026 roku
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Praca z klientem odmiennym kulturowo", wraz z wizytą studyjną w urzędzie pracy w Berlinie
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.