eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzebPracowni Produktów Biotechnologicznych oraz Pracowni Mikrobiologii do prac badawczych i rozwojowych w warunkach sterylnych z zachowaniem standardów Dobrej Praktyki Wytwórczej i Laboratoryjnej dla przemysłu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Warszawa: Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb: Pracowni Produktów Biotechnologicznych oraz Pracowni Mikrobiologii do prac badawczych i rozwojowych w warunkach sterylnych z zachowaniem standardów Dobrej Praktyki Wytwórczej i Laboratoryjnej dla przemysłu farmaceutycznego
Numer ogłoszenia: 185206 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków, ul. Starościńska 5, 02-516 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8496051 w. 226, fax 022 8483332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iba.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb: Pracowni Produktów Biotechnologicznych oraz Pracowni Mikrobiologii do prac badawczych i rozwojowych w warunkach sterylnych z zachowaniem standardów Dobrej Praktyki Wytwórczej i Laboratoryjnej dla przemysłu farmaceutycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń laboratoryjnych dla potrzeb: Pracowni Produktów Biotechnologicznych oraz Pracowni Mikrobiologii do prac badawczych i rozwojowych w warunkach sterylnych z zachowaniem standardów Dobrej Praktyki Wytwórczej i Laboratoryjnej dla przemysłu farmaceutycznego. W skład prac, oprócz robót budowlanych wchodzą m. inn. roboty konstrukcyjne polegające na montażu konstrukcji stalowych wsporczych, montażu stolarki i ślusarki budowlanej, montażu okładzin ściennych i sufitowych PVC, instalacja klimatyzacji i wentylacji, instalacja kanalizacji sanitarnej i elektrycznej. Pełny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowią dołączone do SIWZ: - projekty wykonawcze; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.22.10 - Wykładanie ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych). Szczegóły odnośnie wpłaty wadium zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: 2.1. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 700.000.00 zł (siedemset tysięcy złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT) polegającą na wybudowaniu, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego bądź budynku. 2.2. dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane, będącego członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli: 3.1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 (jeden milion złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w punkcie 1 dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości min. 700.000.00 zł (siedemset tysięcy złotych) netto (bez podatku od towarów i usług VAT) polegającą na wybudowaniu, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego bądź budynku. Wykaz powinien zawierać: krótki opis robót (rodzaj robót), wartość wykonanych robót oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. Informacji o Kierowniku budowy przewidzianego do realizacji zadania. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy przewidzianego do realizacji zadania: 2.2.1. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych 2.2.2. aktualny dokument potwierdzający członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 2.2.3. życiorys zawodowy potwierdzający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 (jeden milion złotych). 4. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1. pkt. 1.1, 1.2, 1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.1.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.1.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.2. pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.1 i 5.1.3, oraz 5.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.1.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 oraz 5.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iba.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków ul. Starościńska 5, 02-516 Warszawa Cena SIWZ - 0 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków, ul. Starościńska 5, 02-516 Warszawa, Sekretariat Instytutu, lok. 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu/programu Sektorowego Programu Operacyjnego - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw. 2. Komisyjne, jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.10.2007 r. o godz 10.15 w siedzibie Zamawiającego tj. Instytut Biotechnologii i Antybiotyków, ul. Starościńska 5, 02-516 Warszawa, w sali 108. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz protesty będą przekazywane pisemnie lub faksem. Jeżeli przekazanie dokumentu lub informacji nastąpi faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się z Wykonawcami drogą elektroniczną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.