eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDOSTAWA ZASUW I KLAP ZWROTNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Tychy: DOSTAWA ZASUW I KLAP ZWROTNYCH
Numer ogłoszenia: 185324 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, fax 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZASUW I KLAP ZWROTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę na Oczyszczalnię Ścieków Tychy Urbanowice ul. Lokalna zasuw wraz z napędami typu auma i klap zwrotnych: 1. Zawór zwrotny między kołnierzowy DN400 PN6 z dwupłytkowy dyskiem - 4 szt 2. Zasuwa Nożowa DN400 PN6 napędem elektromechanicznym typu AUMA NORM - 4 szt 3. Zasuwa Nożowa DN250 PN6 napędem elektromechanicznym typu AUMA NORM - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Kod CPV wg słownika 2008: 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura Oryginalny kod CPV: 31.11.00.00 - Silniki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.11.00.00 - Silniki elektryczne Oryginalny kod CPV: 28.57.00.00 - Wyroby z żeliwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 u.p.z.p., w szczególności, a.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez wykazania posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b.Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia oraz udokumentują to poprzez przedłożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 u.p.z.p. 4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu ofert Wykonawcy zostaną niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty a.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. b.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 c.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 u.p.z.p.- załącznik nr 3 d.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.p.z.p. - załącznik nr 4 e. Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. f. Wykaz robót, usług, dostaw, które zostaną zlecone podwykonawcom - załącznik nr 6 g. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanych zasuw, klap, napędów elektrycznych 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b. Dokumenty sporządzone w języku obym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę, c. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego, d. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, e. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione , a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się się składania alternatywnych, co do treści i formy, dokumentów, f. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. g. Załącznik nr 5 Wykonawca załącza w przypadku gdy upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika to z innych dołączonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., Al. M. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy Pokój 414, IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy projektu oraz programu ze środków Unii Europejskiej. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.