eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad SanemRemont dróg leśnych na Obrębach Nisko i Rudnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Rudnik nad Sanem: Remont dróg leśnych na Obrębach Nisko i Rudnik
Numer ogłoszenia: 185709 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych na Obrębach Nisko i Rudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części. Część I. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont dróg leśnych na Obrębie Nisko. Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szerokości drogi-grubość po zagęszczeniu 15 cm. Powierzchnia 1027m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 17 cm na pow. 3591m2. 3. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 10 cm na pow. 660m2 4. Wykonanie górnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 5 cm na pow. 4251m2. 5. Mechaniczne karczowanie pni grubości 26-35 cm - 2 szt. 6. Mechaniczne karczowanie pni grubości 36-45 cm - 4 szt. 7. Wymiana rur betonowych w przepustach drogowych na rury żelbetonowe Vipro o średnicy 40 cm w ilości 10 mb. 8. Wymiana rur betonowych w przepustach drogowych na rury żelbetonowe Vipro o średnicy 50 cm w ilości 5 mb. 9. Wykonanie wykopów pod wykonanie przepustu w ilości 15 m3. 10.Zasypywanie wykopów pod przepusty w ilości 15 m3. 11.Mechaniczne zagęszczanie i profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne w ilości 780 m2. 12.Wykopy rowów koparkami o przekroju rowów do 1,50 m2 w ilości 96 m3. 13.Darniowanie skarp na mur - wykonanie przyczółków darniowych w ilości 9 m2. 14.Wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty w ilości 3 m3. Kod z CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Część II. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szerokości drogi-grubość po zagęszczeniu 15 cm. Powierzchnia 60 m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 17 cm na pow.2854 m2. 3. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 10 cm na pow. 2340 m2 4. Wykonanie górnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 5 cm na pow. 6364m2. 5. Mechaniczne karczowanie pni grubości 16-25 cm - 1 szt. 6. Mechaniczne karczowanie pni grubości 46-55 cm - 1 szt. Kod z CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Szczegółowy zakres robót (z podaniem grubości warstw oraz ich wielkości) przedstawia przedmiar robót ( załącznik nr 3 do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 4 do SIWZ dla części II ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 12 do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 13 do SIWZ dla części II ) oraz mapy z lokalizacją dróg przeznaczonych do remontu( załącznik nr 15 do SIWZ dla części I oraz załącznik nr 16 do SIWZ dla części II ). Wykonawca zapewni, co najmniej 2 letnią gwarancję na wykonana robotę budowlaną. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy/po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym/ Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją załączoną do SIWZ, obowiązującymi przepisami, wymaganiami wskazanymi w opisie technicznym, przy zachowaniu obowiązujących norm i zasad BHP. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, maksymalnie na 1 część zamówienia. Nie ma możliwości składania ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda część oferty musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 1000,00 zł Słownie : jeden tys. zł. Część II - 1000,00 zł Słownie : jeden tys. zł. 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem ( nie gotówką ) na konto Zamawiającego: BGŻ oddział w Stalowej Woli nr 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz.7.30 do 14.00. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 8a) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.) Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności:a)Występują w obrocie prawnym .b)Dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami do nadzoru przy budowie dróg potwierdzone aktualnym wpisem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.c)Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze tj. budowa, przebudowa lub remont drogi o wartości minimum :110 tys. zła dla I części zamówienia oraz 120 tys. zł dla II części zamówienia odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie .d)Posiadają do wykonania jednej części zamówienia, co najmniej następujący sprzęt ( jako posiadacz samoistny lub zależny) - koparka o pojemności łyżki, co najmniej 0,15 m3; -dwa samochody ciężarowe do przewozu materiałów sypkich o pojemności skrzyni ładunkowej, co najmniej 4 m3; - równiarka drogowa o szerokości roboczej lemiesza, co najmniej 2,2 m; - walec drogowy, co najmniej 3 tony;e)Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie, co najmniej 50 000,00 zł. w stosunku do jednej części zamówienia.f) Zapewnią co najmniej 2 letnią nieodpłatną gwarancje na zrealizowany przedmiot zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy g) spełnią warunki z pkt 1;2a;2.;2f oddzielnie przez każdego z wykonawców;spełnią pozostałe warunki łącznie ;ustanowią lidera
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. )Oświadczenie o Nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych-zał.nr 9 do SIWZ ;2.) Zaświadczenie z US o opłacaniu podatków, opłat i z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;3.) Odpis z rejestru firm lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.)Kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego-dla kierownika budowy; 5.)Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez wykonawcę odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia-zał.nr 5 do SIWZ; 6.)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń-zał.nr 8 do SIWZ; 7.) Informacja banku, lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 8.) oświadczenie-Zapewnią co najmniej 2 letnią nieodpłatną gwarancje na zrealizowany przedmiot zamówienia-zał.nr 10; 9.)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy: przedstawią Dokumenty i oświadczenia jak w pkt. 1);2);3);8);Pełnomocnictwo dla lidera-zał.nr 11;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Rudnik,ul.Rzeszowska 134,37-420 Rudnik nad Sanem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Nadlesnictwo Rudnik,ul.Rzeszowska 134,37-420 Rudnik nad Sanem (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg leśnych na Obrębie Nisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szerokości drogi-grubość po zagęszczeniu 15 cm. Powierzchnia 1027m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 17 cm na pow. 3591m2. 3. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 10 cm na pow. 660m2 4. Wykonanie górnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 5 cm na pow. 4251m2. 5. Mechaniczne karczowanie pni grubości 26-35 cm - 2 szt. 6. Mechaniczne karczowanie pni grubości 36-45 cm - 4 szt. 7. Wymiana rur betonowych w przepustach drogowych na rury żelbetonowe Vipro o średnicy 40 cm w ilości 10 mb. 8. Wymiana rur betonowych w przepustach drogowych na rury żelbetonowe Vipro o średnicy 50 cm w ilości 5 mb. 9. Wykonanie wykopów pod wykonanie przepustu w ilości 15 m3. 10.Zasypywanie wykopów pod przepusty w ilości 15 m3. 11.Mechaniczne zagęszczanie i profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne w ilości 780 m2. 12.Wykopy rowów koparkami o przekroju rowów do 1,50 m2 w ilości 96 m3. 13.Darniowanie skarp na mur - wykonanie przyczółków darniowych w ilości 9 m2. 14.Wykonanie ławy fundamentowej pod przepusty w ilości 3 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szerokości drogi-grubość po zagęszczeniu 15 cm. Powierzchnia 60 m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 17 cm na pow.2854 m2. 3. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 10 cm na pow. 2340 m2 4. Wykonanie górnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda,żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 5 cm na pow. 6364m2. 5. Mechaniczne karczowanie pni grubości 16-25 cm - 1 szt. 6. Mechaniczne karczowanie pni grubości 46-55 cm - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.