eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku , materiałów diagnostycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Piekary Śląskie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku , materiałów diagnostycznych
Numer ogłoszenia: 184552 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieli Zdrowotnej Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku , materiałów diagnostycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku , materiałów diagnostycznych z podziałem na pakiety na potrzeby Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. 2.Szczegółowy wykaz asortymentowo- ilościowy zawiera Załącznik nr 4 formularz cenowy. 3.Zaoferowane do przetargu wyroby winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ), a także odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Oferowane do przetargu wyroby muszą być zgodne z opisem Zamawiającego oraz spełniać wszystkie postawione wymagania. 5.Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykieta zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela - dystrybutora- importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz JAŁOWE, STERYLNE jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 6.Podane w załączniku nr 4 ilości zostały ustalone przez analogie do zużycia w minionym okresie i należy je traktować je jako orientacyjne. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilość zamawianych wyrobów zawsze będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb szpitala i ilości pacjentów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4, 33.14.16.10-9, 33.14.10.00-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.68.00.00-8, 33.11.57.11-0, 33.79.30.00-5, 33.12.41.30-5, 33.14.12.20-8, 33.15.70.00-5, 33.14.13.21-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane wyroby obowiązujących norm i przepisów w szczególności ,iż są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ) - Załącznika nr 3 do specyfikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 4) .Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują. W ramach pakietu muszą być wycenione wszystkie wskazane pozycje. d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. e) W zakresie oferowanych wyrobów wykonawcy winni złożyć: - próbki kaniuli do długotrwałych wlewów ( Pakiet nr 3 i 4) po 4 szt każdego rozmiaru wskazanego w wykazie - załączniku 4 .Próbki posłużą do sprawdzenia czy wyroby odpowiadają postawionym wymaganiom, do oceny jakości a w przyszłości do weryfikacji przy realizacji dostaw

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W trakcie obowiązywania umowydopuszczasię zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2.Dopuszczasię możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego. 3.Zmiany cen, o których mowa w pkt1 i 2 nie wymagają konieczności aneksowania umowy. 4.Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 5.Dopuszcza się następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy : a) zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, b) zmiana wielkości opakowania produktów, w przypadku braku dostępności. 2. Dopuszcza się również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyroby z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie asortymentu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pkiekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzet : Pojemnik plastikowy REDON 200ml sterylne Szt. 600 Worki do zbiórki moczu dla noworodków - dziewczynek i chłopców Szt. 120 Opaska identyfikacyjna dla noworodów Szt. 2500 Zestawy do lewatyw Szt. 2400 Wieszaki do worków na mocz Szt. 1500 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych Szt. 600 Elektrody do EKG j.uż. dla dorosłych z żelem Szt. 27000 Elektrody do EKG j.uż. dla dzieci z żelem Szt. 100 Żel do USG x 0,5 litra Op. 600 Żel do EKG x 0,5 litra Op. 100 Szkiełka cięte szlifowane z matowym polem do opisu rozm. 76x26 w opakowaniu x50szt. Op. 80 Worki na mocz z odpływem 2 litry niesterylne lub sterylne Szt. 5000 Folia przeciwwstrząsowa tzw. koc życia 240cmx160cm Szt 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9, 33.79.30.00-5, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła j.uż. 0,5 -0,9 x 100 szt. Op. 2000 Igła j.uż. 1,1 x 100 szt Op. 350 Igła j.uż. 1,2 x 100 szt Op. 300 Strzykawka j.u.ż. Tuberkulinówka Szt. 1500 Strzykawka j.u.ż. 2 ml Szt. 30000 Strzykawka j.u.ż. 5 ml, Szt. 90000 Strzykawka j.u.ż. 10 ml Szt. 80000 Strzykawka j.u.ż. 20 ml Szt. 90000 Strzykawka j.u.ż. 50 m Szt. 4000 Przyrząd do przetaczania płynów bezftalowe Szt. 80000 Przyrząd do przetaczania krwi bezftalowe Szt. 3000 Igła do peanów ( wstrzykiwania insuliny ) Szt. 7000 Strzykawka JANETA z długim końcem poj. 100 ml do karmienia Szt. 1000 Igła typu motylek do krótkotrwałych wlewów z zabezpieczeniem igły po użyciu obsług. Jedną ręką, ułatwiający mocowanie rozmiar 19(1,1 mm) przepływ 55 ml/ min szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do długotrwałych wlewów 0,8 / G 22, 1,0 / G 20,1,2 / G 18posiadające zabezpieczenie w postaci zastawki antyzwrotnej zapobiegającej zwrotnemu wypływowi krwi w momencie wkłucia, wykonane z PTFE, przepływy, długości, średnice zewnętrzne zgodne z dopuszczonymi standardami, minimum 4 paski radiacyjne szt 40000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula do długotrwałych wlewów noworodkowa 0,7 / G 24 x 19 mm przepływie max 13 ml/min. bez portu bocznego ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzanie kaniuli do naczynia, wykonana z PTFE, minimum 4 paski radiacyjne szt 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adapter tzw. mini spike plus z filtrem do pobierania strzykawką płynów infuzyjnych, leków z butelek, fiolek wyposażony