Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-28
Gorzów Wielkopolski: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim
Numer ogłoszenia: 185655 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim 2. Kod CPV; 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie budowy linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych;71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem projektu jest połączenie, za pomocą kabli światłowodowych jednomodowych wraz z zakończeniami na dostarczanych przełącznicach światłowodowych, węzłów OST-112 usytuowanych w Komendach Powiatowych Policji z węzłami teleinformatycznymi Komend Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej. 2) Wykaz relacji- połączeń objętych projektem to 9 linii, które są szczegółowo określone w tab. 1 Programu funkcjonalno-użytkowego. 3) W ramach realizacji projektu Wykonawca: a) wykona pełną wymaganą obsługę techniczną i formalną, b) opracuje dokumentację projektową oraz kompletną dokumentację powykonawczą będącą uzupełnieniem i ewentualnym uszczegółowieniem projektu, c) dokona zakupu wszelkich materiałów i osprzętu koniecznego do budowania linii światłowodowych, d) uzyska wszelkie prawem przewidziane uzgodnienia i pozwolenia, e) dokona montażu światłowodów w tym ułożenia rur HDPE, kabli, spawania, wykonania złącz i instalacji przełącznic w dostarczonych szafach telekomunikacyjnych, f) wykona pomiary reflektometryczne zbudowanych linii i sporządzi z nich dokumentację w 2 egzemplarzach (każdy w wersji papierowej i elektronicznej), g) we wszystkich obiektach wykona ekwipotencjalizację dostarczonych szaf telekomunikacyjnych w oparciu o istniejące na obiektach uziomy. 4) W ramach projektu technicznego Wykonawca opracuje dokumentację projektową i uzyska właściwe dla tego projektu uzgodnienia i pozwolenia. Dokumentacja powinna zostać przygotowana w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt powinien uwzględniać wymagania określone przez TP S.A i zostać sprawdzony przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania linii telekomunikacyjnych. Ponadto wymagane jest aby projekt dostarczony został w formie papierowej (4 egz.) i w formie elektronicznej. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji technicznych obiektów wymienionych w tabeli nr 1 Programu Funkcjonalno-użytkowego nie później niż 7 dni przed złożeniem oferty. Chęć dokonania wizji technicznej obiektów Wykonawca musi zgłosić pisemnie lub faksem na nr 95 738 1635, nie później niż 3 dni przed planowaną wizją techniczną. 6) W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 7) Wykonawca odpowiada za wszelkie wady wynikające z realizacji zamówienia. 8) Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9) We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zał. nr 1 do SIWZ). 10) Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunki zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 11) Miejsce realizacji zadania: Linia nr 1: KPP w Mięrzyrzeczu, ul.Świerczewskiego 42 - KP PSP w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1; Linia nr 2: KPP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Brzozowa 1 - KP PSP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Wyzwolenia 7; Linia nr 3: KPP w Słubicach, ul. Kazimierza Wielkiego 1 - KP PSP w Słubicach, ul. Konstytucji 3 Maja 79; Linia nr 4: KPP w Krośnie Odrzańskim, ul.Świerczewskiego 17 -KP PSP w Krośnie Odrzańskim, ul.Sienkiewicza 2a; Linia nr 5: KPP w Sulęcinie, ul. Szpitalna 4 - KP PSP w Sulęcinie, ul. Emili Plater 8; Linia nr 6: KPP w Świebodzinie, ul. Zielona 2 - KP PSP w Świebodzinie, ul Cegielniana 13; Linia nr 7: KPP we Wschowie, ul. K.Wielkiego 12 - KP PSP we Wschowie, ul. K.Wielkiego 6; Linia nr 8: KPP w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1 - KP PSP w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3; Linia nr 9: KPP w Żarach, ul. Legionistów 3 - KP PSP w Żarach, ul. Serbska 68 12) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia przekazania placu budowy do dnia 20.12.2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 3 roboty budowlane z zakresu projektowania i budowy światłowodowych sieci telekomunikacyjnych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum,Spółka Cywilna) warunek może być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia tj: - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną; - Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) warunek może być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wszystkich ww uprawnień przez jedną lub kilka osób. Ww. osoby powinny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta Wykonawcy musi ponadto zawierać: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy. (zał. nr 2 do SIWZ). Wszystkie puste i wykropkowane pola muszą być wypełnione przez Wykonawcę; b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - zał. nr 4 do SIWZ); d) w przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum firm oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIV ppkt 5 lit. b) SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p.; 6. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. b) oświadczenie dotyczące przeprowadzenia lub nieprzeprowadzenia wizji lokalnej obiektów i ich otoczenia o treści zgodnej ze wzorem, który stanowi zał. nr 9 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy c) w razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia uwzględniającego obowiązującą stawkę VAT z datą powstania obowiązku podatkowego - zmniejszenie ceny netto lub zwiększenie brutto; d) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług, e) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika, f) zmiana terminu realizacji umowy w związku z koniecznością usunięcia wad, nieprawidłowości lub usterek, o których mowa w § 6 umowy, g) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, a wymienionych we Wniosku Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wskazanych w § 9 umowy. h) zmiana Harmonogramu rzeczowo - finansowego na pisemny wniosek jednej ze Stron umowy. i) Zmiana terminu o którym mowa w § 3 ust. 8 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka
Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095/738 14 35 lub email:
zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 13.09.2012r.o godz. 11:15 w swojej siedzibie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 2.Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095-738 14 35 lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p. Wszelkie zapytania do SIWZ należy do Zamawiającego kierować w formie pisemnej. 4.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą. 5. Korespondencja przesłana pisemnie pocztą, kurierem, za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 15:30) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1 ustawy P.z.p. 6. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.). Forma elektroniczna spełnia warunek pisemności jeżeli jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub stanowi załącznik w formie skanu dokumentu zawierającego podpis. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 9.Postepowanie nie dotyczy finansowania projektu-programu ze środków Unii Europejskiej. 10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie INNEKO RCS Sp. z o.o.
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia i wydawania na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 posiłku jednodaniowego w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków jednodaniowych dla uczniów SP2 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w roku szkolnym 2025/2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania wnętrza podwórzowego położonego w kwartale ulic Trzebnicka, Kleczkowska, Siemieńskiego oraz Kraszewskiego we Wrocławiu
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Likwidacja osuwisk wraz z rozbudową dróg wojewódzkich nr 266, nr 269, nr 538 i nr 543 - opracowanie dokumentacji projektowej
- Realizacja inwestycji: 1) Budowa sieci wodociągowej w działce 11/7 (droga); 2) Budowa sieci wodociągowej w ul. Jana Brzechwy (...); 3) Budowa sieci wodociągowej w ul. Piastowskiej
więcej: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.