Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Katowice: Dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu.
Numer ogłoszenia: 185195 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - dostawy artykułów nabiałowych, spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu, obejmuje trzy części: 1)część I zamówienia - dostawy produktów nabiałowych dla OSW Dąb w Ustroniu, 2)część II zamówienia - dostawy lodów i innych produktów spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu, 3)część III zamówienia - dostawy różnych artykułów spożywczych dla OSW Dąb w Ustroniu. Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym wykazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 40 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty były świeże (dotyczy produktów nie mrożonych). Produkty te powinny zachować jak najdłużej cechy świeżości i zdatności do konsumpcji, względnie przerobu, jednak przez okres nie krótszy niż: 1)część I zamówienia - wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 7 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 2, 11, 15; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 14 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 1, 4, 5, 8-10, 13; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 3, 6, 7, 12, 14, 16-34 załącznika nr 1 do SIWZ, 2)część II zamówienia - wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy), 3)część III zamówienia - 7 dni od daty dostawy dla produktów w poz. 5, 163; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 14 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 4; wskazany przez producenta na opakowaniu (minimum 30 dni od daty dostawy) dla produktów w poz. 1-3, 6-162, 164-182 załącznika nr 1 do SIWZ. Zachowanie świeżości produktów we wskazanym wyżej okresie nie powinno wymagać od zamawiającego stwarzania im szczególnych warunków przechowywania, w celu ochrony przed psuciem. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do OSW Dąb, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy, w godzinach 5:00 - 12:00. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości artykułów następować będą poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. Dostawy i wyładunek artykułów odbywać się będą wyłącznie na koszt wykonawcy. Dostawy artykułów objętych zamówieniem winny być realizowane w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 ze zmianami)]. Do każdej dostarczonej partii artykułów wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. Zamawiający wymaga, aby produkty spożywcze zamrożone po ich wytworzeniu, były dostarczane z zachowaniem łańcucha chłodniczego (tzn. poprzez dopilnowanie, aby produkt transportowany z zakładu, w którym został wytworzony do zamawiającego, nie był narażony na wahania temperatury). Temperatura produktów spożywczych zamrożonych nie może się wahać więcej niż o 3 oC. UWAGA: Przez zwrot mrożona/y zamawiający rozumie produkty spożywcze zamrożone po ich wytworzeniu, z zachowaniem łańcucha chłodniczego. W przypadku nie zrealizowania przez wykonawcę dostawy w wyznaczonym terminie, zamawiający uprawniony jest do zakupu towaru u innego dostawcy (wykonanie zastępcze) i obciążenia wykonawcy kosztami wynikającymi z różnicy pomiędzy ceną wynikającą z niniejszej umowy, a ceną towaru zakupionego u innego dostawcy (łącznie z kosztami dostawy). Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych produktów, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez okres minimum 2 (dwóch) miesięcy od daty zawarcia umowy (okres stałości ceny). Przez okres stałości ceny należy rozumieć niezmienność ceny (niezmienność cen jednostkowych artykułów objętych przedmiotem zamówienia) w określonym czasie, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ. Wykonawca winien określić w ofercie okres stałości ceny, w miesiącach. Brak wpisu określającego okres stałości ceny w miejscu do tego przeznaczonym (Formularz oferty) zamawiający potraktuje jako podanie przez wykonawcę okresu minimalnego, tj. dwa miesiące. Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1 do umowy po upływie okresu stałości ceny. Podwyższenie ceny może nastąpić wyłącznie na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczącego żywności i napojów bezalkoholowych w stosunku do wskaźnika miesiąca poprzedniego, podawanego na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego (www.stat.gov.pl). Do przeliczenia cen jednostkowych należy przyjąć wskaźnik sprzed dwóch miesięcy (przykład: umowa zawarta w dniu 29.07.2010 r.; okres stałości zaoferowanej ceny wynosi minimum dwa miesiące; po tym okresie - najwcześniej 29.09.2010 r. - wykonawca może podwyższyć ceny jednostkowe artykułów na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczącego żywności i napojów bezalkoholowych, ogłoszonego przez GUS w lipcu 2010 r. w stosunku do wskaźnika ogłoszonego w maju 2010 r.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres stałości ceny - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Sprzedawca uprawniony jest do podwyższenia cen jednostkowych produktów spożywczych, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, dostarczonych po upływie okresu stałości ceny, jedynie o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczący żywności i napojów bezalkoholowych w stosunku do wskaźnika miesiąca poprzedniego, podawany na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego (www.stat.gov.pl). Podwyższenie cen jednostkowych następuje nie częściej niż co miesiąc, z zastrzeżeniem ust. 3. Do przeliczenia cen jednostkowych stosuje się wskaźnik sprzed dwóch miesięcy (przykład: umowa zawarta w dniu 29.07.2010 r.; okres stałości zaoferowanej ceny wynosi minimum dwa miesiące; po tym okresie - najwcześniej 29.09.2010 r. - Sprzedawca może podwyższyć ceny jednostkowe artykułów na podstawie miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczącego żywności i napojów bezalkoholowych, podanego przez GUS w maju 2010 r. w stosunku do wskaźnika ogłoszonego w kwietniu 2010 r.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy produktów nabiałowych dla OSW Dąb w Ustroniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy lodów i innych produktów spożywczych - mrożonych dla OSW Dąb w Ustroniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości ceny - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy różnych artykułów spożywczych dla OSW Dąb w Ustroniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja rodzajowo-ilościowa artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości ceny - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i nabiału dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.