Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-28
Słupsk: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
Nr 004/Ż/2008 Dot.: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - MLEKO W PROSZKU PEŁNE, NABIAŁ
Numer ogłoszenia: 18500 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Sądowa 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8483200, 8483214, 8483223, fax 0-59 8428608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - Służba Więzienna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA) Nr 004/Ż/2008 Dot.: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - MLEKO W PROSZKU PEŁNE, NABIAŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy: artykuły spożywcze - mleko w proszku pełne, nabiał. 1) mleko w proszku pełne (CPV 15511700 - 0) 4 400 kg 2) ser topiony (CPV 15542200 - 1) 1 000 kg 3) śmietana 12 % (CPV 15512100 - 1) 400 kg 4) twaróg chudy (CPV 15542100 - 0) 5 000 kg 5) ser żółty twardy (CPV 15544000 - 3) 700 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Oryginalny kod CPV: 15.54.22.00 - Ser miękki Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.22.00 - Ser miękki Oryginalny kod CPV: 15.51.21.00 - Śmietana chuda Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.21.00 - Śmietana chuda Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz którzy złożyli podpisane przez osobę uprawnioną załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy i spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 3 - oświadczenie o akceptacji projektu umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zam. tj. w Słupsku ul. Sądowa 1 w p. nr 20 w dniach pon. - pt. w godz. 7:30 - 15:30 lub na pisemną prośbę Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego w terminie do dnia 05.02.2008 r. do godz. 09:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu nr 3 w Brwinowie, ul. Słoneczna 6, 05-840 Brwinów
więcej: Mleko w proszku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.