Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Siedlce: OA/341/PN/1/2008
Numer ogłoszenia: 185611 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325704, 3623325, fax 025 6325704, 3623325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mopr.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OA/341/PN/1/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego gatunek orzech do miejsc zamieszkania osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, na terenie miasta Siedlce, w ilości ok. 1000 ton. 1) Wspólny słownik Zamówień CPV 10000000-3. 2) Charakterystyka węgla: Gatunek: orzech Wartość opałowa węgla nie mniejsza niż 25 000 kJ/kg. 3) Węgiel będzie dostarczany w okresie od 15 września 2008r. do 15 grudnia 2008r. 4) Minimalna jednorazowa dostawa węgla może wynosić 500 kg. 5) Węgiel będzie dostarczany przez Wykonawcę do miejsc, wskazanych przez Zamawiającego, na terenie miasta Siedlce. Dostarczenie węgla do niektórych miejsc (wąskie bramy wjazdowe) będzie wymagało wykorzystania samochodu o szerokości nie większej niż 2,20m , tzw. multi car. 6) Dostawy węgla będą dokonywane przez Wykonawcę na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia przez Wykonawcę tj. zgłoszenia się Odbiorcy do Wykonawcy. 7) Termin każdej dostawy będzie ustalany z Odbiorcą węgla (osobą wskazaną przez Zamawiającego), który jest zobowiązany do zgłoszenia się w tym celu do Wykonawcy. Przed zawarciem umowy Wykonawca wskaże miejsce na Terenia miasta Siedlce, do którego będą się zgłaszać Odbiorcy. 8) Płatność z tytułu realizacji zamówienia będzie dokonywana na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę, obejmujących kolejne fazy zamówienia, potwierdzone załączonymi do faktur drukami zrealizowanych zleceń. 9) Wykonawca do faktur załączy druki zrealizowanych zleceń, opatrzone podpisem Odbiorcy, potwierdzającym dostawę węgla, 10) Zamawiający planuje zakup 1000 ton węgla, jednakże jest to wielkość szacunkowa, dlatego ilość zamówionego węgla może ulec nieznacznej zmianie, ze względu na potrzeby środowiska oraz możliwości finansowe Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy tzn. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 2 Ustawy, (formularz ofertowy), - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, (formularz ofertowy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 2 Ustawy, (formularz ofertowy), - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, (formularz ofertowy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach, ul. Sienkiewicza 32, pok.nr 32-35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach, ul. Sienkiewicza 32, pok.19 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





