Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Mysłowice: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R.
- PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
Numer ogłoszenia: 184593 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach, ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, fax 032 2232721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE GRUPOWYCH SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych w podanych niżej zakresach dla następującej liczby osób:
Zakres I Specjalista ds. menadżersko - administracyjnych firmy dla 8 osób bezrobotnych
Zakres II Podstawy obsługi komputera dla 15 osób bezrobotnych
Zakres III Kasa fiskalna z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską dla 20 osób bezrobotnych
Zakres IV Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 10 osób bezrobotnych
Zakres V Prawo jazdy kat. C dla 5 osób bezrobotnych
Zakres VI Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B dla 15 osób bezrobotnych
Zakres VII Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum dla 5 osób bezrobotnych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
b. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
c. Dostarczą oświadczenia i dokumenty, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów znajduje się w pkt 16 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Aby Wykonawca mógł ubiegać się o udzielenie zamówienia musi spełnić wszystkie warunki zawarte w tym punkcie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mikołowska 4a
41-400 Mysłowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mikołowska 4a
41-400 Mysłowice
w pokoju nr 1 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I Specjalista ds. menadżersko - administracyjnych firmy dla 8 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 8 osób bezrobotnych z zakresu /Specjalista
ds. menadżersko - administracyjnych firmy/. Program powinien obejmować minimum 151 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
a) Funkcjonowanie kadr, zakres obowiązków, sposób ich realizacji - minimum 15 godz.
- Funkcjonowanie komórek kadrowych w firmie
- Prowadzenie ewidencji osobowej
- Zasady biurowości w sprawach osobowych
- Dobór pracowników, zatrudnianie kandydatów
b) Prawo Pracy - minimum 20 godz.
- Obowiązki zakładu pracy
- Rodzaje umów o pracę(wg kodeksu pracy)
- Inne rodzaje umów (wg kodeksu cywilnego)
- Sposoby rozwiązania umowy o pracę
- Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem
- Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia
- Wygaśnięcie umowy o pracę
- Wymiar i rozkład czasu pracy
- Urlopy pracownicze
- Ochrona pracy kobiet
- Zatrudnianie młodocianych
- Nagrody i wyróżnienia
- Kary za naruszenie porządku i dyscypliny
- Świadectwa pracy
- Opinia o pracy w związku z wypowiedzeniem, rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy
c) Ubezpieczenia społeczne i ochrona zdrowia- minimum 12 godz.
- Podstawowe obowiązki w zakresie prowadzenia spraw ochrony zdrowia
- Wypadki przy pracy
- Choroby zawodowe
- Ubezpieczenia społeczne
- Składki na ubezpieczenia społeczne
- Zaopatrzenie emerytalne pracowników i ich rodzin
d) Zarządzanie firmą - minimum 12 godz.
- Organizowanie
- Planowanie
- Motywacja
- Kontrola
e) Elementy negocjacji- minimum 12 godz.
- Zasady negocjacji
- Rodzaje strategii negocjacji
- Cechy negocjatora
- Rozmowy negocjacyjne
f) Elementy psychologii menadżerskiej- minimum 20 godz.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Sztuka mówienia
- Kreowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby
- Asertywność
- Autoprezentacja
- Wystąpienia publiczne
- Perswazja, przekonywanie i wywieranie wpływu
- Proces komunikowania
g) elementy marketingu i reklamy - minimum 20 godz.
- Kryteria doboru mediów
- Zasady współpracy z rynkiem prasowym telewizyjnym, radiowym
- Dobór treści i formy komunikatu
- Przekaz medialny - zasady tworzenia
- Komunikat medialny o firmie
h) obsługa pakietu biurowego oraz technicznych środków biurowych -minimum 25 godz.
- WORD, EXCEL
- ACCESS (podstawy) jako narzędzie do obsługi danych w małej firmie
- Program MS Outlook (odbiór i wysyłanie wiadomości)
- Obsługa urządzeń: fax, skaner, kserokopiarka, drukarka, rzutnik multimedialny
i) rozwiązania e-business w firmie-minimum 15 godz.
- Marketing przez Internet
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II Podstawy obsługi komputera dla 15 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 15 osób bezrobotnych z zakresu /Podstawy obsługi komputera/. Program powinien obejmować minimum 70 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
a) System operacyjny MICROSOFT WINDOWS
- Praca z komputerem (rozpoczynanie i kończenie pracy)
- praca na pulpicie
- uruchamianie programów i praca z dokumentami
- indywidualizacja systemu
- praca w sieci
- drukowanie
- akcesoria Microsoft Windows
- praca z napędami, folderami i plikami
b) Internet
- korzystanie z internetu za pomocą dostępnych przeglądarek
- wyszukiwanie informacji
- korzystanie z formularzy elektronicznych
c) poczta elektroniczna
- wprowadzenie do korzystania z poczty za pomocą stron WWW a także dostępnych programów do przeglądania poczty
- opcje wysyłania i odbierania przesyłek
- reguły
- foldery
- konta pocztowe
Korzystanie z pakietów biurowych na przykładzie MS OFFICE
a) Microsoft Word
- informacje podstawowe
- tworzenie i edycja dokumentów
- podstawowe narzędzia
- formatowanie dokumentu z zachowaniem zasad pisania pism oraz innych dokumentów
- drukowanie dokumentów
- dodatkowe techniki formatowania dokumentów
- praca z tabelami
- elementy graficzne
- narzędzia korespondencji
- korzystanie z stylów i szablonów
b) Microsoft Excel
- informacje podstawowe
- operacje na plikach skoroszytów i arkuszach
- zaznaczanie, wprowadzanie i edycja danych
- tworzenie formuł
- korzystanie z dostępnych funkcji
- tabele przestawne
- wykresy
- formatowanie komórek
- drukowanie
c) Microsoft PowerPoint
- wyjaśnienie pojęć
- użycie kreatorów i projektów prezentacji
- użycie szablonów
- widoki i sposoby pracy
- tworzenie slajdów
- osadzanie i łączenie obiektów
- zmiana szablonu prezentacji
- praca ze wzorcami slajdów i materiałów informacyjnych
- animacja slajdów
- efekty animacyjne
- łączenie prezentacji
- nagłówki i stopki w prezentacji
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III Kasa fiskalna z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską dla 20 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 20 osób bezrobotnych z zakresu /Kasa fiskalna
z minimum sanitarnym oraz książeczką sanepidowską/. Program powinien obejmować minimum 24 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
- obsługa kas fiskalnych - minimum 12 godz.
