eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębicedostawa produktów spożywczych i napojów



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Ziębice: dostawa produktów spożywczych i napojów
Numer ogłoszenia: 18476 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 12, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191393, faks 074 8190984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsziebice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: dom pomocy społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów spożywczych i napojów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów spożywczych i napojów do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kościelnej 10-12 w Ziębicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że Dostawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Dostawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary. 1.2 Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Dostawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 1.3 Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone (za zgodność z oryginałem), opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Dostawcy. 1.4 Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Dostawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) 1.5 Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Uzupełnienie dokumentów może dotyczyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych. 1.6 Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Dostawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dpsziebice.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ziębicach, ul. Kościelna 10-12 Sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.