To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-10
Głogów: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania podstawowego pn. Mechaniczne zamiatanie i zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach miasta Głogowa w latach 2010 - 2013
Numer ogłoszenia: 184966 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163256 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego przy realizacji zadania podstawowego pn. Mechaniczne zamiatanie i zimowe utrzymanie jezdni i chodników powiatowych i gminnych położonych w granicach miasta Głogowa w latach 2010 - 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Miesiąc marzec 2013r. wykazał liczne opady śniegu oraz pojawiające się gołoledzie, co skutkowało koniecznością zwiększenia wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. Miało to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkowników dróg jak i pieszych w celu zminimalizowania potencjalnych szkód osobowych. Ponadto w wyniku zwiększonej częstotliwości posypywania jezdni zachodzi konieczność pozimowego posprzątania miasta z zalegającego materiału uszorstniającego. Podyktowane to jest względami estetycznymi , a także technicznymi aby uniknąć niedrożności kanalizacji deszczowej oraz poprawić bezpieczeństwo użytkowników dróg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider Konsorcjum Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul.Lecha 10, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 232000,00
Oferta z najniższą ceną: 232000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług tj. Liderowi Konsorcjum Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o w Zabrzu, ul. Lecha 10,41-800 Zabrze. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 30.07.2010r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego zgodnego z zamówieniem podstawowym i nie przekraczającego łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. 4.068.254,21 zł netto x 50% = 2.034.127,11 zł netto. Do dnia dzisiejszego udzielono następujących zamówień uzupełniających: - na kwotę netto/brutto 318.562,96/344.048,00 umowa Nr 137/WIiD/292/2013 z dnia 04.03.2013r. - na kwotę netto/brutto 1.500.000,00/1.620.000,00 umowa Nr 215/WIiD/497/2013 z dnia 09.04.2013r. Miesiąc marzec 2013r. wykazał liczne opady śniegu oraz pojawiające się gołoledzie, co skutkowało koniecznością zwiększenia wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. Miało to na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkowników dróg jak i pieszych w celu zminimalizowania potencjalnych szkód osobowych. Ponadto w wyniku zwiększonej częstotliwości posypywania jezdni zachodzi konieczność pozimowego posprzątania miasta z zalegającego materiału uszorstniającego. Podyktowane to jest względami estetycznymi , a także technicznymi aby uniknąć niedrożności kanalizacji deszczowej oraz poprawić bezpieczeństwo użytkowników dróg.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grodźcu Małym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby rozbudowy/przebudowy budynku - Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- ZAPEWNIENIE SCHRONIENIA I POSIŁKU DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ GŁOGÓW PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE, W OKRESIE OD 01.07.2025r. DO 30.06.2026r.
- Wykonanie zadania "Budżet Obywatelski - Naukowe i dźwiękowe odkrycia - przedszkolny plac zabaw przy PP nr 21 w Nowej Odsłonie"
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości BPN-T i Epi-Centrum Nauki
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.