eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-05

Poznań: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu:
Numer ogłoszenia: 185186 - 2007; data zamieszczenia: 05.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345682, fax 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego (usługi audytu) dla projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu: 1) Czas na nas, realizowanego w ramach działania 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego: a)okres realizacji projektu - od 01.03.2007 do 30.11.2007, b)cel projektu: wspieranie aktywności zawodowej osób powyżej 25 roku życia zagrożonych długotrwałym bezrobociem oraz osób długotrwale bezrobotnych, poprzez podjęcie działań, które umożliwią powrót niniejszej grupy do czynnego życia zawodowego, rozwiną umiejętności dostosowania się do potrzeb nowoczesnego rynku pracy oraz umożliwią zdobycie doświadczenia zawodowego, c)beneficjenci projektu: 275 osób bezrobotnych w wieku powyżej 25 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu jako osoby bezrobotne w okresie do 24 miesięcy, d)rodzaje wsparcia: - szkolenia i kursy zawodowe, - przygotowanie zawodowe w miejscu pracy, - przyznanie jednorazowo środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej, w tym doradztwo. Całkowite wydatki projektu: 1.385.937,08 PLN 2) Dobry początek, realizowanego w ramach działania 1.2 Perspektywy dla młodzieży, schemat a) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego: a)okres realizacji projektu: od 26.03.2007 do 30.11.2007, b)cel projektu: aktywizacja zawodowa bezrobotnych, młodych osób poprzez zwiększenie możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego oraz zmniejszenie dysproporcji miedzy pożądanymi, a posiadanymi kwalifikacjami zawodowymi, c)beneficjenci: 183 osoby bezrobotne w wieku poniżej 25 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu w okresie do 24 miesięcy oraz bezrobotnych absolwentów wszystkich typów szkół, d)rodzaje wsparcia: - szkolenia, - staże, - przyznanie jednorazowo środków na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej, w tym doradztwo. Całkowite wydatki projektu: 950.806,12 PLN 3) Gotowi do zmian, realizowanego w ramach działania 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia, schemat a) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego: a) okres realizacji projektu: od 02.05.2007 do 30.11.2007, b) cel projektu: wspieranie aktywności zawodowej osób powyżej 25 roku życia długotrwale bezrobotnych oraz zagrożonych długotrwałym bezrobociem, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu maksymalnie 24 miesiące z wyłączeniem bezrobotnych absolwentów wszystkich typów szkół, c) beneficjenci: 70 osób bezrobotnych w wieku poniżej 25 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu w okresie 24 miesięcy oraz bezrobotnych absolwentów wszystkich typów szkół, d) rodzaje wsparcia: - szkolenia, - przygotowanie zawodowe, - przyznanie jednorazowo środków na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej, w tym doradztwo. Całkowite wydatki projektu: 420.395,98 PLN

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienie mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Dysponują osobami uprawnionymi do badania sprawozdań finansowych (biegłymi rewidentami) lub dysponują osobami posiadającymi tytuł dyplomowanego biegłego księgowego oraz b)Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia audytora wewnętrznego, o których mowa w art. 58 ustawy o finansach publicznych lub dysponują osobami posiadającymi międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (Certified Internal Auditor - CIA) 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a)Wykażą wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech audytów projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego , o wartości równej i wyższej od kwoty 500.000,00 zł każdy; b)W zespole do przeprowadzenia audytu zapewnią co najmniej jedną osobę, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa lub trzyletnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytu oraz udokumentowaną wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych; c)Zapewnią w składzie zespołu do badania projektów co najmniej jedna z dwóch wymienionych w punkcie 18. ppkt.1 a i 1 b osób. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. 2)Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Dokument potwierdzający wpis do rejestru biegłych rewidentów, prowadzony przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów w przypadku gdy pracę będzie wykonywał biegły rewident. 8)Dokument potwierdzający posiadanie tytułu dyplomowanego biegłego księgowego nadawanego przez Stowarzyszenie księgowych w Polsce w przypadku gdy pracę będzie wykonywał dyplomowany biegły księgowy. 9)Dokument potwierdzający posiadanie międzynarodowych uprawnień audytora zewnętrznego (Certified Internal Auditor) w przypadku gdy pracę będzie wykonywała osoba posiadająca takie uprawnienia. 10)Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień audytora jednostki sektora finansów publicznych wydane przez Ministerstwo Finansów gdy pracę będzie wykonywała osoba z takimi uprawnieniami. 11)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, co najmniej trzech audytów projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- dotyczy wykonawcy jako podmiotu. 12)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007) prac związanych z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa lub wykaz wykonywanych w ostatnich trzech latach (2005-2007) badań audytowych- dotyczy osób. 13)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a określonych w specyfikacji, a także szczegółowego zakresu wykonywanych przez nich czynności w ramach audytu będącego przedmiotem zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji wymienionych w tym wykazie. 14)Aktualna polisa OC na sumę gwarancyjną określoną w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie obowiazkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych wraz z dowodem jej opłacenia 15) Dokumenty określone w pkt. 1-6 składa każdy wykonawca 16)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów/odpisów, wymagane jest złożenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy składającego/ składających ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,4,5,6 - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał prawem przewidziane zwolnienie wykonania decyzji właściwego organu. Jezeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2,4,5,6 oraz w pkt. 3 należy zastapić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyzej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciagu, kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem i przetłumaczonych na język poski przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 30
  • 2. Jakośc usług - 70

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zostanie przesłana wykonawcom po ocenie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Czarnieckiego 9 Kancelaria pok.104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.