eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policewykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Tatynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Police: wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Tatynia
Numer ogłoszenia: 185194 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Tatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Tatynia, obejmującego cztery obszary o łącznej powierzchni ok. 80 ha, wraz z opracowaniem: - ekofizjografii, - prognozy wpływy ustaleń zmian planu na środowisko przyrodnicze, - prognozy skutków finansowych uchwalenia zmian planu sporządzonej przez rzeczoznawcę majątkowego, - wniosku rolnego i leśnego - dokumentacji prac planistycznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1500 zł należy wnieść do dnia 29.08.2008 do godz. 10.00. Wadium można wnieść w pieniądzu wyłącznie przelewem, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania zawarte w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie w/w wymagań, określone w SIWZ, b) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 cytowanej ustawy, c) spełnią wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: - złożą dokumenty potwierdzające, że osoba proponowana do kierowania pracami planistycznymi, posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia; - wykażą wykonanie co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonanych przez osobę, proponowaną do kierowania pracami projektowymi i opublikowanych w dziennikach urzędowych po 01.01.2005r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) na druku stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty potwierdzające, że osoba kierująca pracami planistycznymi, posiada wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów, przy czym osoba ta nie może być podwykonawcą zamówienia; 5. wykaz, co najmniej trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonanych przez osobę, o której mowa w pkt 7.4 i opublikowanych w dziennikach urzędowych po 01.01.2005r. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginału wadium w pozostałych formach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bankowa 18 p.205, 72-010 Police (bezpłatnie) Szczegółowych informacji udziela z-ca nacz. Wydz. Urban. i Arch. Andrzej Haba oraz inspektor w/w wydz. Aneta Makar pod w/w adresem, tel. 091 431 18 74.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Batorego 3 , 72-010 Police pok. 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w czterech transzach: 1) 30% po wykonaniu projektu planu, 2) 20% po uzgodnieniu projektu planu oraz opracowaniu i przekazaniu wniosku o zgodę na odlesienie/odrolnienie, 3) 20% po uchwaleniu planu, 4) 30% po publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.