To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-19
Katowice: Dostawa części komputerowych
DZP.381.74.2016.DW
Numer ogłoszenia: 184847 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134957 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części komputerowych
DZP.381.74.2016.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych, zwanych dalej sprzętem.
Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2015/2016), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Wymagany minimalny termin gwarancji:
Część A:
-poz. 1,3,5,7,8,9,10,12,13 -24 m-ce,
-poz. 2,11,14,15- 36m-cy,
-poz. 4,6- 60 m-cy,
Część B: 36 miesięcy,
Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami sprzętu.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ.
5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
CZĘŚĆ A: nagrywarka zewnętrzna DVD- 1szt., dysk twardy wewnętrzny - 1szt., karta sieciowa zewnętrzna-4 szt.,dysk SSD wewnętrzny- 4 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 1 szt., dysk twardy wewnętrzny- 2 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 8 szt., dysk twardy zewnętrzny -1szt., dysk twardy zewnętrzny 1szt., dysk twardy zewnętrzny-1 szt.,dysk twardy SSD -2 szt., zewnętrzna kieszeń USB- 4 szt., napęd optyczny zewnętrzny -2 szt., dysk twardy SSD-4 szt.,dysk twardy zewnętrzny- 5szt.
CZĘŚĆ B: macierz dyskowa-1 szt.
6.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
7.Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach , Dział Logistyki pok. 417, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚC A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AF SEKO Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko- Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11750,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13575,51
Oferta z najniższą ceną: 13575,51 / Oferta z najwyższą ceną: 14260,62
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚC B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- VIRTUAL TECHNOLOGIES Sp. z o.o., ul. Damrota 6/301, 40-022 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22751,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22090,80
Oferta z najniższą ceną: 22090,80 / Oferta z najwyższą ceną: 31438,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Dostawa sprzętu komputerowego w celu podniesienia bezpieczeństwa danych
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





