eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa mebli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-22

Kraków: Zakup i dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 185165 - 2016; data zamieszczenia: 22.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151163 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli, zwanych dalej towarem zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z opisem poszczególnych części. 2. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem, na własny koszt w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca za pomocą własnych pracowników wniesie, wypoziomuje i zamontuje towar w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest: 1) w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu wzorniki kolorów, 2) poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa, 3) współpracy z pracownikami Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia, 4) każdorazowego konsultowania z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji zamówienia, 5) zabezpieczenia podłóg w lokalach, w których będzie miał miejsce montaż mebli 4. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia wady. 5. Towar ma być fabrycznie nowy oraz kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie jego dostarczenia do Zamawiającego. 6. Towar, o którym mowa w CZĘŚCI I, oraz biurko i dostawka do biurka dot. CZĘŚĆ II, mają posiadać nóżki samopoziomujące. 7. W przypadku, gdy dostarczany towar posiada gwarancję producenta, Wykonawca na mocy niniejszej umowy zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji, dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. 8. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na oferowany towar wynosi minimum 24 miesiące i nie dłużej niż 60 miesięcy, od daty montażu. Gwarancja na dostarczony towar będzie zbiorcza i zostanie wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny będzie zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument będzie podpisany przez osobę upoważnioną. 9. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w ust. 4, zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko wykonawcy. 10. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad lub braków w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe i wyrządzone w lokalach powstałe z winy Wykonawcy podczas transportu i montażu mebli w lokalach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.00.00 - Meble domowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARIAN Sp. J. Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26246,97

  • Oferta z najniższą ceną: 23070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65896,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.