Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Hrubieszów: Usługi polegające na mechanicznej ścince poboczy przy drogach wojewódzkich
nr 816 Dorohusk - Zosin oraz nr 852 Józefówka - Nowosiółki - Witków administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z przedmiarem usług w sposób gwarantujący należytą jakość.
Numer ogłoszenia: 184915 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na mechanicznej ścince poboczy przy drogach wojewódzkich nr 816 Dorohusk - Zosin oraz nr 852 Józefówka - Nowosiółki - Witków administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z przedmiarem usług w sposób gwarantujący należytą jakość..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: 1) Ścinka poboczy przy drodze wojewódzkiej nr 852 Józefówka - Witków w ilości 21 795 m2 ścinarką mechaniczną średniej grubości warstwy 20 cm na średniej szerokości 1,5 mb zgodnie z przedmiarem usług. 2).Ścinka poboczy przy drodze wojewódzkiej nr 816 odc. Dorohusk - Zosin w ilości 8 028 m2 ścinarką mechaniczną średniej grubości warstwy 20 cm na średniej szerokości 1,5 mb zgodnie z przedmiarem usług. 3). Zagospodarowanie urobku ze ścinki we własnym zakresie, bez możliwości składowania na pasie drogowym dróg wojewódzkich. Wartość zamowienia: 73 066,35 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 191,99 zł, (słownie złotych: dwa tysiące sto dziewięćdziesiąt jeden zł 99/100). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do dnia 30-10-2009 r. w Kredyt Banku S.A. O/Lublin na konto ZDW Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 z podaniem w tytule wpłaty, nazwy zamówienia. Przy czym wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na w/w konto do dnia 30-10-2009 r. do godziny 10:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej: 1.Samowyładowcze środki transportu o ładowności powyżej 3,5 tony szt. 2. 2. Samobieżna mechaniczna ścinarka do poboczy szt. 1. b) dysponowanie minimum 1 osobą, zdolną do obsługi ścinarek do poboczy, posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu ciężkiego lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz minimum 1 usługi, zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz potencjału kadrowego przewidzianego do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez niego czynności, zawierający min. informacje o: dysponowaniu osobą zdolną do obsługi ścinarek do poboczy, posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu ciężkiego. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 6) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Jak również Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów
- pokój Sekcji Technicznej w cenie 48,00 zł lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów - Seretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ W HRUBIESZOWIE"
- "Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 3404L Teratyn - Horodło i 3407L Matcze - Hrubieszów w miejscowości Kopyłów"
- Zmiana sposobu użytkowania wraz przebudową budynku dawnej szkoły na centrum opiekuńcze
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Giżycku
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Olsztynie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z terenu oczyszczalni ścieków administrowanych przez Gminę Gielniów
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.