w filtr antybakteryjny, osłonę portu z samozamykającą się zatyczką szt 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna bez mankietem posiadające linie RTG na całej długości rurki, rozmiar 2,0 ; 2,5 ; 3,0 ; 3,5; 4 Szt. 20 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym silikonowane, ze skalą co 1 lub 2 cm, Rozmiar 6,0 ; 7,5 ; 7,0 ; 8,0 ; 8,5; 9,0 Szt. 1800 Rurki ustno-gardłowe 0,0 ; 1,0 ; 2,0 ; 3,0 ; 4,0 Szt. 1000 Prowadnica do rurek intubacyjnych 4 mm z miękka końcówką Szt. 700 Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym 7,0 ;7,5; 9,0 ; 8,0 ; 8,5; 5,0 ze skalą co 1cm Szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego 25 G x 90 z igła prowadzącą 20 G x 34mm Szt. 150 Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego 27 G x 90 z igła prowadzącą 22 G x 34mm Szt. 30 Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego 26 G x 90 z igła prowadzącą 20 G x 34mm Szt. 30 Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego 26 G typ PENCIL-POINT z igła prowadzącą 20 G x 34mm Szt. 150 Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego 25 G x 120 z igła prowadzącą 20 G x 34mm Szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr oddechowy sterylny antybakteryjny /antywirusowy elektrostatyczny z potrem, możliwością podłączenia kapnometrii , z gąbkowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, o skuteczności filtracji bakterii i wirusów nie mniejszej niż 99,999%., szt 1800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu opłucnej z drenem, na trokarze z trójgrańcem 200/900/280 Szt. 40 Zestaw do punkcji opłucnej j.uz. Szt. 80 Zestaw do drenażu po usunięciu tarczycy, dwa dreny Ulmera poj. 100 ml Szt. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do aparatu EKG Ascard B- 56 , 112x25 Rol. 900 Papier do aparatu EKG Ascard 3 z nadrukiem, 104x40 Rol. 180 Papier do kopiarki Mitsubishi model K-61 B Rol. 110 Papier do ap. EKG ASCARD MR. RED 60 x 25 Rol. 80 Papier do defibrylatora LIFE PAK 10 50 x 30 Rol. 10 Papier do KTG ANALOGIE typ Fetalgard Life 152x90x150 bez perforacjiryza 110 Papier do defibrylatora LIFEPAK 12 108 x 25 rol 10 Papier do defibrylatora ZOLL M- series ACIS/P/DC 90x90 x200 ryza 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny KEHRA 12,14,16,18,20,22 dł. ramion 30x13 mm szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody COMBO - Quick do defibrylatora LIFE PAK Szt. 10 Elektroda do Holtera Szt. 12000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do ciągłego znieczulenia nadoponowego O 0,85 x 045x 1000mm ( 20 G) z igła TUCHY 18 G Szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciskacz do pępowiny sterylny Szt. 1600 Cewnik Foley rozmiar 14, 16, 18, 20, 22 Szt. 3500 Cewnik Nelaton rozmiar 8, 10,18, 20, 22 Szt. 550 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10 dł.400mm Szt. 400 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 8 dł.600mm Szt. 300 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12 dł.600mm Szt. 700 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14 dł.600mm Szt. 1000 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16 dł.500mm Szt. 1100 Kranik trójdrożny w 4 kolorach biały, niebieski, czerwony, żółty Szt. 2000 Cewnik do podawania tlenu przez nos, Szt. 5000 Dren Pezzera 26, 24 Szt. 250 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 120 cm. Szt. 3000 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 60 cm. Szt. 200 Ostrza chirurgiczne 11 , 22, 24 x 100 szt. Op. 120 Dren REDON F 8, 10,12, 18 dł.700mm Szt. 700 Zgłębniki żołądkowe 16, 18 dł. 800 mm. lub 1200 mm Szt. 600 Zgłębniki żołądkowe 20 dł. 1000 mm lub dł. 1200 mm Szt. 350 Zgłębnik żołądkowy 35 dł. 1500 mm Szt. 20 Dren do jamy otrzewnej 24 Szt. 200 Koreczki do wenflonów z membramą pozwalające na podłączenie strzykawki lub przewodu bez konieczności ściągania koreczka, Szt. 200 Cewniki do karmienia dzieci z korkiem 6, 8 Szt. 20 Wzierniki ginekol. j.uż. Rozm. S,M,L sterylne, Szt. 11000 Szpatułki drewniane x 100 Op. 70 Kubek do moczu z nakrywka sterylny Szt. 6000 Kieliszki do leków j. uż. Szt. 13000 Maski tlenowe j. uż. dla dorosłych, Szt. 900 Pałeczki plast. do wymazów ocznych z probówka bez żelu, sterylne 120 Pałeczka plastikowa do wymazów ocznych z probówką i żelem, sterylna Szt. 300 Osłonki medyczne na głowice do usg dopochwowe x 144 szt op 25 Igły biopsyjne do szpiku kostnego 16 G x 30mm szt 5 Koreczki do wenflonów sterylne szt. 30000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-6, 33.14.13.20-9, 33.68.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza bezlateksowa w kolorze niebieskim wykonana z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej. Opakowanie 1 rolka (25 szt.). Op. 50 Zestaw do odsysania pola operacyjnego standardowy składający się z całkowicie transparentnej końcówki Yankauer Ch 23 (O 3,80 mm/7,59 mm (wew./zew.)) z 4 otworami bocznymi oraz pojedynczym zagięciem krzywizny bez kontroli odsysania, drenu łączącego Ch24 (O 5,60 mm/8,00 mm (wew./zew.)) o długości 210cm z zakończeniem typu lejek-lejek ze specjalnymi przegubami (sprężynami zgięciowymi) oraz z możliwością docięcia w oznaczonych miejscach łącznika i dopasowania do każdego typu ssaka (do średnicy krućca od 8 mm do 18 mm), sterylny. szt. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła z otworem bocznym do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem, z zakończeniem typu PencilPoint, zapobiegająca fragmentacji korka, rozm. 1,2 dł min. 30mm (18G). Op a100szt. szt 75000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do wymazów cytologicznych tzw. cytobrush sterylne, umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji. Szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.