Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Puławy: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 185346 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach , ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 8864096, faks 0-81 8864096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dostawa następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania: A) Serwer - szt. 2 B) Macierz dyskowa - szt. 1 C) Zasilacz awaryjny UPS - szt. 1 D) Switch LAN - szt. 1 E) Oprogramowanie wirtualizacyjne F) Licencje na oprogramowanie - szt. 2 G) Instalacja urządzeń komputerowych H) Usługa konfiguracji oprogramowania I) Usługa przeszkolenia administratorów z zakresu obsługi i administracji środowiskiem klastra do wirtualizacji 2) Wymagania techniczne odnośnie sprzętu jak również jego instalacji, konfiguracji oprogramowania i przeszkolenia administratorów określone są w części III pkt 4 SIWZ orazw szczegółowym zakresie dostawy i usługi, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00 - 30.26.00.00 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.24.14.00 - 30.24.14.00 30.24.82.00 - 30.24.82.00 50.96.00.00 - 50.96.00.00 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy serwerów wraz z ich instalacją, konfiguracją oraz wdrożeniem oprogramowania wirtualizacyjnego. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu wykonanych dostaw - zgodnie załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostawy i usługi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnione i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 3. Zaakceptowany projekt umowy - zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- termin realizacji przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
24-100 Puławy,
ul. Lubelska 2G.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach 24-100 Puławy, ul. Lubelska 2G pok. 205.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa całodobowego zarządzenia systemami i infrastrukturą informatycznymi w SPZOZ w Puławach.
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Miasta Puławy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2508L Opoka - Chrząchówek
- Dostawa nawozów dla IUNG - PIB w Puławach, dla RZD w Żelisławkach w podziale na 3 części zamówienia
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w ramach projektu Akademia Rozwoju Wiedzy i Kompetencji
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