- minimum sanitarne - minimum 12 godz.
Każda z osób uczestniczących w szkoleniu po ukończeniu kursu powinna również otrzymać aktualną książeczkę sanepidowską.
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV Magazynier z obsługą wózka widłowego dla 10 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 10 osób bezrobotnych z zakresu /Magazynier
z obsługą wózka widłowego/. Program szkolenia powinien obejmować minimum takie zagadnienia jak:
a) obsługa kas fiskalnych - minimum 10 godz.
b) obsługa komputera - minimum 25 godz.
c) podstawy rachunkowości - podstawowe wiadomości o materiałach i środkach trwałych - minimum 12 godz.
d) podatek VAT - minimum 10 godz.
e) sporządzanie dokumentów magazynowych i księgowych - minimum 10 godz.
f) praktyka w magazynie - minimum 20 godz.
g) przepisy BHP, przepisy przeciwpożarowe, pierwsza pomoc przedlekarska - minimum 15 godz.
h) minimum sanitarne - minimum 10 godz.
i) obsługa wózków widłowych:
- program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 września 2002 r. oraz zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 04.04.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu butli i ich wymiany.
- Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20.02.2003r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych(Dz. U. nr 50 z 2003 roku poz.426) osoby przeszkolone w zakresie obsługi wózków widłowych muszą mieć sprawdzone kwalifikacje przez Urząd Dozoru Technicznego.
- Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik musi zostać skierowany na badania lekarskie. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V Prawo jazdy kat. C dla 5 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 5 osób bezrobotnych z zakresu /Prawo jazdy kat. C/ Program szkolenia w zakresie /Prawo jazdy kat. C/ musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.05.217.1834).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B dla 15 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 15 osób bezrobotnych z zakresu /Przedstawiciel handlowy z przygotowaniem do egzaminu na prawo jazdy kat. B/. Program szkolenia powinien obejmować minimum takie zagadnienia jak:
- ABC Savoir Vivr-u
- Utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej
- Zagadnienia z zakresu prawa, towaroznawstwa, handlu hurtowego i detalicznego
- Zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy
- Sztukę negocjacji i rozmowy z klientem
- Etykę w zawodzie przedstawiciela handlowego
(powyższe zagadnienia powinny być zrealizowane w minimum 80 godzinach)
- Obsługę komputera (Microsoft Office - minimum Word, Excel, Outlook oraz korzystanie z Internetu - minimum 30 godzin)
- Kurs prawa jazdy kat. B:
Program szkolenia dotyczący przygotowania do egzaminu na prawo jazdy kat. B musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 roku w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.05.217.1834).. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum dla 5 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie zaplanowano dla grupy 5 osób bezrobotnych z zakresu /Pracownik nowoczesnego biura z elementami obsługi archiwum/. Program powinien obejmować minimum 175 godz. i minimum takie zagadnienia jak:
- Elementy zarządzania i public relations - minimum 20 godz.
- Kultura pracy i autoprezentacja- minimum 10 godz.
- Zarządzanie czasem i radzenie sobie ze stresem - minimum 10 godz.
- Elementy Prawa Pracy - minimum 15 godz.
- Kadry i płace - minimum 20 godz.
- Obsługa komputera - minimum 40 godz.
- Obsługa sekretariatu - redagowanie pism urzędowych i obieg korespondencji, obsługa urządzeń biurowych - minimum 35 godz.
- Prawne podstawy postępowania z dokumentacją - minimum 5 godz.
- Rodzaje współczesnej dokumentacji - minimum 10 godz.
- Kwalifikacja archiwalna dokumentacji - minimum 5 godz.
- Organizacja i zadania archiwów zakładowych i składanie akt - minimum 5 godz.
. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- świadczenie usług krajowego transportu rzeczy samochodami ciężarowymi dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła z podziałem na zadania.
- Rozbudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na halach wystawowych CMP
- "Psychoterapia rodzinna"
- "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach" poziom podstawowy i poziom zaawansowany
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Świadczenie usług w zakresie dezynsekcji i deratyzacji dla Polskiej Grupy Górniczej, Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj - usługi
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum" - drugie postępowanie
- Kompleksowa organizacja dziewięciu dwudniowych szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. "Wsparcie beneficjentów Programu FEDS 2021-2027 EFS+".
- Zakup dostępu do platformy e-learningowej z przeznaczeniem do samodzielnej nauki języka angielskiego na poziomach A1 - C2 dla pracowników Grupy NCBR
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.