To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Lubliniec: Dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 184868 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154564 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, faks 034 3562880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w trzech pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu na okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2.Oferowane wyroby winny posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia wynikające z przepisów ustawy o wyrobach medycznych, tj. deklaracje zgodności, świadectwa CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych w zależności od klasy danego wyrobu wymagane w Polsce. 3.Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wezwania Oferenta do przesłanie poszczególnych dokumentów. 4.Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawiony został w ZAŁĄCZNIKU NR 2 PAKIET I, PAKIET II, PAKIET III.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMAN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102833,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32275,03
Oferta z najniższą ceną: 32275,03 / Oferta z najwyższą ceną: 32275,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- SKAMEX Sp. z o.o., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102833,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45170,59
Oferta z najniższą ceną: 45170,59 / Oferta z najwyższą ceną: 45170,59
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102833,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21346,50
Oferta z najniższą ceną: 21346,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21346,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- "Dostawa dwóch przyczep dla zespołu zarządzania kryzysowego w ramach zadań zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej realizowanych z Pr. Ochr. Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2322 S (Lubliniec - Kośmidry)
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2026 roku
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku, z podziałem na pakiety.
- Narzędzia chirurgiczne i inne
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi, probówki, wymazówki
- Dostawa wyrobów higienicznych - powtórka pakietu 7
- "Sukcesywny zakup i dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży"
- Dostawa leków i wyrobów medycznych 2
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





