To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Warszawa: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie
Numer ogłoszenia: 184831 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126469 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze KPRM.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 2.Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Konserwacja oraz całodobowy serwis techniczny urządzeń i instalacji: SAP, SUG, DSO i oddymiania w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie; 1.1. Czynności wchodzące w zakres konserwacji okresowej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru w terminie raz na każde trzy miesiące: 1.1.1. Centrale i podcentrale sygnalizacji pożaru wraz z ich podstawowymi rezerwowym źródłem zasilania: 1.1.1.1. przeprowadzenie testów wskaźników optycznych w centralach i podcentralach, 1.1.1.2. sprawdzenie układu zasilającego i urządzeń pomiarowych, 1.1.1.3. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa lub wymiana przycisków, szybek, manipulatorów, bezpieczników, żarówek, zamków, papieru i tuszu w drukarkach, 1.1.1.4. sprawdzenie stanu i ewentualna naprawa podłączeń linii dozorowych, stanu połączeń pakietów i paneli w centralce wraz z wymianą lub naprawą uszkodzonych pakietów, 1.1.1.5. czyszczenie centralki, 1.1.1.6. przeprowadzenie wszystkich innych prób sprawdzających stan i parametry techniczne określonych przez producenta w DTR, 1.1.1.7. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.2. Awaryjne źródło zasilania: 1.1.2.1. sprawdzenie stanu technicznego baterii akumulatorów bezobsługowych, wartości napięcia, prądu ładowania, 1.1.2.2. sprawdzenie automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne w przypadku zaniku napięcia sieci 220V, 1.1.2.3. sprawdzenie stanu zabezpieczeń, 1.1.2.4. czyszczenie akumulatorów, konserwacja podłączeń elektrycznych, 1.1.2.5. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.3. Linie dozorowe i sygnalizacyjne: 1.1.3.1. sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnalizacyjnych, zamocowania uchwytów, obejm podtrzymujących i linek nośnych, 1.1.3.2. usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych i sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, 1.1.3.3. sprawdzenie zadziałania każdej linii dozorowej poprzez co najmniej jeden losowo wybrany sygnalizator pożaru za pomocą imitatora dymu, płomienia, temperatury, a w przypadku przycisku poprzez uruchomienie ręczne, w celu sprawdzenia czy CSP prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, uruchamia wszystkie inne urządzenia alarmowe i pomocnicze, 1.1.3.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.4. Ręczne i automatyczne sygnalizatory alarmu pożaru: 1.1.4.1. sprawdzenie stanu technicznego i zamocowania sygnalizatorów pożaru (czujek, przycisków, wskaźników zadziałania, syrenek alarmowych), 1.1.4.2. sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, sygnalizatorów, wskaźników zadziałania za pomocą imitatorów pożaru, 1.1.4.3. usunięcie zanieczyszczeń, sprawdzenie na testerze serwisowym i ewentualna wymiana na czujki o wymaganych parametrach, 1.1.4.4. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.1.5. Urządzenia dodatkowe: 1.1.5.1. sprawdzenie działania zewnętrznych urządzeń sygnalizacyjnych (dzwonków, głośników, syrenek, buczków), a także i innych urządzeń dodatkowych jeśli takie występują i są objęte konserwacją, 1.1.5.2. sprawdzenie działania komputerowego systemu graficznej wizualizacji oraz archiwizacji zdarzeń opartego na programie FIRE GUARD 6000 TELEALARM w tym również transmisji sygnałów i stanu urządzeń technicznych do wizualizacji. 1.1.5.3. każda zauważona lub zgłoszona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.2. Zakres czynności konserwacji instalacji stałych urządzeń gaśniczych KD 200 ze środkiem FM 200 oraz TA 200 ze środkiem HFC-277 wchodzące w zakres konserwacji okresowej raz na kwartał: 1.2.1. badanie i sprawdzenie stanu zaworów i urządzeń, manometrów kontrolnych, działania wszystkich mechanizmów, ilości czynnika gaszącego w butlach, 1.2.2. czyszczenie, regulacja i natłuszczanie oliwą bezkwasową wszystkich mechanizmów, 1.2.3. sprawdzenie stanu instalacji elektrycznych urządzeń wykonawczych i sygnalizacyjnych, 1.2.4. sprawdzenie stanu technicznego zamocowań orurowania i dysz oraz stanu uszczelnień połączeń gwintowych, 1.2.5. sprawdzenie układów elektronicznych, bezpieczników topikowych i rurkowych, żarówek, szybek do przycisków, 1.2.6. sprawdzenie stanu dzwonów alarmowych, lamp ostrzegawczych, oraz stanu technicznego napisów informacyjno-ostrzegawczych, 1.2.7. każda zauważona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce eksploatacji i możliwie szybko usunięta. 1.3. Zapewnienie na czas trwania umowy służby serwisowej świadczącej usługi na każde wezwanie Zamawiającego, 366 dni w roku w systemie całodobowym w czasie reakcji max. do 4 godzin od wezwania. 1.4. Zapewnienie na czas trwania usługi możliwość dostarczenia i wbudowania części zmiennych do serwisowanych urządzeń Zamawiającego. 1.5. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. 2. Kontrola stanu technicznego sprzętu i wyposażenia przeciwpożarowego w obiektach KPRM i CO KPRM w Warszawie. 2.1. przegląd - kontrola podręcznego sprzętu gaśniczego - gaśnic, agregatów gaśniczych (przegląd + etatyzacja sprzętu do naprawy); 2.2. przegląd - kontrola przeciwpożarowych instalacji hydrantowych wewnętrznych i zewnętrznych, suchego pionu: ciśnienie statyczne, ciśnienie dynamiczne (w przepływie), wydajność kompletność hydrantu. 2.3. Przeglądu należy dokonać: 2.3.1. hydranty, suchy pion + wskazane gaśnice - od 1 lipiec 2010 rok, 2.3.2. pozostała część gaśnic - od 1 listopad 2010 rok. 2.4. Czynności wykonywane w ramach przeglądu-kontroli: 2.4.1. przegląd techniczny i kontrola gaśnic i agregatów gaśniczych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.2. przegląd techniczny i kontrola hydrantów wewnętrznych wraz z naklejeniem kontrolek zawierających termin następnego badania; 2.4.3. sprawdzenie ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych; 2.4.4. sprawdzenie kompletności wyposażenia szafek hydrantowych; 2.4.5. przegląd i kontrola techniczna suchego pionu w budynku biurowym - wysokim, przy ul. Powsińskiej 69/71, 2.5. Wszystkie czynności powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz wymaganiami producentów. 2.6. Po dokonaniu przeglądów należy przedłożyć protokoły odnoszące się do poszczególnych obiektów oraz zawierające: 2.6.1. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z terminami następnego przeglądu technicznego, 2.6.2. wykaz podręcznego sprzętu gaśniczego oraz hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych wymagających uzupełnienia, modernizacji, naprawy lub kasacji, 2.6.3. wyniki przeprowadzonych pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów, kompletności skrzynek hydrantowych. 2.7. Posiadanie certyfikowanych przez uprawnione jednostki urządzeń pomiarowych przeznaczonych do wykonania zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAJ INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Księcia Ziemowita 55/57, 03-885 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108768,12
Oferta z najniższą ceną: 108768,12 / Oferta z najwyższą ceną: 108768,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.