eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszankaREMONT I DOCIEPLENIE DACHU W PZSP OLSZANKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-08

Olszanka: REMONT I DOCIEPLENIE DACHU W PZSP OLSZANKA
Numer ogłoszenia: 185101 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanka, 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I DOCIEPLENIE DACHU W PZSP OLSZANKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Remontu i docieplenia dachu Publicznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im.Brygady Partyzantów - Grunwald - , Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Olszance tj.: 1) Rozbiórka pokrycia z papy na okapach i kominach - ok.. 25.740m² 2) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych i okapów - ok.32.464m² 3) Demontaż rynien nie nadających się do użytku - ok. 109.400m 4) Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych - ok. 243.000m 5) Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej - 88 szt. 6) Rozbiórka kominów wolnostojących - ok. 5.386m³ 7) Uzupełnienie murów ogniowych i kominów - ok. 11.076m³ 8) Wykonanie nakryw attyk ścian ogniowych i kominów - ok. 12.566m² 9) Tynkowanie murów ogniowych i kominów - ok. 67.300m² 10) Drobne naprawy pokrycia papowego i uzupełnienie obróbek papą jutową 11) Posmarowanie starego pokrycia z papy impregnatem asfaltowym - system termoizolacji IZOMAT - ok. 709.403m² 12) Izolacja pozioma płytami z wełny mineralnej powlekanych warstwą bitumu układanych na sucho jednowarstwowo-system termoizolacji IZOMAT - ok. 709.403m² 13) Dwuwarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną-system termoizolacji IZOMAT 14) Obrobienie dylatacji z blachy cynkowej - ok. 39.550m² 15) Wykonanie obróbek blacharskich - ok. 87.500m² 16) Montaż rynien dachowych półokrągłych - ok. 114.800m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie będzie pobierane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 Ustawy . 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który : 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sadowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 5) w przypadku zatrudnienia podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę , które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom , 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że : - warunek określony w pkt.1 ust.1 spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt.1 ust.2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt.1 ust.3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt.1 ust.4 spełnia każdy z Wykonawców. 2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia- i -nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte z przedłożonych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 1- druk do SIWZ 2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i ust 2 i spełnia warunki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . - Załącznik nr 2 - druk do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót w okresie 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie , np. referencje - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ 6. Dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4 7. Zaparafowany wzór umowy - zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ- załącznik nr 5 8. Wypełniony Formularz cenowy - załącznik nr 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U z 2006 r Nr 87 poz. 605) . Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości , zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy .W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w pkt. 3 i 4 składa każdy z Wykonawców oddzielnie .Oświadczenie o którym mowa w pkt. 2 składane jest wspólnie przez Wykonawców . Pozostałe dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanka Olszanka 16 49-332 Olszanka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanka Olszanka 16 49-332 Olszanka pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.