eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Sanok: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 18472 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, faks 013 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : -Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych, aluminiowych, foliowanych, zgodnie z Ustawą Prawo o Ruchu Drogowym (t.j Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908 ze zm..) i zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj.Dz.U. z 2007r. nr 186 poz. 1322 ze zm.) , w następujących ilościach : - samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 5000 kompletów - samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 100 kompletów - motocyklowa zwyczajna - 300 kompletów - motorowerowa zwyczajna - 100 kompletów - tymczasowe samochodowe - 200 kompletów Wykonane tablice wykonawca dostarczy własnym transportem i rozładuje we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wykonane tablice w częściach na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego - każdorazowo ilość tablic zgodną ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 24 godzin od złożenia zapotrzebowania. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych zużycia z roku 2009 oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w latach realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych b)spełniają warunki wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908. ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. nr 193 poz. 1618) c)posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wytwarzania i dostawy tablic rejestracyjnych d)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Komisja oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu: a)Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w punkcie 3 SIWZ i nie podleganiu wykluczeniu od udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Umowę, regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. e)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami a w przypadku oświadczenia, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, f)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a w przypadku oświadczenia, że będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia osobami - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. g)Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Dokument potwierdzający posiadanie stosownego zezwolenia właściwego Marszałka Województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych, i)Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w art. 75a ust 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2005r. nr 108 poz. 908. ze zm.) j)Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw tablic rejestracyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości , ilości, dat zamówienia i dostarczenia. Należy dołączyć dokument potwierdzający , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane terminowo i należycie. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch porównywalnych do przedmiotu zamówienia dostaw. k)Oświadczenie o zamiarze (lub braku zamiaru) powierzenia części zamówienia podwykonawcom. l) Oświadczenie że tablice każdorazowo dostarczane będą zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w terminie do 24 godzin od złożenia zapotrzebowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok - biuro podawcze parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.