Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-05
Złotów: Kurs Gotowość do zmian
Numer ogłoszenia: 185443 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, fax 067 2635434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs Gotowość do zmian.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia p.n. Gotowość do zmian dla 75 osób bezrobotnych . Szkolenie jest realizowane z inicjatywy Powiatowego Urzędu Pracy w Złotowie w ramach programu Nie jesteś sam , którego inicjatorem jest Samorząd Województwa Wielkopolskiego . Kurs przeznaczony jest dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie powyżej 24 miesięcy . 2.Miejsce realizacji szkolenia: teren miasta Złotów, teren miasta Jastrowie, teren miasta Krajenka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 24.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia , zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiadają odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia szkolenia (m.in. minimum 15 stanowisk szkoleniowych w każdej edycji szkolenia) 4) dysponują odpowiednimi warunkami socjalnymi i wyposażeniem dydaktycznym, 5) dysponują sprzętem dydaktycznym m.in. tablica lub flipchart niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia, 6) zatrudniają do realizacji zamówienia , co najmniej 2 wykładowców posiadających kwalifikacje zgodne z tematyką szkolenia, 7) w przypadku zdarzeń losowych w okresie realizacji szkolenia zapewnią zastępstwo wykładowców realizujących zamówienie, 8) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w tym oświadczenia i zaświadczenia według podanej niżej kolejności: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w przypadku jednostek działających w oparciu o inną podstawę funkcjonowania niż wyżej wymienione, wymagane jest oświadczenie o podstawie prawnej działania jednostki wraz z uwiarygodnioną kserokopią stosownego dokumentu, 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U Nr 236, poz.2365) 4) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 5) decyzja o nadaniu NIP, 6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych co stanowi załącznik Nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji, 9) szczegółowy program zajęć teoretycznych i praktycznych z podziałem na godziny; W wypadku, gdy program szkolenia zawarty w ofercie stanowi własność jednostki szkoleniowej należy dołączyć informacje o zakazie udostępniania i kopiowania programu. Ponadto wszelkie inne dokumenty zawierające dane naruszające tajemnicę Wykonawcy stanowiące dokumentację oferty nie będą udostępniane pod warunkiem zawarcia w ofercie pisemnego zakazu ich udostępniania (Ustawa z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych - Dz. U. Nr 11, poz.95, z późn. zm.). 10) informację o terminie realizacji zamówienia, 11) opis miejsca realizacji szkolenia i warunków lokalowych oraz dokument potwierdzający własność lokalu lub umowa najmu lokalu bądź zapewnienie o wynajmie lokalu, 12) opis sprzętu, wyposażenia, urządzeń, narzędzi itp. przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia z podaniem sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy, jeśli sprzęt jest wynajmowany lub dzierżawiony należy dołączyć potwierdzenie dzierżawy albo wynajmu sprzętu nie będącego własnością Wykonawcy z zapisem o okresie, w którym sprzęt ten będzie wynajmowany dzierżawiony, 13) opis sprzętu i innych pomocy dydaktycznych, w tym wyszczególnienie materiałów dydaktycznych, które będą przekazywane uczestnikom szkolenia na własność z podaniem nazwy tych materiałów, tytuły książek, broszur itp. ich autora i krótką ich charakterystykę, 14) charakterystykę kadry dydaktycznej z podaniem: a) kwalifikacji zawodowych potwierdzonych dokumentami i zaświadczeniami tylko w zakresie tematyki szkolenia, b) opisu doświadczenia zawodowego w zakresie tematyki szkolenia, c) wyrażonej na piśmie przez osoby wskazane do prowadzenia szkolenia zgody na prowadzenie zajęć z podanym terminem (okresem od - do), d) wskazanie zastępstwa kadry szkoleniowej w razie zdarzeń losowych z pisemną zgodą tych osób na realizację poszczególnych tematów szkoleniowych, do zgody należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt 14 lit. a-b. 15) szczegółowy preliminarz kosztów usługi szkoleniowej zawierający przede wszystkim: a) wydatki związane z personelem (wykładowcy, instruktorzy, pozostali), b) wydatki związane z zakupem materiałów szkoleniowych, c) wydatki i koszty związane z uczestnictwem w kursie (amortyzacja sprzętu, ubezpieczenie NW), d) inne wydatki np. energia elektryczna, woda, wydatki administracyjno-biurowe związane z obsługa kursu itp.), e) kalkulacja kosztu jednostkowego ( koszt szkolenia 1 osoby), 16) informacja o przewidzianych do wydania dokumentach po zakończeniu szkolenia oraz wzór dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, 17) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 4 do SIWZ), 18)oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących w szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.) stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ, 19) wykaz kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji szkolenia Gotowość do zmian z przypisaniem zakresu tematycznego danemu wykładowcy zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 2. Wymagane powyżej w punktach 1 -19 dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające że: 1) posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę bądź miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego likwidacji. Jeżeli w danym kraju nie wydaje się zaświadczeń o wyżej wymienionej treści można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego bądź gospodarczego. Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i poświadczone przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. materiały dydaktyczne - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: miasto Złotów-2 edycje , każda edycja po 15 uczestników: a) I edycja od 24.10.2007r. do 30.10.2007r. b) II edycja od 05.11.2007r. do 09.11.2007r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Złotów-2 edycje , każda edycja po 15 uczestników: a) I edycja od 24.10.2007r. do 30.10.2007r. b) II edycja od 05.11.2007r. do 09.11.2007r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. materiały dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: miasto Jastrowie -2 edycje, każda edycja po 15 uczestników: a) I edycja od 24.10.2007r. do 30.10.2007r. b) II edycja od 05.11.2007 do 09.11.2007r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Jastrowie -2 edycje, każda edycja po 15 uczestników: a) I edycja od 24.10.2007r. do 30.10.2007r. b) II edycja od 05.11.2007 do 09.11.2007r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. materiały dydaktyczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: miasto Krajenka-1 edycja,15 uczestników w okresie: od 24.10.2007r. do 30.10.2007r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miasto Krajenka-1 edycja,15 uczestników w okresie: od 24.10.2007r. do 30.10.2007r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3. materiały dydaktyczne - 20
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawod. dla uczniów Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie w ramach proj.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR" (2 części) II postępowanie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





