eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.217.812 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Nowy Dwór Gdański: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.217.812 PLN
Numer ogłoszenia: 184709 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastonowydwor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.217.812 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.217.812 PLN 1. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów z tytułu realizacji zadań inwestycyjnych z wyłączeniem zadań inwestycyjnych realizowanych przy udziale środków unijnych. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z poniższymi założeniami: 1) Kwota kredytu: 5.217.812 złotych (słownie: pięć milionów dwieście siedemnaście tysięcy osiemset dwanaście tysięcy zł); może ulec zmniejszeniu; 2) Kredyt udzielony będzie w złotych (PLN); 3) Uruchomienie kredytu następować będzie w transzach. Określenie transz wypłat kredytu oraz terminów postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania na środki na 1 dzień roboczy przed ich uruchomieniem, przy czym zapotrzebowanie dla swej ważności będzie złożone w formie pisemnej; 4) Okres kredytowania: 11 lat; może ulec skróceniu; 5) Karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2014 r.; 6) Spłata odsetek bez karencji; 7) Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych w latach 2014-2020. Raty płatne będą do ostatniego dnia każdego kwartału. Wysokość raty: 27 rat po 185.000,00 zł i 28 rata (ostatnia) 222.812,00 zł, począwszy od 31.03.2014 r. (pierwsza rata) do 20.12.2020 r. (ostatnia rata); 8) Kwota kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będzie stawka WIBOR 1M. Marża Wykonawcy będzie stała. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Naliczone odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą ostatniego dnia każdego miesiąca. Odsetki naliczane będą wyłącznie od wypłaconych transz kredytu (tzn. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu); 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; 10) Termin i sposób pobrania prowizji: Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i innych prowizji od udzielonego kredytu. Warunek ten dotyczy prowizji od niewykorzystanej części kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu oraz innych opłat; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza uruchomienia i spłat kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o planowanej przedterminowej spłacie części lub całości kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo pokrycia kredytem wydatków już poniesionych w 2009 r. przed dniem uruchomienia kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp), tj. Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 666, z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków (wg zasady: spełnia / nie spełnia) dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1-3 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymienione poniżej dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz (pieczątka służbowa i podpis) zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przez ustanowionego przez nich pełnomocnika lub przez Wykonawców, których one dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje każdy z Wykonawców osobno; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3) oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 3). aktualny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 666, z późn. zm.). 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w ppkt 4) muszą dotyczyć każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3) oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3) oraz spełnianiu przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie lub wszyscy Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastonowydwor.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Wejhera 3, w sekretariacie (pokój nr 17)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.