Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Świebodzice: Dostawa urządzeń do sterowania i wzmacniania nagłośnienia hali widowiskowo-sportowej OSiR w Świebodzicach ul.Mieszka Starego 6, wraz z ich montażem w szafie teletechnicznej oraz uruchomienie obiektowe
Numer ogłoszenia: 185497 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Mieszka Starego 6, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669620, fax 074 6669620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do sterowania i wzmacniania nagłośnienia hali widowiskowo-sportowej OSiR w Świebodzicach ul.Mieszka Starego 6, wraz z ich montażem w szafie teletechnicznej oraz uruchomienie obiektowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do sterowania i wzmacniania nagłośnienia hali widowiskowo-sportowej OSiR w Świebodzicach wraz z ich montażem w szafie teletechnicznej oraz uruchomienie obiektowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 3000 PLN (trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 ustawy). 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) zrealizowali lub realizują w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 prace podobne, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjna nie niższą niż 100 tys. zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 8.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy. (wg załącznika nr 2 do SIWZ.) 8.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ.) 8.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.8.2, 8.3, 8.4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8.7. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.6 lit a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 8.6 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirswiebodzice.hb.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŚWIEBODZICACH 58-160 Świebodzice ul. Mieszka Starego 6 tel./fax. (0-74) 6669 620; e-mail: sekretariat@osir.swiebodzice.pl od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: OŚRODK SPORTU I REKREACJI W ŚWIEBODZICACH 58-160 Świebodzice ul. Mieszka Starego 6 w pokoju 230 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla gminy Świebodzice wykorzystywanych w działaniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemności od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmianą funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludności i p. pożarowy
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup sprzętu do działalności w zakresie gospodarki komunalnej
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu
- "Zakup i dostawa sprzętu oraz ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026"
- Zakup ciągnika rolniczego, cysterny do wody pitnej oraz agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025-2026
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





