eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceOGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH SZKOL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Mysłowice: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 184593 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, fax 032 2232721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w podanych niżej zakresach dla następującej liczby osób:
Zakres I Specjalista ds. menadżersko - administracyjnych firmy dla 8 osób bezrobotnych
Zakres II Podstawy obsługi komputera dla 15 osób bezrobotnych
Zakres III Kasa fiskalna z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską dla 20 osób bezrobotnych
Zakres IV Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 10 osób bezrobotnych
Zakres V Prawo jazdy kat. C dla 5 osób bezrobotnych
Zakres VI Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B dla 15 osób bezrobotnych
Zakres VII Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum dla 5 osób bezrobotnych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    a. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
    b. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
    c. Dostarczą oświadczenia i dokumenty, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów znajduje się w pkt 16 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Aby Wykonawca mógł ubiegać się o udzielenie zamówienia musi spełnić wszystkie warunki zawarte w tym punkcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mikołowska 4a
41-400 Mysłowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mikołowska 4a
41-400 Mysłowice
w pokoju nr 1 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I Specjalista ds. menadżersko - administracyjnych firmy dla 8 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 8 osób bezrobotnych z zakresu /Specjalista ds. menadżersko - administracyjnych firmy/. Program powinien obejmować minimum 151 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
    a) Funkcjonowanie kadr, zakres obowiązków, sposób ich realizacji - minimum 15 godz.
    - Funkcjonowanie komórek kadrowych w firmie
    - Prowadzenie ewidencji osobowej
    - Zasady biurowości w sprawach osobowych
    - Dobór pracowników, zatrudnianie kandydatów
    b) Prawo Pracy - minimum 20 godz.
    - Obowiązki zakładu pracy
    - Rodzaje umów o pracę(wg kodeksu pracy)
    - Inne rodzaje umów (wg kodeksu cywilnego)
    - Sposoby rozwiązania umowy o pracę
    - Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
    - Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia
    - Wygaśnięcie umowy o pracę
    - Wymiar i rozkład czasu pracy
    - Urlopy pracownicze
    - Ochrona pracy kobiet
    - Zatrudnianie młodocianych
    - Nagrody i wyróżnienia
    - Kary za naruszenie porządku i dyscypliny
    - Świadectwa pracy
    - Opinia o pracy w związku z wypowiedzeniem, rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy
    c) Ubezpieczenia społeczne i ochrona zdrowia- minimum 12 godz.
    - Podstawowe obowiązki w zakresie prowadzenia spraw ochrony zdrowia
    - Wypadki przy pracy
    - Choroby zawodowe
    - Ubezpieczenia społeczne
    - Składki na ubezpieczenia społeczne
    - Zaopatrzenie emerytalne pracowników i ich rodzin
    d) Zarządzanie firmą - minimum 12 godz.
    - Organizowanie
    - Planowanie
    - Motywacja
    - Kontrola
    e) Elementy negocjacji- minimum 12 godz.
    - Zasady negocjacji
    - Rodzaje strategii negocjacji
    - Cechy negocjatora
    - Rozmowy negocjacyjne
    f) Elementy psychologii menadżerskiej- minimum 20 godz.
    - Komunikacja werbalna i niewerbalna
    - Sztuka mówienia
    - Kreowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby
    - Asertywność
    - Autoprezentacja
    - Wystąpienia publiczne
    - Perswazja, przekonywanie i wywieranie wpływu
    - Proces komunikowania
    g) elementy marketingu i reklamy - minimum 20 godz.
    - Kryteria doboru mediów
    - Zasady współpracy z rynkiem prasowym telewizyjnym, radiowym
    - Dobór treści i formy komunikatu
    - Przekaz medialny - zasady tworzenia
    - Komunikat medialny o firmie
    h) obsługa pakietu biurowego oraz technicznych środków biurowych -minimum 25 godz.
    - WORD, EXCEL
    - ACCESS (podstawy) jako narzędzie do obsługi danych w małej firmie
    - Program MS Outlook (odbiór i wysyłanie wiadomości)
    - Obsługa urządzeń: fax, skaner, kserokopiarka, drukarka, rzutnik multimedialny
    i) rozwiązania e-business w firmie-minimum 15 godz.
    - Marketing przez Internet
    .
