To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Płońsku przy ul. Zajazd 4.
Numer ogłoszenia: 185455 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 107297 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Płońsku przy ul. Zajazd 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku Placówki Terenowej KRUS w Płońsku przy ul. Zajazd 4. Ogólny opis przedmiotu: Dane o obiekcie: Kubatura budynku projektowanego 2401,6m2 Powierzchnia netto projektowanego budynku 504 m2 Powierzchnia użytkowa projektowanego budynku 400,4 m2 Wysokość budynku 8,3 m2 Ilość kondygnacji II Powierzchnia projektowanej drogi 522,0 m2 Powierzchnia projektowanych chodników 88,0 m2 Powierzchnia projektowanej zieleni 920 m2 Przedmiotem inwestycji jest budynek siedziby docelowej Placówki Terenowej KRUS, nie podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach. Budynek kryty jest stropodachem ze stropu gęstostropowego o spadku 4%. Dostęp do budynku oraz bezpieczny wjazd osób niepełnosprawnych na wózkach zapewnia rampa o nachyleniu 8%. Elementem podstawowym układu konstrukcyjnego są ściany murowane z cegły silikatowej na zaprawie cementowo - wapiennej, posadowionej na żelbetowych ławach fundamentowych. Ławy fundamentowe żelbetowe wylewane na mokro z betonu B20. Ściany zewnętrzne z cegły silikatowej z izolacją termiczną 12 cm styropianu samogasnącego z tynkiem mineralnym cienkowarstwowym na siatce z tworzywa. Ściany wewnętrzne nośne z cegły silikatowej 24 cm a ściany wewnętrzne działowe z bloczków gazobetonowych 12/6 cm na zaprawie cementowo - wapiennej. Stropodach - strop gęstożebrowany typu TERAVIA gr. 34 cm z ociepleniem ze styropianu br 20 cm. Okna z profili PCV pięciokomorowych rozwiewno - uchylne o współczynniku U=1,1 W/m2k wyposażone w nawiewniki higrosterowane typu Aereco. Stolarka drzwiowa do pomieszczeń biurowych - płycinowe drewniane okleinowane typu PORTA. Parapety wewnętrzne laminowane a zewnętrzne przy oknach PCV - z blachy stalowej powlekanej. Wykończenie ścian wewnętrznych: - korytarze oraz przestrzenie komunikacyjne; farba emulsyjna do wnętrz, deski odbojowe na ścianach, cokolik z płytek gresowych, - pomieszczenia biurowe: farba emulsyjna do wnętrz, cokolik plastikowy. Podłogi posadzki: - strefa dostępu dla interesantów - płytki gresowe, - pomieszczenia sanitarne - płytki podłogowe ceramiczne, - pomieszczenia biurowe - wykładzina dywanowa. Wjazd na teren działki usytuowany jest przy ul. Zajazd. Przewiduje się zachowanie ogólnej geometrii wewnętrznego układu komunikacyjnego z centralnym skwerem. Wokół skweru przebiegać ma droga wewnętrzna o zmiennej szerokości 4,5-5m. Drogi i parkingi przewiduje się wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm. Ogółem przewidziane jest utworzenie 14 miejsc parkingowych. Przewiduje się budowę chodnika prze wejściem głównym do budynku i krótki odcinek chodnika prowadzący do istniejącego budynku parterowego. Zakres przewidzianych do wykonania prac inwestycyjnych nie przewiduje likwidacji obecnej siedziby Placówki Terenowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawarty w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2098899,07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze ARYS Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 6a, 20-479 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2098899.07
- Oferta z najniższą ceną: 2098899.07 / oferta z najwyższą ceną: 2699621.72
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.