eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy wyrobów czekoladowych (08/2010/GP znak sprawy )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Potulice: Dostawy wyrobów czekoladowych (08/2010/GP znak sprawy )
Numer ogłoszenia: 184959 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166539 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3864168, faks 0-52 3864168.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów czekoladowych (08/2010/GP znak sprawy ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy wyrobów czekoladowych: 1.Baton Mars 42g. Nugatowe nadzienie 33%, karmel 27%, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 8400 sztuk. CPV: 15842220-0. 2.Baton Snickers 51g. Nugatowe nadzienie 14%, prażone orzeszki ziemne 24%, karmel 27%, ilość szacunkowa 8400 sztuk. CPV: 15842220-0. 3.Baton Lion 43g. Nadziewany wafel z karmelem 34,4% I płatkami ryżowymi 9% w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0. 4.Baton 3 Bit 43g. Baton w czekoladzie mlecznej (46,9%) z nadzieniem mlecznym (40,6%) i herbatnikiem, ilość szacunkowa 3600 sztuk. CPV: 15842220-0. 5.Baton Kit Kat 40g. Paluszek waflowy (31,5%) w mlecznej czekoladzie (68,5%), ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842220-0. 6.Baton Pawełek różne smaki 45g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 2160 sztuk. CPV: 15842220-0. 7.Baton Twix 51g (2x25,5g). Ciasteczka oblane kremem (32%) i mleczną czekoladą (35%), ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842220-0. 8.Baton Kinder Boueno 43g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842220-0. 9.Baton Bounty 57g. Soczysty biały kokos oblany mleczną czekoladą. Wiórki kokosowe-21%, ilość szacunkowa 1700 sztuk. CPV: 15842220-0. 10.Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 35-45g, ilość szacunkowa 30000 sztuk. CPV: 15842220-0. 11.Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 35-45g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 12.Wafelek Grześki 39g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 4500 sztuk. CPV: 15842220-0. 13.Wafelek Grześki 39g, przekładany kremem orzechowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842220-0. 14.Wafelek Grześki 39g, przekładany kremem toffi w czekoladzie, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842220-0. 15.Wafelek Grześki 28g, przekładany kremem kakaowym bez czekolady,dziel na 6, ilość szacunkowa 4500 sztuk CPV: 15842220-0. 16.Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180g, ilość szacunkowa 3960 sztuk. CPV: 15842220-0. 17.Wafelek Princessa różne smaki 37g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 1680 sztuk. CPV: 15842220-0. 18.Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 38g, ilość szacunkowa 1680 sztuk. CPV: 15842220-0. 19.Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 50g, ilość szacunkowa 580 sztuk. CPV: 15842220-0. 20.Baton (ciasteczko) 7 Days Chipita różne smaki 30g-35g, ilość szacunkowa 3840 sztuk. CPV: 15842220-0. 21.Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 65g, ilość szacunkowa 540 sztuk. CPV: 15842220-0. 22. Rolada długoterminowa Tago 200-220 g ,różne smaki ,ilość szacunkowa 120 sztuk .CPV: 15842300-5 1.Zamawiający informuje, że ilości szacunkowe artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.Oferowane artykuły mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze/ ilości sztuk (tzw. promocja) niż określone w rozdziale III siwz (dotyczy okresu realizacji zamówienia na podstawie umowy). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone w niniejszej siwz, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 2 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 5.Termin ważności dostarczanych artykułów, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 6.Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Wykonawca dostarczać będzie artykuły do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1. 2)Wykonawca dostarczać będzie artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3)Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze, lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 4)Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 - 12:00. 5)Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 15842100-3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.21.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX K. i H. Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 10, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79235,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72477,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72477,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75677,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.