eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskPrzedmiotem zamówienia na dostawa używanego podwozia zabudowanego używanym urządzeniem hakowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Płońsk: Przedmiotem zamówienia na dostawa używanego podwozia zabudowanego używanym urządzeniem hakowym.
Numer ogłoszenia: 185366 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, faks 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia na dostawa używanego podwozia zabudowanego używanym urządzeniem hakowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane dotyczące podwozia pojazdu: 1. podwozie o dopuszczalnej masie całkowitej: minimum 25 000 kg maksimum 27 000 kg, 2. trzy osie, trzecia podnoszona, 3. przystosowane do przewozu kontenerów 25 - 40 t, 4. skrzynia biegów manualna, 5. rok produkcji - nie starszy niż z 2012 r., 6. norma emisji spalin - euro 5, 7. emisja CO nie większa niż 0,5 g/km, 8. emisja HC nie większa niż 0,05 g/km, 9. emisja NOx nie większa niż 0,18 g/km, 10. emisja PM nie większa niż 0,005 g/km, 11. pojazd zarejestrowany w Polsce lub przygotowany do rejestracji, 12. klimatyzacja, 13. przebieg maksimum 230 000 km, 14. moc silnika minimum 420 KM, 15. pojemność max 11500 cm3, 16. zużycie opon maksymalnie 20 %, 17. zawieszenie resor - poduszka, 18. regulowana tylna belka najazdowa, 19. rozstaw osi (pierwsza - druga) pojazdu w przedziale 4700 do 4900 mm,. 20. kolor kabiny auta: biały, 21. opony 315/R80/22,5, 22. ogrzewanie postojowe, 23. radio, 24. blokada mechanizmu różnicowego, 25. zaczep do przyczepy fi 40 wraz z instalacją elektryczną i hydrauliczną, 26. centralne smarowanie, 27. elektryczne szyby i lusterka, 28. dwa komplety kluczyków. Dane dotyczące urządzenia hakowego: 1. rok produkcji nie starszy niż 2012, 2. nominalna moc załadunkowa minimum 20 t, 3. teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania minimum T= 1450mm, 4. długość urządzenia hakowego od środka haka do środka rolki minimum 5 800mm, 5. szerokie rolki zapewniające stabilność prowadzenia kontenera, 6. bezwładnościowa blokada haka, 7. szybki ruch haka - turbo, 8. zbiornik oleju z filtrem powrotnym, 9. sterowanie pneumatyczne z wewnątrz pojazdu, 10. hydrauliczna i mechaniczna blokada kontenera, 11. boczne osłony rowerowe, 12. zarejestrowane w UDT. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji jakości: 12 miesięcy na silnik, układ napędowy i zawieszenie, 12 miesięcy na urządzenie hakowe, 24 miesiące na części konstrukcyjne. 2) W ramach złożonej oferty, wykonawca zapewni zamawiającemu serwis, oddalony od siedziby zamawiającego w odległości nie większej niż 100 km. 3) Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej zastrzega sobie prawo dokonania oględzin oferowanego pojazdu w miejscu wskazanym przez wykonawcę znajdującym się na terenie RP. W przypadku stwierdzenia złego stanu pojazdu oraz stwierdzenia, że parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w siwz i ofercie, zamawiający dokona odrzucenia oferty wykonawcy. Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i bezpiecznego użytkowania pojazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.20.00 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia nr 2 do siwz według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.