eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Gorzów Wielkopolski: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim
Numer ogłoszenia: 185655 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowych pomiędzy węzłami OST-112 usytuowanymi w Komendach Powiatowych Policji a Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej w województwie lubuskim 2. Kod CPV; 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie budowy linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych;71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem projektu jest połączenie, za pomocą kabli światłowodowych jednomodowych wraz z zakończeniami na dostarczanych przełącznicach światłowodowych, węzłów OST-112 usytuowanych w Komendach Powiatowych Policji z węzłami teleinformatycznymi Komend Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej. 2) Wykaz relacji- połączeń objętych projektem to 9 linii, które są szczegółowo określone w tab. 1 Programu funkcjonalno-użytkowego. 3) W ramach realizacji projektu Wykonawca: a) wykona pełną wymaganą obsługę techniczną i formalną, b) opracuje dokumentację projektową oraz kompletną dokumentację powykonawczą będącą uzupełnieniem i ewentualnym uszczegółowieniem projektu, c) dokona zakupu wszelkich materiałów i osprzętu koniecznego do budowania linii światłowodowych, d) uzyska wszelkie prawem przewidziane uzgodnienia i pozwolenia, e) dokona montażu światłowodów w tym ułożenia rur HDPE, kabli, spawania, wykonania złącz i instalacji przełącznic w dostarczonych szafach telekomunikacyjnych, f) wykona pomiary reflektometryczne zbudowanych linii i sporządzi z nich dokumentację w 2 egzemplarzach (każdy w wersji papierowej i elektronicznej), g) we wszystkich obiektach wykona ekwipotencjalizację dostarczonych szaf telekomunikacyjnych w oparciu o istniejące na obiektach uziomy. 4) W ramach projektu technicznego Wykonawca opracuje dokumentację projektową i uzyska właściwe dla tego projektu uzgodnienia i pozwolenia. Dokumentacja powinna zostać przygotowana w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt powinien uwzględniać wymagania określone przez TP S.A i zostać sprawdzony przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania linii telekomunikacyjnych. Ponadto wymagane jest aby projekt dostarczony został w formie papierowej (4 egz.) i w formie elektronicznej. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji technicznych obiektów wymienionych w tabeli nr 1 Programu Funkcjonalno-użytkowego nie później niż 7 dni przed złożeniem oferty. Chęć dokonania wizji technicznej obiektów Wykonawca musi zgłosić pisemnie lub faksem na nr 95 738 1635, nie później niż 3 dni przed planowaną wizją techniczną. 6) W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 7) Wykonawca odpowiada za wszelkie wady wynikające z realizacji zamówienia. 8) Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 9) We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zał. nr 1 do SIWZ). 10) Załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunki zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 11) Miejsce realizacji zadania: Linia nr 1: KPP w Mięrzyrzeczu, ul.Świerczewskiego 42 - KP PSP w Międzyrzeczu, ul. Rokitniańska 1; Linia nr 2: KPP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Brzozowa 1 - KP PSP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Wyzwolenia 7; Linia nr 3: KPP w Słubicach, ul. Kazimierza Wielkiego 1 - KP PSP w Słubicach, ul. Konstytucji 3 Maja 79; Linia nr 4: KPP w Krośnie Odrzańskim, ul.Świerczewskiego 17 -KP PSP w Krośnie Odrzańskim, ul.Sienkiewicza 2a; Linia nr 5: KPP w Sulęcinie, ul. Szpitalna 4 - KP PSP w Sulęcinie, ul. Emili Plater 8; Linia nr 6: KPP w Świebodzinie, ul. Zielona 2 - KP PSP w Świebodzinie, ul Cegielniana 13; Linia nr 7: KPP we Wschowie, ul. K.Wielkiego 12 - KP PSP we Wschowie, ul. K.Wielkiego 6; Linia nr 8: KPP w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1 - KP PSP w Żaganiu, ul. Nowogródzka 3; Linia nr 9: KPP w Żarach, ul. Legionistów 3 - KP PSP w Żarach, ul. Serbska 68 12) Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia przekazania placu budowy do dnia 20.12.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 3 roboty budowlane z zakresu projektowania i budowy światłowodowych sieci telekomunikacyjnych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i odbiorców zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum,Spółka Cywilna) warunek może być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia tj: - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną; - Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) warunek może być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel Lidera. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wszystkich ww uprawnień przez jedną lub kilka osób. Ww. osoby powinny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy musi ponadto zawierać: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy. (zał. nr 2 do SIWZ). Wszystkie puste i wykropkowane pola muszą być wypełnione przez Wykonawcę; b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - zał. nr 4 do SIWZ); d) w przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum firm oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIV ppkt 5 lit. b) SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p.; 6. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. b) oświadczenie dotyczące przeprowadzenia lub nieprzeprowadzenia wizji lokalnej obiektów i ich otoczenia o treści zgodnej ze wzorem, który stanowi zał. nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy c) w razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia uwzględniającego obowiązującą stawkę VAT z datą powstania obowiązku podatkowego - zmniejszenie ceny netto lub zwiększenie brutto; d) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług, e) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika, f) zmiana terminu realizacji umowy w związku z koniecznością usunięcia wad, nieprawidłowości lub usterek, o których mowa w § 6 umowy, g) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, a wymienionych we Wniosku Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wskazanych w § 9 umowy. h) zmiana Harmonogramu rzeczowo - finansowego na pisemny wniosek jednej ze Stron umowy. i) Zmiana terminu o którym mowa w § 3 ust. 8 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095/738 14 35 lub email: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 13.09.2012r.o godz. 11:15 w swojej siedzibie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 2.Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095-738 14 35 lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p. Wszelkie zapytania do SIWZ należy do Zamawiającego kierować w formie pisemnej. 4.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą. 5. Korespondencja przesłana pisemnie pocztą, kurierem, za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 15:30) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1 ustawy P.z.p. 6. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.). Forma elektroniczna spełnia warunek pisemności jeżeli jest opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub stanowi załącznik w formie skanu dokumentu zawierającego podpis. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 9.Postepowanie nie dotyczy finansowania projektu-programu ze środków Unii Europejskiej. 10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.