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II Podstawy obsługi komputera dla 15 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 15 osób bezrobotnych z zakresu /Podstawy obsługi komputera/. Program powinien obejmować minimum 70 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
    a) System operacyjny MICROSOFT WINDOWS
    - Praca z komputerem (rozpoczynanie i kończenie pracy)
    - praca na pulpicie
    - uruchamianie programów i praca z dokumentami
    - indywidualizacja systemu
    - praca w sieci
    - drukowanie
    - akcesoria Microsoft Windows
    - praca z napędami, folderami i plikami
    b) Internet
    - korzystanie z internetu za pomocą dostępnych przeglądarek
    - wyszukiwanie informacji
    - korzystanie z formularzy elektronicznych
    c) poczta elektroniczna
    - wprowadzenie do korzystania z poczty za pomocą stron WWW a także dostępnych programów do przeglądania poczty
    - opcje wysyłania i odbierania przesyłek
    - reguły
    - foldery
    - konta pocztowe
    Korzystanie z pakietów biurowych na przykładzie MS OFFICE
    a) Microsoft Word
    - informacje podstawowe
    - tworzenie i edycja dokumentów
    - podstawowe narzędzia
    - formatowanie dokumentu z zachowaniem zasad pisania pism oraz innych dokumentów
    - drukowanie dokumentów
    - dodatkowe techniki formatowania dokumentów
    - praca z tabelami
    - elementy graficzne
    - narzędzia korespondencji
    - korzystanie z stylów i szablonów
    b) Microsoft Excel
    - informacje podstawowe
    - operacje na plikach skoroszytów i arkuszach
    - zaznaczanie, wprowadzanie i edycja danych
    - tworzenie formuł
    - korzystanie z dostępnych funkcji
    - tabele przestawne
    - wykresy
    - formatowanie komórek
    - drukowanie
    c) Microsoft PowerPoint
    - wyjaśnienie pojęć
    - użycie kreatorów i projektów prezentacji
    - użycie szablonów
    - widoki i sposoby pracy
    - tworzenie slajdów
    - osadzanie i łączenie obiektów
    - zmiana szablonu prezentacji
    - praca ze wzorcami slajdów i materiałów informacyjnych
    - animacja slajdów
    - efekty animacyjne
    - łączenie prezentacji
    - nagłówki i stopki w prezentacji
    .
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III Kasa fiskalna z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską dla 20 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 20 osób bezrobotnych z zakresu /Kasa fiskalna z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską/. Program powinien obejmować minimum 24 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
    - obsługa kas fiskalnych - minimum 12 godz.
    - minimum sanitarne - minimum 12 godz.
    Każda z osób uczestniczących w szkoleniu po ukończeniu kursu powinna również otrzymać aktualną książeczkę sanepidowską.
    .
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 10 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 10 osób bezrobotnych z zakresu /Magazynier z obsługą wózka widłowego/. Program szkolenia powinien obejmować minimum takie zagadnienia jak:
    a) obsługa kas fiskalnych - minimum 10 godz.
    b) obsługa komputera - minimum 25 godz.
    c) podstawy rachunkowości - podstawowe wiadomości o materiałach i środkach trwałych - minimum 12 godz.
    d) podatek VAT - minimum 10 godz.
    e) sporządzanie dokumentów magazynowych i księgowych - minimum 10 godz.
    f) praktyka w magazynie - minimum 20 godz.
    g) przepisy BHP, przepisy przeciwpożarowe, pierwsza pomoc przedlekarska - minimum 15 godz.
    h) minimum sanitarne - minimum 10 godz.
    i) obsługa wózków widłowych:
    - program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 września 2002 r. oraz zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 04.04.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu butli i ich wymiany.
    - Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.02.2003r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych(Dz. U. nr 50 z 2003 roku poz.426) osoby przeszkolone w zakresie obsługi wózków widłowych muszą mieć sprawdzone kwalifikacje przez Urząd Dozoru Technicznego.
    - Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik musi zostać skierowany na badania lekarskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V Prawo jazdy kat. C dla 5 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 5 osób bezrobotnych z zakresu /Prawo jazdy kat. C/ Program szkolenia w zakresie /Prawo jazdy kat. C/ musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.05.217.1834).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B dla 15 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 15 osób bezrobotnych z zakresu /Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B/. Program szkolenia powinien obejmować minimum takie zagadnienia jak:
    - ABC Savoir Vivr-u
    - Utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej
    - Zagadnienia z zakresu prawa, towaroznawstwa, handlu hurtowego i detalicznego
    - Zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy
    - Sztukę negocjacji i rozmowy z klientem
    - Etykę w zawodzie przedstawiciela handlowego
    (powyższe zagadnienia powinny być zrealizowane w minimum 80 godzinach)
    - Obsługę komputera (Microsoft Office - minimum Word, Excel, Outlook oraz korzystanie z Internetu - minimum 30 godzin)
    - Kurs prawa jazdy kat. B:
    Program szkolenia dotyczący przygotowania do egzaminu na prawo jazdy kat. B musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.05.217.1834)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum dla 5 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 5 osób bezrobotnych z zakresu /Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum/. Program powinien obejmować minimum 175 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
    - Elementy zarządzania i public relations - minimum 20 godz.
    - Kultura pracy i autoprezentacja- minimum 10 godz.
    - Zarządzanie czasem i radzenie sobie ze stresem - minimum 10 godz.
    - Elementy Prawa Pracy - minimum 15 godz.
    - Kadry i płace - minimum 20 godz.
    - Obsługa komputera - minimum 40 godz.
    - Obsługa sekretariatu - redagowanie pism urzędowych i obieg korespondencji, obsługa urządzeń biurowych - minimum 35 godz.
    - Prawne podstawy postępowania z dokumentacją - minimum 5 godz.
    - Rodzaje współczesnej dokumentacji - minimum 10 godz.
    - Kwalifikacja archiwalna dokumentacji - minimum 5 godz.
    - Organizacja i zadania archiwów zakładowych i składanie akt - minimum 5 godz.
    .
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.