eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk23/1007/UN - Usługa sprzątania tzw. Zamkniętych Obiektów Sportowych AWFiS z pełnym zapleczem



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Gdańsk: 23/1007/UN - Usługa sprzątania tzw. Zamkniętych Obiektów Sportowych AWFiS z pełnym zapleczem
Numer ogłoszenia: 185363 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego, ul. Wiejska 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5547123, fax 058 5521792.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://awf.gdansk.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 23/1007/UN - Usługa sprzątania tzw. Zamkniętych Obiektów Sportowych AWFiS z pełnym zapleczem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, tzw. Zamkniętych Obiektów Sportowych AWFiS z pełnym zapleczem -- sprzątanie zamkniętych sal sportowych, szatni, WC oraz korytarzy. Powierzchnia ogólna sprzątania 6292,0 m2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania czystości oraz porządku łącznie z wyposażeniem węzłów sanitarnych w papier toaletowy, ręczniki papierowe mydło itp. Żadna pozycja/część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A..Warunkami udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia są: 1..spełnianie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust.1 p.1-4 (p. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych, 2..zrealizowanie przez Wykonawcę co najmniej jednej umowy dotyczącej usługi sprzątania o wartości co najmniej 200000.00 złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. B..Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach, złożonych przez Wykonawcę, zgodnie z formułą . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1..OŚWIADCZENIE, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust.1 w powiązaniu z przesłankami wykluczenia art. 24 ŕ załączone do SIWZ, (niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy) 2..Dokumenty w celu potwierdzenia ww. OŚWIADCZENIA - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy): 2.1..aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.2..aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3..Dokumenty w celu potwierdzenia ww. OŚWIADCZENIA - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy): 3.1..dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3.2..dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.3..dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Uwaga: Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 7.3.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem ww. terminów wystawienia dokumentów. 4..Dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) ( niezłożenie skutkuje wykluczeniem): 4.1..wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5..Dokumenty w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)( niezłożenie skutkuje wykluczeniem): 5.1..Nie są wymagane 6..Dokumenty inne wymagane przez Zamawiającego.(niezłożenie skutkuje odrzuceniem oferty): 6.1..Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, m.in. umiejętności sprzątania różnych rodzajów nawierzchni podłóg odpowiednimi technikami ich sprzątania, podpisane przez Wykonawcę. 6.2..Umowa - WZÓR (uzupełniona o dane Wykonawcy, zaparafowana na każdej stronie i zaakceptowana na ostatniej z pieczęcią),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.gdansk.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AWFiS, ul. Wiejska 1, 80-336 Gdańsk, Budynek Administracji, Dział Zamówień Publicznych, pok. 18 lub Biuro Kanclerza, pok. 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 11:00, miejsce: AWFiS, ul. Wiejska 1, 80-336 Gdańsk, Budynek Administracji, Biuro Kanclerza, pok. 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.