eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicywał przeciwpowodziowy rz. Odry L-5 i rz. Kaczawy L-1, L-2, P-1 i P-2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Legnica: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: wał przeciwpowodziowy rz. Odry L-5 i rz. Kaczawy L-1, L-2, P-1 i P-2.
Numer ogłoszenia: 185504 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 86 270 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: wał przeciwpowodziowy rz. Odry L-5 i rz. Kaczawy L-1, L-2, P-1 i P-2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji pn.: Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: wał przeciwpowodziowy rz. Odry L-5 i rz. Kaczawy L-1, L-2, P-1 i P-2. Zakres zamówienia: 1.Rozpoznanie terenowe, analiza istniejących dokumentacji. 2.Podstawowe dane techniczne obiektu, inwentaryzacja budowli i urządzeń wałowych wraz z opisem ich stanu technicznego, dokumentacja fotograficzna. 3.Pomiary geodezyjne - plan orientacyjny ocenianego odcinka obwałowań w skali 1:25 000, - plan sytuacyjno - wysokościowy w skali dostosowanej do długości badanego odcinka obwałowania (1:10000 i 1:2000 lub 1:1000) z zaznaczoną lokalizacją wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznych oraz innych istotnych danych np. miejsc obserwacji zjawisk filtracyjnych, - profil podłużny odcinka obwałowania w skali dostosowanej do jego długości (1:100/5 000, z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych i kontrolnych, poziomy ostrzegawcze i alarmowe oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, z pomiarem kontrolnym punktów kilo-metrowych), z pomiarem punktów pośrednich pomiędzy przekrojami oznaczonymi na profilach załączonych do specyfikacji i pomiarem wysokościowym punków na koronie obwałowań w miejscach przekrojów oznaczonych na w/cyt. profilach. - poprzeczne przekroje charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego w skali 1:100/100 [dolinowe na odcinku wału w Prochowicach P-2 v/v wału L-2 w skali 1:100/500]. 4.Określenie klasy obwałowań oraz przepływów miarodajnych i kontrolnych. 5.Badania geotechniczne właściwe min. 3 przekroje na 1km (liczba otworów w przekroju min. 5) - badania w miejscach widocznych zewnętrznie osłabień, uszkodzeń i obniżeń wału. - badania korpusu i podłoża pod wałem, - badania terenu międzywala i zawala, - obliczenia stateczności oraz analiza filtracji dla obwałowań. W zakres badań geotechnicznych nie wchodzą badania geofizyczne [nie są przedmiotem niniejszego zamówienia] wałów przeciwpowodziowych. 6.Lokalizacja szczególnych miejsc aktualnych lub potencjalnych zagrożeń. Określenie rodzaju zagrożeń, oraz prognozę bezpiecznej eksploatacji wałów w okresie wezbrań. Wyznaczenie odcinków obwałowań wymagających zabezpieczenia, przebudowy bądź modernizacji. 7.Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów i wnioski końcowe. Ustalenie kierunków rozwiązań technicznych oraz opracowanie wniosków dotyczących wyboru właściwego sposobu modernizacji lub przebudowy, określenie jej pilności, ocena estetyki obiektu i sposoby jej ewentualnej poprawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia 2.dysponowania przynajmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia geologiczno-inżynierskie, hydrologiczne i w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do I części SIWZ (IDW); b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert. c)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz innych informacji potwierdzających spełnianie warunków udziału w przetargu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do I części SIWZ ( IDW); e)Dokumenty potwierdzające, że osoba przewidziana do realizacji niniejszego zamówienia posiada uprawnienia geologiczno-inżynierskie, hydrologiczne i w specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych. f)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. Przy czym suma ujętych w wykazie usług musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.