Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-08
Międzyrzecz: Roboty remontowo - budowlane w budynku Starostwa Powiatowego przy ulicy Przemysłowej 2 w Międzyrzeczu.
Numer ogłoszenia: 185026 - 2008; data zamieszczenia: 08.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 0-95 742-84-10, fax 0-95 742-84-11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo - budowlane w budynku Starostwa Powiatowego przy ulicy Przemysłowej 2 w Międzyrzeczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowanymi robotami remontowymi objęty jest budynek Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu i obejmuje niżej wyspecjalizowane roboty: Zadanie III - Przebudowa zadaszenia nad wejściem do budynku administracyjnego, schodów i wykonanie masztów flagowych przy ul. Przemysłowe 2 w Międzyrzeczu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac i pracowników gwarantujących wykonanie zadania, 2) udzielą 3 - letniej gwarancji na wykonane prace, 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 4. Oświadczenie na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót. Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy oraz podać posiadane przez niego uprawnienia, które należy poprzeć dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów potwierdzających wskazane uprawnienia, 5. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 6. Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2 Kod 66-300 Międzyrzecz sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu przy ul. Przemysłowej 2 - I piętro pokój 106.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o.o. w Międzyrzeczu
- Usługa dowozu wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w 2026 r.
- Modernizacja bazy magazynowej w zakresie remontu magazynu oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł sanitarny w magazynie realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej do SP2 w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych na terenie zieleńca przy ul. Światowida w Warszawie, wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pielęgnacją zieleni.
- Utworzenie 37 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Klęczany 1, polegające na przebudowie istniejącego budynku przedszkola na cele żłobka i przedszkola
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Utworzenie Dziennego Domu Pomocy w Bychawie.
- "Dostawa obiektów modułowych na potrzeby zabudowy uzupełniającej zagospodarowanie terenu kompleksu termalno-basenowego Termy Uniejów"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





