eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryPrzeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą
Numer ogłoszenia: 184803 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą, w tym: Prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego, rytmiki, gimnastyki korekcyjnej, zajęć teatralnych oraz logopedycznych i psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Punktów Przedszkolnych w Krześlinie i Krynicy oraz Przedszkola w Suchożebrach w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: CZĘŚĆ I Prowadzenie zajęć rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy . CZĘŚĆ II Prowadzenie zajęć rytmiki dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ III Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy. CZĘŚĆ IV Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. CZĘŚĆ VI Prowadzenie zajęć teatralnych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie od daty 7 dni od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. 3.2.1. ZAJĘCIA Z RYTMIKI - CZĘŚĆ I i II. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć z rytmiki z dziećmi w wieku 3-5 lat w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy oraz w Przedszkolu w Suchożebrach : a) Prowadzenie zajęć rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy . Zajęcia będą odbywać się cyklicznie 60 min/ tygodniowo (2 x 15 min/tygodniowo dla grupy dzieci 3-4 letnich i 1 x 30min/ tygodniowo dla grupy dzieci 5 letnich). Łącznie 44 godziny (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w roku 2013) b) Prowadzenie zajęć rytmiki dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą odbywać się cyklicznie po 30min tygodniowo dla czterech grup przedszkolnych, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w roku 2012 i 60 godz. w roku 2013) Zajęcia będą nastawione na zabawy rytmiczno-ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego Wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela w przedszkolach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) oraz umiejętność gry na instrumentach muzycznych, kurs instruktora rytmiki, lub dokument potwierdzający ukończenie szkoły muzycznej II stopnia lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.2.ZAJĘCIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE - CZĘŚĆ III i IV. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy oraz w Przedszkolu w Suchożebrach, a) Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy. Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 60 min/tygodniowo. Łącznie 44 godziny. (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w 2013) b) Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240 min./tygodniowo. Łącznie 176 godzin. (56 godz. w roku 2012 i 120 godz. w 2013) Głównym celem jest prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych oraz diagnoza dzieci. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.3.ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE - CZĘŚĆ V Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Przedszkolu w Suchożebrach: a) Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach . Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240 min./tygodniowo. Łącznie 176 godziny (56 godz. w 2012r. i 120 godz. w 2013r.) Głównym celem jest prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy u dzieci w wieku 3-5 lat. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.2.4.ZAJĘCIA TEATRALNE- CZĘŚĆ VI Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć teatralnych z dziećmi w wieku 3-5 lat w Przedszkolu w Suchożebrach. a) Prowadzenie zajęć teatralnych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone w czterech grupach przedszkolnych po 30 min tygodniowo na grupę, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w 2012r i 60 godz. w 2013r.) Głównym celem jest rozwijanie w dzieciach zainteresowań sztuką teatralną i przygotowanie dzieci do występów, na zakończenie projektu dzieci przygotuję spektakl z własnym udziałem. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela w przedszkolach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400 ze zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych, wykazanie, co najmniej jednej formy doskonalącej w zakresie prowadzenia zajęć artystycznych lub - odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Zapewnienia innej osoby z kwalifikacjami w przypadku nieobecności. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zmianie oraz przekaże do jego akceptacji dane osobowe wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie zastępczego nauczyciela. d) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. f) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu g) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Zapewnienia własnych materiałów dydaktycznych dla uczestników niezbędnych do pracy podczas zajęć oraz narzędzi potrzebnych do prawidłowego prowadzenia zajęć w szczególności sprzętu audio na zajęcia z języka angielskiego oraz instrumentów na zajęcia z rytmiki jeśli placówka przedszkolna nie będzie w nie wyposażona b) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. c) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, d) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, e) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności oraz miesięcznych kart czasu pracy do kierownika projektu po zakończeniu każdego miesiąca zajęć. f) sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej i dostarczanie do kierownika projektu g) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego h) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - zawieszenie wykonywania usług przez Zamawiającego d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena 30,00zł + koszt przesyłki za pobraniem (jeśli dotyczy)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Prowadzenie zajęć rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą odbywać się cyklicznie 60 min/ tygodniowo (2 x 15 min/tygodniowo dla grupy dzieci 3-4 letnich i 1 x 30min/ tygodniowo dla grupy dzieci 5 letnich). Łącznie 44 godziny (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w roku 2013).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Prowadzenie zajęć rytmiki dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą odbywać się cyklicznie po 30min tygodniowo dla czterech grup przedszkolnych, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w roku 2012 i 60 godz. w roku 2013).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych w Punkcie Przedszkolnym w Krynicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 60 min/tygodniowo. Łącznie 44 godziny. (14 godz. w roku 2012 i 30 godz. w 2013).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240 min./tygodniowo. Łącznie 176 godzin. (56 godz. w roku 2012 i 120 godz. w 2013).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą obejmować dzieci w wieku 3-5 lat i będą odbywać się cyklicznie 240min./tygodniowo. Łącznie 176 godziny (56 godz. w 2012r. i 120 godz. w 2013r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Prowadzenie zajęć teatralnych dla dzieci z Przedszkola w Suchożebrach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia będą prowadzone w czterech grupach przedszkolnych po 30 min tygodniowo na grupę, tj. 120 min./tygodniowo. Łącznie 88 godzin (28 godz. w 2012r i 60 godz. w 2013r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.