Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-16
Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę elektrod endokawitarnych
Numer ogłoszenia: 185619 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku , ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8693550, 8694550, faks 85 8693566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswia.bialystok.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę elektrod endokawitarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody ablacyjne dwupłaszczyznowe; elektrody mapujące do ablacji endokawitarnej - klasyczna dwukierunkowa; elektroda klasyczna do ablacji endokawitarnej metodą RF jednokierunkowa; elektrody diagnostyczna o ruchomej krzywiźnie - 8-10 polowa; elektrody diagnostyczna o stałej krzywiźnie; elektrody mapujące do ablacji endokawitarnej z chłodzoną końcówką;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - pakiet nr 1 - 1 550,00 zł - pakiet nr 2 - 2 200,00 zł - pakiet nr 3 - 2 200,00 zł - pakiet nr 4 - 1 150,00 zł - pakiet nr 5 - 425,00 zł - pakiet nr 6 - 1 550,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn.zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego. Za skuteczne wniesienie wadium przelewem zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wniesione w innej formie niż pieniądz wadium musi wyraźnie wskazywać, iż jego utrata nastąpi w okolicznościach określonych w art.46 ust 5 w/w ustawy. W przypadku wybrania formy wadium tj poręczenia bankowe, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie. Wykonawca traci wadium, jeżeli: - w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej - nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejsza - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a - 2 i 4 Ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (załącznik nr 4)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 4)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje potencjałem technicznym (załącznik nr 4).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, ze dysponuje oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca treścią oświadczenia wykaże, że je spełnia (załącznik nr 4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) -wypełniony wzór umowy (załącznik nr 3): - stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 20.05.2010r. o wyrobach medycznych, Nr 107, poz. 679) - potwierdzenie wniesienia wadium - w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji udzielonych odpowiedzi odnośnie spełnienia warunków i należy dołączyć do oferty materiały opisowe pochodzące od producenta: oryginalne ulotki, katalogi, opisy przedmiotu zamówienia, dokumentację techniczną oferowanego sprzętu/ przedmiotu zamówienia, instrukcje obsługi itp. Stosowne materiały opisowe pochodzące od producenta należy załączyć w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana ceny jest możliwa: - zwiększenie ceny jedynie gdy nastąpi zmiana stawki VAT, zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym stawka netto pozostaje bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konieczności zmiany przedstawiając kopię odpowiednich dokumentów. -zmniejszenie ceny w każdym przypadku 2. Podane w załączniku nr 1 ilości asortymentu stanowią przybliżoną wielkość towaru przewidzianego do kupienia w ciągu trwania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak czasowe wstrzymanie lub zakończenie produkcji, wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, pojawienia się nowej generacji urządzenia o identycznych parametrach i nowych opcjach dopuszcza się (po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego) zmianę na nowy produkt po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p. 11 w budynku Administracji w siedzibie Zamawiającego tj. Białystok, ul. Fabryczna 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 09:15, miejsce: p. 3/18 (sekretariat) w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usług w zakresie ochrony własności intelektualnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej oraz zjazdów wraz z budową sieci elektroenergetycznej oświetleniowej oraz przedłużeniem przepustu"
- EOP.332.20.24 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody niegazowanej.
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Dostawa urządzeń medycznych",
- Dostawa ambulansu drogowego typu B oraz ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym, znak ZP/11/2024
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.