Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Płońsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego podwozia zabudowanego fabrycznie nowym urządzeniem hakowym.
Numer ogłoszenia: 185590 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego podwozia zabudowanego fabrycznie nowym urządzeniem hakowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane dotyczące podwozia pojazdu: 1. podwozie o dopuszczalnej masie całkowitej: minimum 11 000 kg maksimum 12 500 kg, 2. skrzynia biegów manualna, 3. rok produkcji - nie starszy niż z 2012 r., 4. norma emisji spalin - euro 5, 5. zużycie paliwa (olej napędowy) nie większe niż 30/l/100 km, 6. emisja CO nie większa niż 0,5 g/km, 7. emisja HC nie większa niż 0,05 g/km, 8. emisja NOx nie większa niż 0,18 g/km, 9. emisja PM nie większa niż 0,005 g/km, 10. pojazd zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji, 11. klimatyzacja, 12. przebieg maksimum 130 000 km, 13. moc silnika minimum 220 KM, 14. zużycie opon maksymalnie 20%, 15. zawieszenie przednie resorowe, 16. zawieszenie tylne pneumatyczne, 17. rozstaw osi pojazdu w przedziale od 3 500 do 3 700 mm, 18. kolor kabiny auta biały, 19. koła w rozmiarze maksymalnym 17,5 cala, 20. dwa komplety kluczyków, Dane dotyczące urządzenia hakowego: 1. urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2014, 2. nominalna moc załadunkowa minimum 7t, 3. teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania minimum T= 800mm, 4. długość urządzenia hakowego od środka haka do środka rolki minimum 3 300 mm (wszystkie elementy mocujące cynkowane ogniowo, rurki mocujące nadkola, profile mocujące osłony boczne oraz pozostałe elementy), 5. rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali na całej długości perforowana, 6. urządzenie hakowe pomalowane na kolor niebieski RAL 5012, 7. szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, 8. sterowanie pneumatyczne z wewnątrz oraz sterowanie mechaniczne z zewnątrz pojazdu, 9. hydrauliczna blokada kontenera przykręcana na śruby do urządzenia hakowego, 10. profil ramienia kątowego o wymiarach minimum 180x180x8 11. siłowniki główne o średnicy wewnętrznej minimum 110 mm, 12. boczne osłony rowerowe, 13. zarejestrowane w UDT, 14. stalowy kosz na siatkę, 15. skrzynka narzędziowa, Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości: 12 miesięcy na silnik, układ napędowy i zawieszenie, 12 miesięcy na urządzenie hakowe, 24 miesiące na części konstrukcyjne. 2) W ramach złożonej oferty, wykonawca zapewni zamawiającemu serwis, oddalony od siedziby zamawiającego w odległości nie większej niż 100 km. 3) Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej zastrzega sobie prawo dokonania oględzin oferowanego pojazdu w miejscu wskazanym przez wykonawcę na terenie RP. W przypadku stwierdzenia złego stanu pojazdu oraz stwierdzenia, że parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w siwz i ofercie, zamawiający dokona odrzucenia oferty wykonawcy. Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i bezpiecznego użytkowania pojazdu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o.
09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Dostawy środków dezynfekcyjnych i innych produktów farmaceutycznych
- Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Zakup samochodu osobowego "mikrobus" do przewozu osób niepełnosprawnych w powiecie płońskim, w celu wsparcia ich mobilności, wyposażonego w windę hydrauliczną.
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę ulicy Zaułek w ramach zadania pn. Płoński Program Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie projektu, budowa i remonty dróg
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





