eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDIZ- 46 - 2011 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-05

Włocławek: DIZ- 46 - 2011 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II
Numer ogłoszenia: 184802 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ- 46 - 2011 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku opisanego poniżej: Zadanie 1 Kaczki, baseny, miski nerkowate Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 1a. Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 1250 1b. Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych (wkładka głęboka) szt. 2500 1c. Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 700 Zadanie 2 Miski nerkowate Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 2. Miski nerkowate plastikowe z podziałką Szt. 300 Zadanie 3 Łącznik do cewnika Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 3. Łącznik do cewnika Foleya lub drenów szt. 5300 Zadanie 4 Dren brzuszny Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 4. Dren brzuszny jałowy 24 szt. 50 26 szt. 160 28 szt. 160 30 szt. 100 32 szt. 50 Zadanie 5 Butelka do odsysania ran Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 5. Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 2000 Zadanie 6 zestaw do drenażu Robinsona Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 6. Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona 14 szt. 10 16 szt. 10 18 szt. 5 Zadanie 7 Kateter do odsysania ran typ Redona Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 7a. Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm 8 szt. 20 10 szt. 20 12 szt. 20 14 szt. 20 16 szt. 20 7b Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm 8 szt. 100 10 szt. 225 12 szt. 225 14 szt. 250 16 szt. 240 Zadanie 8 Kateter do drenażu klatki piersiowej Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 8. Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 12 20 F szt. 48 24 F szt. 132 28 F szt. 108 32 F szt. 60 34 F szt. 48 38 F szt. 48 Zadanie 9 Kateter urologiczny Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 9. Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 20 8 F szt. 20 10 F szt. 20 12 F szt. 30 14 F szt. 20 16 F szt. 20 18 F szt. 20 Zadanie 10 Dren T-kehra Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 10. Dren do dróg żółciowych T-kehra 8 szt. 10 10 szt. 20 12 szt. 10 14 szt. 5 16 szt. 5 Zadanie 11 Dren Penrosa Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar / średnica drenu Jednostka miary Ilość na rok 11. Dren Penrosa - długość drenu 30 cm 6 mm szt. 100 8 mm szt. 100 10 mm szt. 100 13 mm szt. 100 16 mm szt. 200 19 mm szt. 200 Zadanie 12 Cewnik moczowodowy Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 12. Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 240 5F szt. 500 6F szt. 500 7F szt. 240 Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 13a. Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 1200 13b. Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 960 13c. Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 1200.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy Lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji; co najmniej 3 dostaw za łączną wartość brutto 50 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    6. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 107, poz. 679 -, tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. b. folder handlowy c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia -co najmniej 6 m-cy- po 3 szt lub opakowania w zależności od jednostki miary. Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo- cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.13. do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy -o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych- w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Kaczki, baseny, miski nerkowate.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 1a.Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 1250 1b.Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych (wkładka głęboka) szt. 2500 1c.Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Miski nerkowate.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 2. Miski nerkowate plastikowe z podziałką Szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Łącznik do cewnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 3. Łącznik do cewnika Foleya lub drenów szt. 5300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Dren brzuszny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 4 Dren brzuszny jałowy 24 szt. 50 26 szt. 160 28 szt. 160 30 szt. 100 32 szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Butelka do odsysania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 5.Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 zestaw do drenażu Robinsona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 6 Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona 14 szt. 10 16 szt. 10 18 szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Kateter do odsysania ran typ Redona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 7a. Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm 8 szt. 20 10 szt. 20 12 szt. 20 14 szt. 20 16 szt. 20 7b. Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm 8 szt. 100 10 szt. 225 12 szt. 225 14 szt. 250 16 szt. 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Kateter do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 8. Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 12 20 F szt. 48 24 F szt. 132 28 F szt. 108 32 F szt. 60 34 F szt. 48 38 F szt. 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Kateter urologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 9. Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 20 8 F szt. 20 10 F szt. 20 12 F szt. 30 14 F szt. 20 16 F szt. 20 18 F szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Dren T-kehra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar drenu Jednostka miary Ilość na rok 10. Dren do dróg żółciowych T-kehra 8 szt. 10 10 szt. 20 12 szt. 10 14 szt. 5 16 szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Dren Penrosa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar / średnica drenu Jednostka miary Ilość na rok 11. Dren Penrosa - długość drenu 30 cm 6 mm szt. 100 8 mm szt. 100 10 mm szt. 100 13 mm szt. 100 16 mm szt. 200 19 mm szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Cewnik moczowodowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 12. Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 240 5F szt. 500 6F szt. 500 7F szt. 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 13a. Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 1200 13b. Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 960 13c. Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. opinia użytkownika - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.