To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Piotrków Trybunalski: PROWADZENIE I UTRZYMANIE SZALETÓW MIEJSKICH PRZY PL. NIEPODLEGŁOŚCI, UL. POW ORAZ W PARKU IM. JANA PAWŁA II PRZY AMFITEATRZE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 185768 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114480 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE I UTRZYMANIE SZALETÓW MIEJSKICH PRZY PL. NIEPODLEGŁOŚCI, UL. POW ORAZ W PARKU IM. JANA PAWŁA II PRZY AMFITEATRZE MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.otwarcie szaletów: 1)przy ul. POW a)7,00 - 20,00 od poniedziałku do piątku, b)9,00 - 18,00 w soboty, niedziele i święta, 2)przy Pl. Niepodległości a)8,00 - 19,00 od poniedziałku do piątku w okresie od maja do września, b)8,00 - 18,00 od poniedziałku do piątku w okresie od października do kwietnia, c)9,00 - 16,00 w soboty, niedziele i święta, 3)W Parku im. Jana Pawła II ( przy Amfiteatrze), a)8,00 - 20,00 od poniedziałku do piątku w okresie od maja do września, b)8,00- 18,00 od poniedziałku do piątku w okresie od października do kwietnia, c)9,00 - 18,00 w soboty, niedziele i święta, 4)podczas trwania imprez kulturalnych odbywających się w pobliżu szaletów do czasu zakończenia imprezy tj. dłużej niż wymagane godziny na wniosek zamawiającego, 2.utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia: 1)mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych - codziennie, 2)mycie, dezynfekcja glazury, mycie luster - codziennie, 3)mycie okien wg potrzeb, 4)usuwanie napisów, graffiti, malunków itp. w środku obiektów i ze ścian zewnętrznych budynków poprzez malowanie w istniejącej kolorystyce- niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od czasu dokonania ich umieszczenia, 5)odnawianie wszystkich pomieszczeń wewnętrznych w budynkach trzech szaletów, obejmujące: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie, w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym, w terminach: maj-czerwiec 2013 r., maj-czerwiec 2014, maj-czerwiec 2015 r., 6)odnawianie elewacji budynków przy ul. POW i Placu Niepodległości, obejmujące: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie, w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym, w terminach: maj-czerwiec 2013 r., maj-czerwiec 2014, maj-czerwiec 2015 r., 7)odnawianie elewacji budynku szaletu w parku im. Jana Pawła II przy Amfiteatrze Miejskim oraz wiaty-konstrukcji znajdującej się przed wejściem do szaletu obejmujące: prace tynkarskie, malarskie, ewentualne odgrzybianie - zależnie od potrzeb, ale minimum jeden raz w okresie trwania umowy (nie później niż w miesiącu maj - czerwiec 2014 r. ) w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym, 8)odnawianie stolarki okiennej i drzwiowej (malowanie, naprawa) w terminach, jak w ust. 2 pkt 5. Malowanie stolarki okiennej nie dotyczy szaletu w Parku im. Jana Pawła II przy Amfiteatrze Miejskim, 9)smarowanie dachu szaletu przy ul. POW i miejscowa naprawa wg potrzeb, ale przynajmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, 10)w okresie zimowym usuwanie śniegu, gołoledzi, szronu, szadzi i lodowicy z nawierzchni zapewniającej stałe dojście do obiektu (schody, chodnik wokół), w pozostałym okresie bieżące utrzymanie czystości (zamiatanie, usuwanie śmieci, liści), 3.zakup i uzupełnianie wg potrzeb w szaletach środków czystości i higieny (np. mydła, środki zapachowe, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza), w tym wyposażanie wszystkich kabin w papier toaletowy wg potrzeb, 4.zakup i zapewnienie w każdej kabinie oraz w pomieszczeniach z umywalkami pojemników na odpady oraz codzienne ich opróżnianie i wymiana wkładów foliowych, 5.utrzymanie prawidłowego stanu technicznego: 1)bieżąca konserwacja i naprawy - wymiana źródeł światła, utrzymanie drożności kanalizacji, 2)natychmiastowe usuwanie awarii, 3)przeglądy stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji w szaletach, prowadzenie książek obiektów, 4)zakup oraz wymiana zużytego lub uszkodzonego w wyniku eksploatacji lub wandalizmu i nie nadających się do naprawy części zamiennych oraz urządzeń związanych z funkcjonowaniem szaletów (np. desek sedesowych, pojemników na mydło, pojemników na papier, baterii, szyb, kratek wentylacyjnych), 6.informowanie zamawiającego o większych usterkach i potrzebach remontowych, 7.oszczędne gospodarowanie wodą, energią cieplną i elektryczną, 8.zapewnienie obsługi personalnej, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania szaletów i nadzoru nad przestrzeganiem godzin otwarcia szaletów, ustalonych przez Zamawiającego. Ponoszenie kosztów zatrudnienia osób do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zadania, 9.dbałość o kompletność wyposażenia i rozliczenie się z powierzonego mienia po zakończeniu przedmiotu umowy, 10.wykonawcę obciążać będą ewentualne mandaty i grzywny za niewłaściwe utrzymanie szaletów, nakładane przez ograny kontrolujące; odpowiadanie przed właściwymi służbami za stan sanitarny obiektu i właściwe użytkowanie obiektu oraz przyległego terenu; 11.pobieranie opłat za korzystanie z szaletów wg stawek ustalanych przez zamawiającego; opłaty za korzystanie z szaletów stanowią przychód wykonawcy i będą przeznaczane na pomniejszenie kosztów bieżącego utrzymania szaletów, 12.dbałość o prawidłowe oznakowanie szaletów (tabliczki informacyjne). Opis wyposażenia ww. szaletów określa załącznik nr 2 do projektu umowy . Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia określa umowa. Uwagi i wymagania zamawiającego: 1.Koszty wody, ścieków oraz energii elektrycznej ponosi zamawiający. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia szaletu z użytkowania i pomniejszenia odpowiednio wynagrodzenia za świadczone usługi. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie pomniejszone o okres, w którym został wyłączony szalet. O zaistniałym fakcie zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie z jednomiesięcznym wyprzedzeniem. 3.Opłata za korzystanie z szaletów: 1,00 zł i jest niezmienna przez okres obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIELĘGNACJA ZIELENI Dariusz Sobierski, ul. Łódzka 46/49, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165600,00
Oferta z najniższą ceną: 165600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 550800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup i dostawa podłóż i suplementów, pożywek gotowych do użycia, testów chemicznych, surowic Salmonella.
- Remont więźby i pokrycia dachu oraz ocieplenie stropu strychowego w budynku mieszkalnym przy ul. Słowackiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1516E na odcinku Mierzyn - Antonielów
- PRZEBUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH NA UL. SULEJOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. WODNEJ, PRZEBUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA AL. 3 MAJA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Sprzedaż i dostawa szybkich testów diagnostycznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie.
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Utrzymanie i bieżąca konserwacja Bulwaru Nadwarciańskiego Wschodniego i Zachodniego w Gorzowie Wlkp.
- Budowa i wyposażenie żłobka
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.