eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie przy ul. Fredry 47 - ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Nowa Ruda: Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie przy ul. Fredry 47 - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 185373 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317608 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka "Gromadka", ul. Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 2434, faks 0-74 872 2434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Domu Dziecka GROMADKA w Nowej Rudzie przy ul. Fredry 47 - ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla etapu I obejmuje: a)przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 40 cm w ścianach lub stropach z betonu, b)montaż listew elektroinstalacyjnych z PCW (naścienne, przypodłogowe i ścienne) przykręcane do cegły. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiący. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiar robót, który stanowi dodatek do SIWZ służy wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. Oryginały w/w dokumentów do wglądu w siedzibie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Dokumentacja techniczna stanowiąca dodatek nr 3 do SIWZ, dotyczy całego zadania tj. etapu I i etapu II, który planowany jest do realizacji w 2010 roku. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi: 30 miesięcy, montaż; 36 miesięcy osprzęt, termin liczony od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 23712.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza, ul. Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Sląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 23712.60
  • Oferta z najniższą ceną: 23712.60 oferta z najwyższą ceną: 101835.90
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.