Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Opole: Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2010-2011
Numer ogłoszenia: 185007 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z utrzymaniem nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2010-2011r. 2. Do zadań w zakresie utrzymania nawierzchni jezdni dróg powiatowych należy: -likwidacja ubytków w nawierzchniach mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu, likwidacja nierówności, zapadnięć i zniszczeń nawierzchni. -odnowa nawierzchni: nowe nakładki bitumiczne z betonu asfaltowego, SMA, wykonanie cienkiego dywanika na zimno/gorąco, -regulacja wysokościowa krawężników i urządzeń obcych -ścięcie i profilowanie poboczy ziemnych -czyszczenie rowów przydrożnych i przepustów -realizacja robót na polecenie Zamawiającego przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość -likwidacja uszkodzeń w nawierzchni jezdni po okresie zimowym w terminie do 30 kwietnia danego roku (w zależności od warunków atmosferycznych ). Zakres wykonywanych remontów dróg będzie uzależniony od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych na ich utrzymanie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 38.000,00 zł 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie ma być złożone a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem. 1.3. Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokument wymieniony powyżej 1.3. ma być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 10.000 m2 remontów, odnów nawierzchni drogowych betonem asfaltowym lub SMA i 100 m2 remontów nawierzchni drogowych asfaltem lanym . Wzór wykazu załączono do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie w formie wykazu dysponowania potencjałem technicznym . Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem niżej wymienionym potencjale technicznym: a) piła do cięcia asfaltu szt. 2 b) frezarka do nawierzchni szt. 1 c) walec asfaltowy szt. 2 d) walec ogumiony 10Mg szt. 1 e) rozkładarka masy szt. 1 f) młot spalinowy szt. 1 g) kocił produkcyjno asfaltowy do asfaltu lanego poj. 5 t lub recycler szt. 1 h) skrapiarka szt. 1 i) wytwórnia mas bitumicznych (beton asfaltowy i SMA) Jeżeli wykonawca w chwili składania oferty nie dysponuje ww. potencjałem technicznym, do wykazu dołącza pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni potencjał techniczny do realizacji zamówienia. Wzór wykazu załączono do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi oświadczenie w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże: - kierownika robót z uprawnieniami w specjalności drogowej bez ograniczeń - z co najmniej 3- letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych, - majstra robót - z co najmniej 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku w zakresie robót bitumicznych Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane w odniesieniu do kierownika robót, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać wymagany zakres. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Wzór wykazu załączono do SIWZ. Kierownik robót wymieniony w wykazie wraz ze złożeniem uprawnień, ma się wykazać aktualnym w dniu składania oferty wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do kierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osób wskazanych w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. 5. W celu potwierdzenia wymogów spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi polisę albo inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy powinna wynosić min. 500.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8 pokój 117 B ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Pracowni Endowaskularnej i Oddziału Chirurgii Naczyniowej na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i powierzchniowym utrwaleniem na terenie gminy Radziejowice
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych.
- Utwardzenie pobocza, budowa chodnika i miejsc parkingowych
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Przebudowa dróg rolniczych w miejscowości: Pyzówka, Waksmund i Ostrowsko
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Głogów Małopolski - 3 zadania
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.