eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa drogi i budowa chodników wraz z odwodnieniem jezdni w miejscowości Goszczanowo - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Drezdenko: Przebudowa drogi i budowa chodników wraz z odwodnieniem jezdni w miejscowości Goszczanowo - etap I
Numer ogłoszenia: 184491 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161121 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi i budowa chodników wraz z odwodnieniem jezdni w miejscowości Goszczanowo - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi i budowa chodników wraz z odwodnieniem jezdni w miejscowości Goszczanowo. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym pomiarowe), b) Roboty ziemne, c) Odwodnienie korpusu drogowego w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, d) Wykonanie podbudowy, e) Wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych, f) Roboty wykończeniowe (humusowanie poboczy i skarp z obsianiem, plantowanie skarp i poboczy), g) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe drogi), h) Elementy ulic (rowki pod krawężniki i ławy, krawężniki betonowe, chodniki z kostki brukowej betonowej, dojazdy gospodarcze z kostki brukowej betonowej, obrzeża betonowe), i) Wykonanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, j) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 240/160 cm na stelażu stalowym, fundamencie betonowym zawierającej informacje: nazwa zadania, daty ramowe realizacji inwestycji, rysunek zagospodarowania oraz informacje wynikające z Prawa budowlanego, tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji, k) Wykonanie i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania, o minimalnych wymiarach 60/70 cm, na stelażu stalowym, fundamencie betonowym. Wzór tablicy określa załącznik do SIWZ. Układ tablicy informacyjnej powinien zawierać następujące elementy: o logo Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój, o logo Wojewody Lubuskiego, o logo Gminy Drezdenko, o nazwę realizowanego projektu, o nazwę Beneficjenta, o informację dot. wysokości procentowego dofinansowania zadania oraz nazwę Programu pomocowego, Tablica powinna być wykonana z materiału trwałego, gwarantującego długi okres jej eksploatacji. Tło tablicy powinno być białe lub żółte, a czcionka typu Arial w kolorze czarnym (z wyjątkiem logotypów, które powinny zostać w oryginalnych kolorach). Logo Programu powinno posiadać wymiary 10 cm. x 20 cm. Wokół tablicy powinna znaleźć obwódka w postaci granatowego paska. Technologia zastosowania do wykonania tablicy oraz metody nanoszenia informacji i grafiki na niej są dowolne. Może to być np. metoda nadruku solwentowego, sitodruku, z plotera tnącego lub innymi metodami, które pozwalają na trwałą ekspozycję informacji na niej zawartych. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - dokumentacją techniczną: Tabela elementów rozliczeniowych, Projekt wraz z rysunkami, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) warunkami pozwolenia na budowę, c) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do składania wszelkich potrzebnych wniosków związanych z prowadzeniem inwestycji. 8. Prace należy prowadzić pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Wykonawca zapewni udział przy realizacji zamówienia kierownika budowy - osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 9. Wykonawca powiadomi o rozpoczęciu robót autora dokumentacji projektowej (projektanta) a także przygotuje i złoży wniosek do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych (wraz z oświadczeniami osób pełniących samodzielne funkcje techniczne i kartą informacyjną). 10. Ze względu na rozliczenie inwestycji na podstawie obmiaru Wykonawca ma obowiązek prowadzić książkę obmiarów. 11. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie map powykonawczych oraz pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach). 12. Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych. 13. Wykonawca przygotuje i dostarczy protokół przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie papierowej i elektronicznej. 14. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu protokół odbioru robót sporządzony w układzie tabeli elementów rozliczeniowych uwzględniający kwotowe i procentowe wykonanie robót. 15. Wszelkie nazwy własne (jeśli zostały użyte w treści załączników do SIWZ tj. dokumentacji projektowej) należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Wskazane przez projektantów w dokumentacji projektowej nazwy własne są wyłącznie przykładowe i służą jedynie określeniu klasy wymaganych materiałów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1512600,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 749661,84

  • Oferta z najniższą ceną: 749661,84 / Oferta z najwyższą ceną: 877016,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.