To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-22
Kraków: Zakup i dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 185165 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151163 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli, zwanych dalej towarem zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z opisem poszczególnych części. 2. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem, na własny koszt w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca za pomocą własnych pracowników wniesie, wypoziomuje i zamontuje towar w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest: 1) w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu wzorniki kolorów, 2) poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, 3) współpracy z pracownikami Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia, 4) każdorazowego konsultowania z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji zamówienia, 5) zabezpieczenia podłóg w lokalach, w których będzie miał miejsce montaż mebli 4. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia wady. 5. Towar ma być fabrycznie nowy oraz kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostarczenia do Zamawiającego. 6. Towar, o którym mowa w CZĘŚCI I, oraz biurko i dostawka do biurka dot. CZĘŚĆ II, mają posiadać nóżki samopoziomujące. 7. W przypadku, gdy dostarczany towar posiada gwarancję producenta, Wykonawca na mocy niniejszej umowy zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji, dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. 8. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na oferowany towar wynosi minimum 24 miesiące i nie dłużej niż 60 miesięcy, od daty montażu. Gwarancja na dostarczony towar będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument będzie podpisany przez osobę upoważnioną. 9. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w ust. 4, zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko wykonawcy. 10. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe i wyrządzone w lokalach powstałe z winy Wykonawcy podczas transportu i montażu mebli w lokalach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.00.00 - Meble domowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
- KARIAN Sp. J. Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26246,97
Oferta z najniższą ceną: 23070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65896,02
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odrestaurowanie auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Raciborzu"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej cz. 1 łóżka (stelaże do materacy); cz. 2 materace; cz. 3 krzesła.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.